Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Заборавио сам синоћ да напишем једно. И поред тога што је током ових радова Прокоп одсечен од света и још виша вукопустахија, као и поред клизавих степеница због временских услова, на моје велико избенађење на станици је било 20ак путника који су чекали БГ воз.
 
Mogu li putnici koji vozom dodju na Prokop kupiti kartu na stanici za BG voz?
 
Naravno da ne plus mogu da udju bez kontroke u voz sto bi kupovali kartu
 
Ако ћемо о линијама, које би могли пустити на нову прилазну саобраћајницу, предлажем следеће:
34 - Да се продужи кроз Српских ударних бригада на Канеревом брду до Миљаковца 1, и смањи интервал.
41 - Студентски трг - Прокоп - Бањица, а нека 40 остане као бржа линија.
51 - Беле воде - Жарково - Пожешка - Ада - Сајам - Прокоп - Аутокоманда - Славија. Интервал 10-так минута.
72 - Аеродром Никола Тесла - Ледине - Војвођанска - Фонтана - Михајла Пупина - Стари савски мост - Савски трг - Мостар - Прокоп. Интервал да буде не већи од 15 минута.
96 - Прокоп - Кнеза Милоша - Таковска - Деспота Стефана - Панчевачки мост - Зрењанински пут - Борча 3.
Укинути 36, који ће бити замењен овим вишефункционалним линијама.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424961#p424961:2c8w4nl8 je napisao(la):
Karlo del Ponte » 25 Дец 2016, 23:44[/url]":2c8w4nl8]Ако ћемо о линијама, које би могли пустити на нову прилазну саобраћајницу, предлажем следеће:
34 - Да се продужи кроз Српских ударних бригада на Канеревом брду до Миљаковца 1, и смањи интервал.
41 - Студентски трг - Прокоп - Бањица, а нека 40 остане као бржа линија.
51 - Беле воде - Жарково - Пожешка - Ада - Сајам - Прокоп - Аутокоманда - Славија. Интервал 10-так минута.
72 - Аеродром Никола Тесла - Ледине - Војвођанска - Фонтана - Михајла Пупина - Стари савски мост - Савски трг - Мостар - Прокоп. Интервал да буде не већи од 15 минута.
96 - Прокоп - Кнеза Милоша - Таковска - Деспота Стефана - Панчевачки мост - Зрењанински пут - Борча 3.
Укинути 36, који ће бити замењен овим вишефункционалним линијама.

додао бих да се две или три линије од ових 91/92/511/551/552/553 завршава на Прокопу
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424961#p424961:2o28eavk je napisao(la):
Karlo del Ponte » Mon Dec 26, 2016 12:44 am[/url]":2o28eavk]Ако ћемо о линијама, које би могли пустити на нову прилазну саобраћајницу, предлажем следеће:
34 - Да се продужи кроз Српских ударних бригада на Канеревом брду до Миљаковца 1, и смањи интервал.
41 - Студентски трг - Прокоп - Бањица, а нека 40 остане као бржа линија.
51 - Беле воде - Жарково - Пожешка - Ада - Сајам - Прокоп - Аутокоманда - Славија. Интервал 10-так минута.
72 - Аеродром Никола Тесла - Ледине - Војвођанска - Фонтана - Михајла Пупина - Стари савски мост - Савски трг - Мостар - Прокоп. Интервал да буде не већи од 15 минута.
96 - Прокоп - Кнеза Милоша - Таковска - Деспота Стефана - Панчевачки мост - Зрењанински пут - Борча 3.
Укинути 36, који ће бити замењен овим вишефункционалним линијама.

Linija 36 bi mogla od Prokopa da ima drugu trasu ne mora da se ukida.
 
Plus za Karla! Svakako je potrebno da Prokop bude okretnica makar dve linije jer bi tako podigla pristupačnost iste, pogotovu zimi je dobro da putnici znaju da mogu ući u topao autobus koji će čekati na okretnici a ne da jure za istim kao blesavi.

Podržavam da jedna trola bude ekspresna a druga da skreće na Prokop.
 
Фале ту ипак и линије ка Браћи Јерковић, Медаковићу, Koњарнику и Миријеву.
 
