Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427088#p427088:lp6zie4g je napisao(la):
Дошљак » January 9th, 2017, 9:47 pm[/url]":lp6zie4g]Генерално БГ возу фали маркетинга, и поготову међу младим светом. А и сама станица Карађорђев парк је потпуно неприметна, осим натписа на улазу и старе табле у подземном пролазу код Франша нема никакве назнаке да се она ту налази.
Kud ćeš bolji marketing od toga da više linija i sa boljim taktom smestiš da staju tačno ispred ulaza u ŽS. Ovo se više odnosi na približavanje Prokopa nego na približavanje Karađorđevog parka. Ali šta vredi kada pojedincima ni to nije dovoljno. Jedino što bi još moglo da se uradi je da stanice promene ime iz "Franše D'Eperea" u "ŽS Karađorđev park" , a stanica "Karađorđev park" u "Hram Svetog Save". Možda bi im tada došlo iz d..... u glavu.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427088#p427088:lp6zie4g je napisao(la):
Дошљак » January 9th, 2017, 9:47 pm[/url]":lp6zie4g]А да су људи генерално лењих мозгова, некреативни, слабо повезују и мрзи их да истражују се слажем у потпуности.
Jednom prilikom je bio objavljen neki dokument , koji je imao možda svega dve strane. Javio se jedan koga je mrzelo da "istražuje" i pitao da mu kažemo informaciju , na šta je dobio odgovor da to ima u tekstu , na šta je on odgovorio da ga mrzi da se zamara kada zna da ima drugih koji mogu da mu kažu željenu informaciju , jer su pročitali. Naravno , nije doibio odgovor , jer je to iznerviralo druge ljude.
 
По мени фали неки бољи путоказ за ЖСт Карађорђев парк од оближњих станица градског превоза. И на самом улазу дисплеј који показује време доласка следећег воза.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427113#p427113:13mokw5j je napisao(la):
Дошљак » January 9th, 2017, 11:08 pm[/url]":13mokw5j]По мени фали неки бољи путоказ за ЖСт Карађорђев парк од оближњих станица градског превоза.
Obližnje stanice trenutno nemaju nikakvu ulogu putokaza , ali smatram da bi se određeni broj ljudi zapitao (oni koji ne meću brže bolje slušalice u prevoz dok još ulaze u vozilo) kada bi svakodnevno slušao naziv stanice u autobusima i tramvajima.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427113#p427113:13mokw5j je napisao(la):
Дошљак » January 9th, 2017, 11:08 pm[/url]":13mokw5j]И на самом улазу дисплеј који показује време доласка следећег воза.
Taj film teško da ćeš gledati , obzirom da su takve dispeje (koji ne valjaju ništa jer moraš da staneš tačno ispod njih da vidiš šta piše) već postavili kod samih perona , smatrajući da su time završili sav neophodan posao oko informisanja građana.
 
Apropo preusmerenja linija 18 i 51, šta mislite o alternativi u vidu linije 39 koja bi išla Autokomanda - Prokop - Savska - GŽS? U tom slučaju bi linije 39 i 51 zamenile okretnice , čime se ni jedna okretnice ne opterećuje sa dodatnim brojem vozila. Sa takvom organizacijom , prestala bi u potpunosti potreba za linijom 36.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427122#p427122:3lb8xfe1 je napisao(la):
solecar » Пон Јан 09, 2017 10:44 pm[/url]":3lb8xfe1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427113#p427113:3lb8xfe1 je napisao(la):
Дошљак » January 9th, 2017, 11:08 pm[/url]":3lb8xfe1]По мени фали неки бољи путоказ за ЖСт Карађорђев парк од оближњих станица градског превоза.
Obližnje stanice trenutno nemaju nikakvu ulogu putokaza , ali smatram da bi se određeni broj ljudi zapitao (oni koji ne meću brže bolje slušalice u prevoz dok još ulaze u vozilo) kada bi svakodnevno slušao naziv stanice u autobusima i tramvajima.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427113#p427113:3lb8xfe1 je napisao(la):
Дошљак » January 9th, 2017, 11:08 pm[/url]":3lb8xfe1]И на самом улазу дисплеј који показује време доласка следећег воза.
Taj film teško da ćeš gledati , obzirom da su takve dispeje (koji ne valjaju ništa jer moraš da staneš tačno ispod njih da vidiš šta piše) već postavili kod samih perona , smatrajući da su time završili sav neophodan posao oko informisanja građana.

