Treba u dalju buducnost gledati. Kada se razmisljalo o barskoj pruzi, bilo je toliko negativnih reakcija zapadnih jugoslavenskih republika da se zamalo od toga i odustalo. Bez Barske pruge Zastave nebi proizvela Fiata ili Yuga i Beograd bi danas ostao bez veze sa morem itd.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429019#p429019:o5x9e8w5 je napisao(la):RioBL » 20 Jan 2017 08:29 pm[/url]":o5x9e8w5]Apsolutno se slazem Pantograf. Plus!
Mislim da bi bolje bilo, novac namjenjen daljeoj izgradnji oko Prokopa, preusmjeriti u stanice na Vracarskoj liniji i njihovo opremanje za prihvat putnika i vozova. Jer, kao sto je i pokazao gore okaceni Karlov post, niko od putnika (pa ni ono troje) nema kao krajnji cilj svog putovanja neku zeljeznicku stanicu, bez obzira koliko ona bila velika, moderna i lijepa. Svi putnici na kraju moraju naci prevoz do svoje konacne destinacije a tri stanice na vracraskoj trasi imaju daleko bolji polozaj za takvo kretanje putnika.
Bacamo pare a glavni cilj, prevoz putnika se ne ostvaruje.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429055#p429055:1rodwu5f je napisao(la):Nikola NS » Sat Jan 21, 2017 1:49 am[/url]":1rodwu5f]У нормалном свету возови се не би заустављали (а камоли започињали и завршавали путовање) на станици којој се приступа до пола очишћеним степеницама, а онда неочишћеном стазом кроз градилиште. У оваквом стању Прокоп је без друмског приступа у рангу Инђије пустаре (https://www.google.rs/maps/@45.0939588, ... 6656?hl=en). Тако близу цивилизације, а тако далеко. Једина разлика је што је Инђија пустара укрсница на једноколосечној прузи и путници је не користе, а Београд Центар је будућа главна путничка железничка станица у главном граду са 14 пари међуградских возова и педесетак пари возова градске железнице.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429038#p429038:24lyt7p3 je napisao(la):JohnnyLee » Fri Jan 20, 2017 10:53 pm[/url]":24lyt7p3]пре тога, Вуков споменик треба спустити на 550
Надам се да ћемо једног дана доживети и линије Суботица – Врање, Суботица – Ужице, Сомбор – Нови Сад – Крагујевац – Краљево итд., па зашто да не и Нови Сад – Скопље, Ниш – Будимпешта итд. Предност Прокопа као пролазне станице треба искористити.Дошљак":2bocvovh je napisao(la):...док би даљински возови, ван тог круга (Београд-Суботица, Београд-Бар, Београд-Ниш, Београд-Скопље) завршавали на крајевима чвора супротно од правца из којег су дошли (Суботица-БГ-Младеновац, Ниш-БГ-Земун и сл.).
Прошле године смо били предложили Србија возу:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429136#p429136:1ffro0sb je napisao(la):Nikola NS » 21 Jan 2017 07:17 pm[/url]":1ffro0sb]Надам се да ћемо једног дана доживети и линије Суботица – Врање, Суботица – Ужице, Сомбор – Нови Сад – Крагујевац – Краљево итд., па зашто да не и Нови Сад – Скопље, Ниш – Будимпешта итд. Предност Прокопа као пролазне станице треба искористити.Дошљак":1ffro0sb je napisao(la):...док би даљински возови, ван тог круга (Београд-Суботица, Београд-Бар, Београд-Ниш, Београд-Скопље) завршавали на крајевима чвора супротно од правца из којег су дошли (Суботица-БГ-Младеновац, Ниш-БГ-Земун и сл.).
Što se tiče Požeške , slažem se. Možda se nisam najbolje izrazio , ali poenta mog komentara je bila da ne vode svi tokovi putnika isključivo i jedino u centar grada , iako je taj tok putnika u većini. Kao drugo , ako postoji mogućnost , naprimer da se Mladenovac i Resnik povežu sa Novim Beogradom i Zemunom , zašto da se ne iskoristi i ta opcija , umesto guranja linija kroz Vračarski tunel i Vukov spomenik , uz obrazloženje , u zapadni deo železnice Beograda nema potrebe ulagati , zato što već imamo uređen Vukov spomenik koji je u centru i koji je glavno odredište svih putnika. Suština je da većina ≠ svi i da , kao što rekoh ranije , zanemarivanjem drugih delova grada zarad Vukovog spomenika koji forsira Rio (verovatno mu se mnogo svideo prilikom posete Beogradu) , ne dobijamo ništa pozitivno , već da treba da imamo i metro (teški i / ili laki) linije poput 49 i 85.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429250#p429250:n9ptd363 je napisao(la):Karlo del Ponte » January 22nd, 2017, 12:10 pm[/url]":n9ptd363][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429136#p429136:n9ptd363 je napisao(la):Nikola NS » 21 Jan 2017 07:17 pm[/url]":n9ptd363]@Sole
Немој напамет узимати моје речи у уста. Да поменуо сам развијену транспопртну мрежу, позитивне примере нових линија 49 и 85 које су разбиле мало централизован систем линија у Пожешкој, али и даље су доминантан генератор кретања ка Чукарици локације који километар северно од Мостарске петље и Прокопа. Вредне су станице подручја шире опслуге и дистрибуције типа Крњача, Земун, Ресник, али и даље и у Београду и целом свету најјачи и најважнији генератор је центар у зони трајне нерешивости ефикасног моторног друмског транспорта.
