Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Верујем да су већина тих путника људи који су раније полазили са Карађорђевог парка, али сад иду на Прокоп да би избегли да плате карту.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425601#p425601:3fln6jcp je napisao(la):
Bukira » 29 Dec 2016 01:29 pm[/url]":3fln6jcp]
file.php
Molimo da se javi Mair, zadnji poziv za Maira... :dil:
 
vucko wrote: Boco, imaš li taj ceo plan??? To je ucrtana pešačka staza sa pasarrelom preko koloseka ili grešim???
Joj... crta fotkao i kačio al sad ima više od 200 strana da listamo
seticeš se ...
to je bilo kada smo pisali o neophodnosti stepeništa od Ruda do pozarnog prolaza ispod nadvožnjaka,
umesto sadašnjih ukopanih zemljanih stepenika ...

Usvakom slučaju
kada je vec tu na licu mesta gradjevinska operativa i sve ostalo
nece da košta ništa značajno ni vremena ni para
da tu stazu rekonstruišu i osvetle
puno ce da znači naročito za vreme koje-kakvih Bgsajmova

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424961#p424961:2xca74hd je napisao(la):
Karlo del Ponte » 25 Дец 2016 11:44 pm[/url]":2xca74hd]Ако ћемо о линијама, које би могли пустити на нову прилазну саобраћајницу, предлажем следеће:
34 - Да се продужи кроз Српских ударних бригада на Канеревом брду до Миљаковца 1, и смањи интервал.
41 - Студентски трг - Прокоп - Бањица, а нека 40 остане као бржа линија.
51 - Беле воде - Жарково - Пожешка - Ада - Сајам - Прокоп - Аутокоманда - Славија. Интервал 10-так минута.
72 - Аеродром Никола Тесла - Ледине - Војвођанска - Фонтана - Михајла Пупина - Стари савски мост - Савски трг - Мостар - Прокоп. Интервал да буде не већи од 15 минута.
96 - Прокоп - Кнеза Милоша - Таковска - Деспота Стефана - Панчевачки мост - Зрењанински пут - Борча 3.
Укинути 36, који ће бити замењен овим вишефункционалним линијама.
@Карло, линија 72 не иде Војвођанском улицом одавно.
После Ледина тј. после Сурчинске улице иде на Бежанијску косу улицама Недељка Гвозденовића, др. Хуго Клајна, Марка Челебоновића, Николе Добровића, Тошин бунар, Студентска, Париске комуне (Фонтана),...
И те како се слажем са твојим предлогом да ова линија иде до Прокопа.
 
Nego, kakav je ovo Garni hotel na planu? Prvi put čujem za njega. Takođe me buni jer je valjda na tom mestu planiran ulaz metro linije?
 
Koliko se sećam Igor je pominjao da se odustalo od tog hotela i da je taj crtež postavljen na ulazu u stanicu iako nije usvojen. Na tom planu ga jesu smestili na ulaz za metro kasete koje se tu nalaze, što je realno kriminal, ali kada pogledamo samo koji stručnjaci su uključeni u planiranja danas onda i ne čudi sve ovo...
Ako neko ima svežije informacije neka se oglasi.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
mislim da BIP-ov gigantski magacin treba rusiti jer zaklanja sa mostarske petlje pogled na Buducu stanicu. i onako vecina omladine ne zna ni gde se nalazi prokop sem ako se ne popnu u Bulevar Kneza Aleksandra Karadjordjevica. Generalno moja generacija koja ne zna ni gde je levo i ne zna ni kako crevo od tusa da zameni .
 
Није то магацин већ фабрика пива. Мада реално могу да преселе производњу у Крњачу где има исто своје погоне, а да град откупи плац на Мостару и тако извуче БИП из дугова и стечаја, а преко тог плаца да се споје Прокоп и Мостар.
 
U toj dugackoj hali je dio punionice objekat je montazni
 
Ту сеобу је требало одрадити још док је пивара лепо пословала, а град да откупи земљиште за потребе Прокопа.
 