Нисам мислио да станица градског превоза има улогу путоказа, већ да по граду треба поставити путоказе ка железничким станицама за обавештавање пре свега пешака. A што се тиче дисплеја, свестан сам да из ЖС сматрају да је дисплеј само на перону довољан, а ево ја баш кад год гледам да ли ћу ићи на воз или на 17, и прво морам да дођем до самог улаза и да нађем тачно на оном реду вожње колону која ми треба. А многи људи се ту и не снађу, нити имају добар вид...
 
Ne bi bilo loše da Bus Plus aparati da najavljuju kada je moguće preći na BG:VOZ. Na primer, Sledeće stajalište "Franše D Eperea", presedanje na BG:VOZ. :)
 
И онда људи изађу и појма немају где да иду. Мада чини ми се да таква најава за преседања постоји, нисам баш сигуран.
 
Postoji samo u CAF - ovima. Ali napraviti to nije nikakav problem , kada već mogu da najavljuju one zimske čarolije na Trgu Nikole Pašića.
 
Најављују те чаролије и на стајалишту Економски факултет :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427403#p427403:2qnfvsvn je napisao(la):
vucko » January 11th, 2017, 12:42 pm[/url]":2qnfvsvn]Nema slika skoro dve nedelje. Ajmo drugari, fotkanje!!! :)
Jedino što može da se "nafotka" su policajci koji "snimaju".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427403#p427403:10z0j2z4 je napisao(la):
vucko » Sre Jan 11, 2017 11:42 am[/url]":10z0j2z4]Nema slika skoro dve nedelje. Ajmo drugari, fotkanje!!! :)
Nema problema Vučko, nije mi bilo teško da prošetam do Prokopa. Radovi su stali, zima je, sneg pada, sve deluje pusto, nigde žive duše:

Pogledajte prilog 9
Pogledajte prilog 8
Pogledajte prilog 7
Pogledajte prilog 6
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
Bukira, jesi obratio pažnju, jel bg voz ide na vreme?

Usput, svaka čast na cimanju.
 
Ide na vreme, znam ljude koji se svakodnevno voze i kažu da su BG vozovi uglavnom tačni u minut. Ovih dana, kada je svakog popodneva kolaps u saobraćaju zbog snega, BG voz je sjajna alternativa (naravno, kome odgovara ova trasa).
 
Bravo Bukira, skidam ti kapu na fotkama! Bez obzira što nema radova milo mi je da vidim Prokop u snegu, nekako razbije sivilo betona od stanice i ovih zgrada na brdu.

Čak mi je palo na pamet da li bi se mogla uraditi neka kombinacija da se pomenute zgrade ofarbaju na primer u boju zastave Srbije. Kako vam to zvuči?
 
Bas me zanima hoce li biti kondenzacije posle ovako hladnih dana i otopljenja koje sledi.
 
Po završetku radova , nakon prve kiše je prokišnjavalo sa one velike ploče , a i voda se skupljala kod glavnog ulaza , a svega toga nije bilo pre rekonstrukcije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427890#p427890:zndljo8v je napisao(la):
solecar » 13 Jan 2017 05:53 pm[/url]":zndljo8v]Po završetku radova , nakon prve kiše je prokišnjavalo sa one velike ploče , a i voda se skupljala kod glavnog ulaza , a svega toga nije bilo pre rekonstrukcije.
Solecar,kada su radovi zavrseni nije bilo nikakvog prokisnjavanja ploce vec je voda na plafonu stanice bila kondenzacija.Da je stvarno bilo prokisnjavanja tada onda je logicno da bi se posle svake naredne kise desavala ista stvar.
 
Upravo tako zato me i zanima kakva ce situacija biti sada.
 
Дан 19.1.2017. четвртак вече, између 20:00 и 21:00. Долазим увече на Прокоп из чисте радозналости, колико стварно људи користи станицу? Гледам, следећи воз 2902 из Ниша. Хајде да видим колико ће људи изаћи?

По реду вожње 20:35, пише касни 8 минута! Пријатно изненађење, пошто на Железничкој станици Београд кашњења заокружују на по 5 минута. Нешто касније разглас: "Воз касни 3 минута". Која обмана! Воз је стигао тачно на време, у минут!

