[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424961#p424961:2ddua08a je napisao(la):
Karlo del Ponte » Mon Dec 26, 2016 12:44 am[/url]":2ddua08a]Ако ћемо о линијама, које би могли пустити на нову прилазну саобраћајницу, предлажем следеће:
34 - Да се продужи кроз Српских ударних бригада на Канеревом брду до Миљаковца 1, и смањи интервал.
41 - Студентски трг - Прокоп - Бањица, а нека 40 остане као бржа линија.
51 - Беле воде - Жарково - Пожешка - Ада - Сајам - Прокоп - Аутокоманда - Славија. Интервал 10-так минута.
72 - Аеродром Никола Тесла - Ледине - Војвођанска - Фонтана - Михајла Пупина - Стари савски мост - Савски трг - Мостар - Прокоп. Интервал да буде не већи од 15 минута.
96 - Прокоп - Кнеза Милоша - Таковска - Деспота Стефана - Панчевачки мост - Зрењанински пут - Борча 3.
Укинути 36, који ће бити замењен овим вишефункционалним линијама.
96 je loše rešenje. Gotovo sve što prolazi kroz Kneza Miloša je osuđeno na nepouzdanost. Zašto i od linije 96 praviti nepouzdanu liniju kao što je to slučaj sa 95. Ako već hoćeš da je produžavaš , bilo gde osim Kneza Miloša je mnogo bolje rešenje. Nekada se od Prokopa do Londona stigne za 10 - ak minuta , a nekad zna da se putuje i 30 - 45 minuta , i generalno nema pravila u koje doba dana će biti gužva a u koje ne , jer nekad se desi da u 15h prođeš za 10 minuta , a nekad u 20h putuješ po pola sata.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425307#p425307:2ddua08a je napisao(la):
vucko » December 28th, 2016, 11:01 am[/url]":2ddua08a]Plus za Karla! Svakako je potrebno da Prokop bude okretnica makar dve linije jer bi tako podigla pristupačnost iste, pogotovu zimi je dobro da putnici znaju da mogu ući u topao autobus koji će čekati na okretnici a ne da jure za istim kao blesavi.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425001#p425001:2ddua08a je napisao(la):
JohnnyLee » December 26th, 2016, 1:02 pm[/url]":2ddua08a]додао бих да се две или три линије од ових 91/92/511/551/552/553 завршава на Прокопу
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425131#p425131:2ddua08a je napisao(la):
Kolega2357 » December 27th, 2016, 12:23 am[/url]":2ddua08a]Linija 36 bi mogla od Prokopa da ima drugu trasu ne mora da se ukida.
Slažem se sa dodatnim idejama , na kraju posta možete pogledati moju ideju , koja je dopuna Karlove uz kombinaciju mojih i ideja drugih članova sa ovog i drugih foruma.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425307#p425307:2ddua08a je napisao(la):
vucko » December 28th, 2016, 11:01 am[/url]":2ddua08a]Podržavam da jedna trola bude ekspresna a druga da skreće na Prokop.
Sa ovim se svi slažu , do sada nisam naišao ni na jedno negativno mišljenje. Jedino se razlikuje mišljenje po pitanju toga koju trolu bi trebalo preusmeriti. Ono što sam primetio je da je velika većina ljudi za liniju 41 , u koje ja ne spadam , ali to ne znači da nemam nameru da podržim preusmerenje linije 41.
Evo mog predloga:
18 Zemun /Bačka/ - Ugrinovačka - Rada Končara - Prvomajska - Tošin bunar - Pariske komune - Opština NBG - Omladinskih brigada - autoput - Sava centar - Prokop - Autokomanda - Kumodražka - Braće Jerković -
Medaković III
34 Senjak - Prokop – Dedinje - Banjica - Lisičji potok - Kanarevo brdo -
Miljakovac 1
36 Dragana Mancea - Prokop - GŽS -
Zeleni venac - London - GŽS - Prokop -
Dragana Mancea ili linija
71 Ledine – Vojvođanska – Bulevar umetnosti – Bulevar Mihajla Pupina – Zeleni venac – London - GŽS - Prokop -
Dragana Mancea (vozila sa linije 36 bi se pridodala liniji 71)
40 Banjica II - Banjica - Dedinje - Prokop - Kneza Miloša - Takovska - Cvijićeva - Dimitrija Tucovića -
Zvezdara
51 Bele vode - Žarkovo - Banovo brdo - Sajam - Prokop - Autokomanda -
Slavija
55 Stari Železnik - Rupčine - Julino brdo (Miodraga Jovanovića) - Čukarička padina - Sajam - Prokop - Autokomanda - Južni bulevar - Gospodara Vučića -
Cvetkova pijaca
92 Ostružnica /Karaula/ - Obrenovački put - Ada Ciganlija - Sajam - Prokop -
Dragana Mancea
Ako imate neke ideje , ili smatrate da bi nešto drugo bilo bolje , pišite , spremam se da predlog dostavim mojoj opštini. Jedino bi na liniji 34 bilo potrebno pojačanje , sve ostale linije bi saobraćale sa istim brojem vozila.[/b]