Po planovima je jasno da će se kupiti samo mali deo BIP-a da bi se gradile pristupne saobraćajnice. Ceo BIP pa i montažna hala ostaju do daljeg,a biće prodati kao komercijalno zemljište.Verovatno će ih pretvoriti u poslovne zgrade kako je navedeno i u GUP-u.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426115#p426115:2csqmheo je napisao(la):
Гага » January 3rd, 2017, 3:47 am[/url]":2csqmheo]@Карло, линија 72 не иде Војвођанском улицом одавно.
После Ледина тј. после Сурчинске улице иде на Бежанијску косу улицама Недељка Гвозденовића, др. Хуго Клајна, Марка Челебоновића, Николе Добровића, Тошин бунар, Студентска, Париске комуне (Фонтана),...
И те како се слажем са твојим предлогом да ова линија иде до Прокопа.
To što linija 72 odavno ne ide Vojvođanskom ulicom ne znači da ne može da se da predlog za vraćanje u pomenutu ulicu , pored preusmerenja na GŽS i Prokop.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424961#p424961:2ddua08a je napisao(la):
Karlo del Ponte » Mon Dec 26, 2016 12:44 am[/url]":2ddua08a]Ако ћемо о линијама, које би могли пустити на нову прилазну саобраћајницу, предлажем следеће:
34 - Да се продужи кроз Српских ударних бригада на Канеревом брду до Миљаковца 1, и смањи интервал.
41 - Студентски трг - Прокоп - Бањица, а нека 40 остане као бржа линија.
51 - Беле воде - Жарково - Пожешка - Ада - Сајам - Прокоп - Аутокоманда - Славија. Интервал 10-так минута.
72 - Аеродром Никола Тесла - Ледине - Војвођанска - Фонтана - Михајла Пупина - Стари савски мост - Савски трг - Мостар - Прокоп. Интервал да буде не већи од 15 минута.
96 - Прокоп - Кнеза Милоша - Таковска - Деспота Стефана - Панчевачки мост - Зрењанински пут - Борча 3.
Укинути 36, који ће бити замењен овим вишефункционалним линијама.
96 je loše rešenje. Gotovo sve što prolazi kroz Kneza Miloša je osuđeno na nepouzdanost. Zašto i od linije 96 praviti nepouzdanu liniju kao što je to slučaj sa 95. Ako već hoćeš da je produžavaš , bilo gde osim Kneza Miloša je mnogo bolje rešenje. Nekada se od Prokopa do Londona stigne za 10 - ak minuta , a nekad zna da se putuje i 30 - 45 minuta , i generalno nema pravila u koje doba dana će biti gužva a u koje ne , jer nekad se desi da u 15h prođeš za 10 minuta , a nekad u 20h putuješ po pola sata.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425307#p425307:2ddua08a je napisao(la):
vucko » December 28th, 2016, 11:01 am[/url]":2ddua08a]Plus za Karla! Svakako je potrebno da Prokop bude okretnica makar dve linije jer bi tako podigla pristupačnost iste, pogotovu zimi je dobro da putnici znaju da mogu ući u topao autobus koji će čekati na okretnici a ne da jure za istim kao blesavi.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425001#p425001:2ddua08a je napisao(la):
JohnnyLee » December 26th, 2016, 1:02 pm[/url]":2ddua08a]додао бих да се две или три линије од ових 91/92/511/551/552/553 завршава на Прокопу
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425131#p425131:2ddua08a je napisao(la):
Kolega2357 » December 27th, 2016, 12:23 am[/url]":2ddua08a]Linija 36 bi mogla od Prokopa da ima drugu trasu ne mora da se ukida.

Slažem se sa dodatnim idejama , na kraju posta možete pogledati moju ideju , koja je dopuna Karlove uz kombinaciju mojih i ideja drugih članova sa ovog i drugih foruma.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425307#p425307:2ddua08a je napisao(la):
vucko » December 28th, 2016, 11:01 am[/url]":2ddua08a]Podržavam da jedna trola bude ekspresna a druga da skreće na Prokop.
Sa ovim se svi slažu , do sada nisam naišao ni na jedno negativno mišljenje. Jedino se razlikuje mišljenje po pitanju toga koju trolu bi trebalo preusmeriti. Ono što sam primetio je da je velika većina ljudi za liniju 41 , u koje ja ne spadam , ali to ne znači da nemam nameru da podržim preusmerenje linije 41.

Evo mog predloga:

18 Zemun /Bačka/ - Ugrinovačka - Rada Končara - Prvomajska - Tošin bunar - Pariske komune - Opština NBG - Omladinskih brigada - autoput - Sava centar - Prokop - Autokomanda - Kumodražka - Braće Jerković - Medaković III

34 Senjak - Prokop – Dedinje - Banjica - Lisičji potok - Kanarevo brdo - Miljakovac 1

36 Dragana Mancea - Prokop - GŽS - Zeleni venac - London - GŽS - Prokop - Dragana Mancea ili linija 71 Ledine – Vojvođanska – Bulevar umetnosti – Bulevar Mihajla Pupina – Zeleni venac – London - GŽS - Prokop - Dragana Mancea (vozila sa linije 36 bi se pridodala liniji 71)

40 Banjica II - Banjica - Dedinje - Prokop - Kneza Miloša - Takovska - Cvijićeva - Dimitrija Tucovića - Zvezdara

51 Bele vode - Žarkovo - Banovo brdo - Sajam - Prokop - Autokomanda - Slavija

55 Stari Železnik - Rupčine - Julino brdo (Miodraga Jovanovića) - Čukarička padina - Sajam - Prokop - Autokomanda - Južni bulevar - Gospodara Vučića - Cvetkova pijaca

92 Ostružnica /Karaula/ - Obrenovački put - Ada Ciganlija - Sajam - Prokop - Dragana Mancea

Ako imate neke ideje , ili smatrate da bi nešto drugo bilo bolje , pišite , spremam se da predlog dostavim mojoj opštini. Jedino bi na liniji 34 bilo potrebno pojačanje , sve ostale linije bi saobraćale sa istim brojem vozila.[/b]
 
18 да скрећеш на Прокоп? никако. смањио би јој поузданост за једно 15-20%. као и број путника, јер доста у њу улази на Аутокоманди када изађе на ауто-пут (у смеру ка НБГ), и изађе на истом месту ка Медаку. а тиме би у исто време повећао број путника на 17, која је већ сада пренатрпана у шпицу
 
И шта онда добијамо са Дунавске стране као везу са Железничком станицом? Ништа осим БГ:ВОЗ-а, који не омогућава непосредну везу са градским подручјем. До сада су то били трамваји.