Ту Прокоп не спада. Можда ће једног дана бити, као у Москви, ван "круга петице" ( кружна метро линија 5 у Москви) Москва Сити, пословни центар са солитерчинама. И даље ће станице ближе наслеђеном центру, као што су Савски трг и Вуков споменик, те јака транзитна чворишта на позицији ширег центра Аутокоманда и Панчевачки мост бити врло јаки генератори кретања. Довољно је живети и разумети велики град да Прокоп због клисуре и аутопута није ни једно ни друго. Односно, потребна му је озбиљна доградња преко границе важећих планова да би то постао.
Па и све да се то уради, опет су највредније централне станице. Без њих, сва остала улагања у путничке ефекте губе економске и све друге ефекте.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429074#p429074:2ud5v18f je napisao(la):Дошљак » Sat Jan 21, 2017 11:12 am[/url]":2ud5v18f]Знаш како Рио, игнорисање Прокока би било ок да није избетониран, сада је он реалност и игнорисање његовог завршетка би била катастрофална грешка и бацање пара у амбис (а већ је доста бачено у овај пројекат)...
solecar":2ud5v18f je napisao(la):...ako postoji mogućnost , naprimer da se Mladenovac i Resnik povežu sa Novim Beogradom i Zemunom , zašto da se ne iskoristi i ta opcija , umesto guranja linija kroz Vračarski tunel i Vukov spomenik , uz obrazloženje , u zapadni deo železnice Beograda nema potrebe ulagati , zato što već imamo uređen Vukov spomenik koji je u centru i koji je glavno odredište svih putnika. Suština je da većina ≠ svi i da , kao što rekoh ranije , zanemarivanjem drugih delova grada zarad Vukovog spomenika koji forsira Rio (verovatno mu se mnogo svideo prilikom posete Beogradu) , ne dobijamo ništa pozitivno , već da treba da imamo i metro (teški i / ili laki) linije poput 49 i 85.
A ti realni okviri zvuce kao ignorisanje , barem meni.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429333#p429333:4umbaq78 je napisao(la):RioBL » January 22nd, 2017, 9:01 pm[/url]":4umbaq78][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429074#p429074:4umbaq78 je napisao(la):Дошљак » Sat Jan 21, 2017 11:12 am[/url]":4umbaq78]Знаш како Рио, игнорисање Прокока би било ок да није избетониран, сада је он реалност и игнорисање његовог завршетка би била катастрофална грешка и бацање пара у амбис (а већ је доста бачено у овај пројекат)...
Znas kako Dosljak,...
ne ignorisem ja Prokop vec ga nastojim staviti u realne okvire.
Da li ja mogu preko stanice Vukov spomenik , ako sam recimo u Mladenovcu , da stignem do NBG? Mogu , tako sto cu jednim vozom da idem iz Mladenovca do Vuka , pa da onda tamo presedam na drugi voz koji ce me povezati do NBG , preko Prokopa. Da li ti se to cini kao idealno resenje?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429333#p429333:4umbaq78 je napisao(la):RioBL » January 22nd, 2017, 9:01 pm[/url]":4umbaq78]solecar":4umbaq78 je napisao(la):...ako postoji mogućnost , naprimer da se Mladenovac i Resnik povežu sa Novim Beogradom i Zemunom , zašto da se ne iskoristi i ta opcija , umesto guranja linija kroz Vračarski tunel i Vukov spomenik , uz obrazloženje , u zapadni deo železnice Beograda nema potrebe ulagati , zato što već , imamo uređen Vukov spomenik koji je u centru i koji je glavno odredište svih putnika. Suština je da većina ≠ svi i da , kao što rekoh ranije , zanemarivanjem drugih delova grada zarad Vukovog spomenika koji forsira Rio (verovatno mu se mnogo svideo prilikom posete Beogradu) , ne dobijamo ništa pozitivno , već da treba da imamo i metro (teški i / ili laki) linije poput 49 i 85.
Da nisi Sole nesto pobrkao? Neki delovi grada se zanemaruju zarad Vukovog Spomenika?
Upravo je suprotno! U stanicu Vukov Spomenik, cini mi se, u zadnjih 20 godina nije ulozen ni jedan dinar a sa druge strane u jednu drugu stanicu uz svu pompu medija ulazemo novac da kroz nju prodje nekoliko putnika dnevno. I ja kad to istaknem optuzi me se da zanemarujem druge delove grada i forsiram nesto. Kamo srece da ja mogu bilo sta forsirati.
Ono sto se forsira sasvim je jasno vidljivo svima, kao i onaj ko forsira.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429385#p429385:26l1b5vu je napisao(la):spatiotecte » Пон Јан 23, 2017 12:38 am[/url]":26l1b5vu]Naravno nacice se u narednim komentarima neko pametan da kaze da je Prokop na savrsenoj lokaciji...
Potpuno si u pravu. I vidim niko se ne protivi tome , a kada ja to isto predložim , na sledeći način, produženje linije 34 trasom 44 do Senjaka , i podržim Karlovu ideju za preusmerenje 51 , uz preusmerenje 55 preko Prokopa , ispadnem neko ko tako kreira linije da gleda isključivo svoj interes i kako favorizujem Prokop , umesto da favorizujem neke druge železničke stanice. :roll:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429386#p429386:1fkcn1zo je napisao(la):vucko » January 23rd, 2017, 1:45 am[/url]":1fkcn1zo]Smucao sam se oko Sajma i Senjaka zadnjih dana. Prokop ubija što nema vezu na jug i zapad zbog grebena. Čak mi pade na pamet da uvedu i neki mini bus da vozi od Prokopa do Sajma ili mosta na Adi.