Спремам се да се задивим масом путника, који ће проистећи из знатно унапређене услуге:
+ Знатно краће путовање, нарочито за путнике на релацијама ближим Београду, а ван зона шверцовања по аутобусима "БУС-ПЛУС".
+ Изузетно чисто возило, укључујући и клозете.
+ Исправно грејање као норма
+ Добро обележена релација саобраћаја, и низ корисних информација.
+ Возило модерног изгледа. Све, све, али није више негативан статусни симбол.
+ Боља безбедност, када је у питању заштита од разних бу****, са обзиром на прегледност путничког простора.
+ Улазак са мање степеника, и могућност превоза бицикала.
+ Модерна, добро осветљена и чиста станица.
+ Долази из једне од најгушће насељених регија Србије.
+ У питању је полазак локалног воза који је одувек био популаран.
Број путника: 3

Уз све набројане погодности, шта је резултат једне једине мане, локације! Можда ће Прокоп једног дана бити врло важно чвориште јавног превоза, имати највредније пословне зграде и хотеле уз себе, метро итд. (у званичним плановима је далеко мање од тога, али оптимистично нагађање), опет је потпуни промашај ставити као крајњу станицу у овом тренутку Прокоп!

Да се вратимо на причу. Питам ја машиновођу:
- Који полазак следећи обављате?
- Полазим натраг у 4.
- Па где је овде памет? Само пар километара даље је Нови Београд, Студентски град, Земун, начин да овај воз бар некоме одговара?
- Ја се у потпуности слажем са Вама, али није до мене.


Даље, од оно троје путника, прилази ми један, и пита:
- Извините, а куда да преседам за Вуков споменик?
- На 8 колосек, али да погледамо ред вожње...мораћете да чекате преко пола сата, али куда тачно идете?
- Само да се извучем до вука после ћу лако.
- Много брже ћете стићи ако идете на 3 и 12, неких 10-так минута пешке, кроз онај широки део тунела, додуше, мрачно је. Дођите да Вам покажем.

Одведем до краја перона ка Руду:
- Ако се плашите мрака, можете се са стране попети горе, сада ћу вам показати где, али... завејане су степенице, а и не видим их јасно. Тамо кроз тунел ка 3 и 12, на једном месту се често ствара велика бара. Мрак, бара и залеђено мислим да није баш повољна комбинација.
- Идем ка Градској болници...
- Хеј, па имате 40, и тамо поред Руда има стаза на горе! Али, не бих Вам препоручио, тамо сам у по бела дана имао проблема са дивљим керовима.

Разглас: "Воз из Овче за Батајницу долази на трећи колосек". Мој незнанац каже:
- Поменули су Овчу, идем ја назад!
- Али то је за више од пола сата, ово је у супротном правцу!
- Знам, али ово ми је сигурније, бар знам где сам, када после изађем на Вуку.
 
да су могли све те возове да продуже до Земуна, могли су. али нису, јер тамо мозга нема
 
На овом форуму пре извесног времена се показало да поједини упосленици наших железница нису ни упознати са предвиђеним начином функционисања новог београдског железничког чвора, односно, да сматрају сасвим нормалним да се Прокоп користи као чеона станица, и то за возове према југу! Потом се показало да железнице заиста намеравају да нови чвор користе на тај начин. Резултат: три путника у возу из Ниша. Честитам, то не може свако. У ствари, то не може нико - и албанске, и све афричке железнице би имале бољи резултат.

Пример 2: Недеља, воз у 13.58 из Новог Сада скоро пун. Неколико десетина људи излази на НБ, остали продужавају до Главне. То је јасан показатељ колико је та станица, заправо, на добром месту, јер је она на Новом Београду убедљиво најконкурентнија за возове који долазе са запада, па опет, не може да преотме већину путника. А шта ће да се деси када се тај воз са Главне премести у Прокоп? Једноставно је: биће мање путника и Србија воз ће зарадити мање пара. Је л` треба Нобелова награда за економију или за саобраћај, па да се то схвати? Који је једини начин да се то спречи, ако већ будале укидају Главну? Јасно, да се воз преусмери у Врачарски тунел, јер позиција станице Вуков споменик има сличне квалитете као положај Главне, а са Врачара/Звездаре се, током шпица, у Нови Сад или Инђију само хеликоптером може брже, него возом са Вука.

А да ли ће тако бити? Неће. Ни воз за Панчево не стаје на Вуковом споменику...
 
Apsolutno se slazem Pantograf. Plus!

Mislim da bi bolje bilo, novac namjenjen daljeoj izgradnji oko Prokopa, preusmjeriti u stanice na Vracarskoj liniji i njihovo opremanje za prihvat putnika i vozova. Jer, kao sto je i pokazao gore okaceni Karlov post, niko od putnika (pa ni ono troje) nema kao krajnji cilj svog putovanja neku zeljeznicku stanicu, bez obzira koliko ona bila velika, moderna i lijepa. Svi putnici na kraju moraju naci prevoz do svoje konacne destinacije a tri stanice na vracraskoj trasi imaju daleko bolji polozaj za takvo kretanje putnika.

Bacamo pare a glavni cilj, prevoz putnika se ne ostvaruje.
 
Vrh