Преусмерење 18 је додатно што никако не би смело. Сувише је важно да се креће аутопутем.

Тешко проходне улице на правцу север-југ кроз центар су нам зло, а како 96 има некакву замену на свим деловима, она је најмање зло у смислу преусмерења. Можда направити нову линију 97, са смањењем броја полазака на садашњим 95 и 96.
 
Mислим да би шта више добила на поузданости заобилазећи рампе код Франша где се у шпицу по правилу направи гужва. Често сам са 18 путовао по 20 минута само на том делу. За потез Аутокоманда-Мостар-Сава центар-Арена треба увести неку кружну линију да растерећује тај потез, пошто су ту 17 и 18 преоптерећени људима који само преседају (нрп. студенти који иду са Вождовца сићу са трамваја код Франша, оду на 17/18 и иду до СЦ да би прешли на 601).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427009#p427009:z6mmvmog je napisao(la):
Karlo del Ponte » January 9th, 2017, 12:55 pm[/url]":z6mmvmog]И шта онда добијамо са Дунавске стране као везу са Железничком станицом? Ништа осим БГ:ВОЗ-а, који не омогућава непосредну везу са градским подручјем. До сада су то били трамваји.

Тешко проходне улице на правцу север-југ кроз центар су нам зло, а како 96 има некакву замену на свим деловима, она је најмање зло у смислу преусмерења. Можда направити нову линију 97, са смањењем броја полазака на садашњим 95 и 96.
Ako hoćeš da produžiš 96 , a da ona bude pouzdana , trebalo bi da razmotriš neki od alternativnih pravaca.

1) London - GŽS - Prokop - Dragana Mancea
Dragana Mancea - Prokop - GŽS - Nemanjina - Resavska - Glavna pošta
2) Mitropolita Petra - Zdravka Čelara - Starine Novaka - Bulevar - London - GŽS - Prokop - Dragana Mancea
3) Mitropolita Petra - Zdravka Čelara - Starine Novaka - Slavija - GŽS - Prokop - Dragana Mancea
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427013#p427013:2gsq0dp5 je napisao(la):
Дошљак » 09 Jan 2017 12:34 pm[/url]":2gsq0dp5]Mислим да би шта више добила на поузданости заобилазећи рампе код Франша где се у шпицу по правилу направи гужва. Често сам са 18 путовао по 20 минута само на том делу. За потез Аутокоманда-Мостар-Сава центар-Арена треба увести неку кружну линију да растерећује тај потез, пошто су ту 17 и 18 преоптерећени људима који само преседају (нрп. студенти који иду са Вождовца сићу са трамваја код Франша, оду на 17/18 и иду до СЦ да би прешли на 601).


Нек користе, благо чичи, БГ:воз.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427018#p427018:1u8liutx je napisao(la):
Пантограф » January 9th, 2017, 3:09 pm[/url]":1u8liutx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427013#p427013:1u8liutx je napisao(la):
Дошљак » 09 Jan 2017 12:34 pm[/url]":1u8liutx]Mислим да би шта више добила на поузданости заобилазећи рампе код Франша где се у шпицу по правилу направи гужва. Често сам са 18 путовао по 20 минута само на том делу. За потез Аутокоманда-Мостар-Сава центар-Арена треба увести неку кружну линију да растерећује тај потез, пошто су ту 17 и 18 преоптерећени људима који само преседају (нрп. студенти који иду са Вождовца сићу са трамваја код Франша, оду на 17/18 и иду до СЦ да би прешли на 601).
Нек користе, благо чичи, БГ:воз.
Kako kad za to maraju da plate kartu , a nema se para i za stanarinu i školarinu i hranu i izlaske i cigare i mobilni ...
 
Слажем се да је БГ воз најлакше и најрационалније превозно средство од Франша до Студењака, али за право чудо већина студената ипак користи 17/18-601 комбинацију и поред често чекања на 17/18 и по више од 15 минута у шпицу, и на пренатрпаност аутобуса тада, а да не причам о сталној пренатрпаности 601.
 
Онда им нико није крив и не треба им нудити никакву додатну алтернативу, кад најквалитетнију могућу - већ имају.
 
Или нека науче док је време да се сналазе и да сазнају ствари. Доста нам је лењих мозгова са дипломама, с њима нема напретка.
 
Генерално БГ возу фали маркетинга, и поготову међу младим светом. А и сама станица Карађорђев парк је потпуно неприметна, осим натписа на улазу и старе табле у подземном пролазу код Франша нема никакве назнаке да се она ту налази.

А да су људи генерално лењих мозгова, некреативни, слабо повезују и мрзи их да истражују се слажем у потпуности.
 
Vrh