Има са Миријевом (46), а трамвај бр. 7 пролази изнад Коњарника.
Мислим да би било довољно ово што је Карло предложио; ипак, не верујем да ће проћи толико линија.

По мени би од великог значаја био крак трамвајске мреже од Карађорђевог парка и линије:

- 1 (или 1а): Калемегдан - Прокоп

- 14: Прокоп - Устаничка

- 10а: Прокоп - Бањица

Ако би којим случајем било изводљиво повезати тај крак трамваја са Сајмом и пругом ка Чукарици/Раковици, то би био пун погодак, али нешто сумњам да је реално.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425353#p425353:16qm6t25 je napisao(la):
Дошљак » 28 Dec 2016 01:44 pm[/url]":16qm6t25]Фале ту ипак и линије ка Браћи Јерковић, Медаковићу, Koњарнику и Миријеву.
Има их на аутопуту, а већ сам био представио како стајалишта приближити Прокопу. Од свих линија које туда иду, евентуално би једино 46 могли усмерити на Аутокоманду, па Милутина Ивковића, и цео онај круг до Мостара преко Прокопа. Са свим осталим линијама би се правила катастрофа. Изузетно, рецимо, довести 38 за Велики мокри луг, под условом да у оба правца иде Устаничком између Плавог моста и Аутокоманде.
1zx13i8.jpg
 
Имаш право Карло, ова идеја је сасвим солидна, само што за сада ја као и већина сигурно доживљавамо Прокоп приступачним једино из правца који се тренутно уређује.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425307#p425307:2f303r1m je napisao(la):
vucko » 28 Dec 2016 10:01 am[/url]":2f303r1m]Plus za Karla! Svakako je potrebno da Prokop bude okretnica makar dve linije jer bi tako podigla pristupačnost iste, pogotovu zimi je dobro da putnici znaju da mogu ući u topao autobus koji će čekati na okretnici a ne da jure za istim kao blesavi.

Pre nego što zamišljamo Prokop kao okretnicu množine linija, treba prvo da se zapitamo koliko putnika gradskog prevoza na sat uopšte može generisati beogradska glavna železnička stanica, sa stanjem železnice kao što je u ovoj deceniji. Koliko uopšte putnika javnog prevoza sada generiše železnička stanica na Savskom trgu? Gužva na tom mestu je mnogo više stvar postojanja terminusa gradskog saobraćaja za Surčin, ceo potez Banovo brdo - Bele Vode - Železnik - Sremčica - Umka - Moštanica, Mirijevo, naravno i blizine sadašnje autobuske stanice, nego zbog same železničke stanice.

Mi imamo pune samo vozove za Novi Sad (neke polaske), ali i oni će do Prokopa stizati poluprazni jer će pola putnika silaziti/ulaziti na Novom Beogradu i Zemunu, putnici koji presedaju sa međugradskih i prigradskih autobusa takođe neće ići dalje od Novog Beograda. I Banovo Brdo/Čukarica/Rakovica nikada neće biti pristupačniji sa Prokopa nego, recimo, preko mosta na Adi.
Znači ogromna borba je potrebna da Prokop bude preferirana stanica za 30-40% putnika, za sve ostale stanica je već u startu izgubljena.
 
Правилно размишљање. Даљински саобраћај преко железничке станице у Прокопу дугорочно ће генерисати знатно мање путника него, рецимо, аеродром Никола Тесла, и онда баш није јасно због чега аеродром не би опслуживало више линија јавног превоза. Једино што може да оправда погушћавање мреже ЈГП-а у Прокопу је приградски и регионални саобраћај: рецимо, путницима из Батајнице могле би да буду атрактивне неке преседачке везе (мада је упитно шта ће им кад већ имају Карађорђев парк).
 
Koji je bio glavni razlog za izgradnju glavne železničke stanice na Prokopu umesto na Novom Beogradu. Broj stanovnika je verovatno veći sa strane Prokopa mada to nije neka velika nesrazmera. Novom Beogradu bi bilo potrebno dodati još par perona na stubovima da bi imao broj perona kao Prokop sada a izgradnja bi bila nenormalno puta jeftinija od izgradnje Skadra na Bojani.
 
@Bukira +1 :)

Na starijim stranam sam pisao kako dosta ljudi koristi ..prečicu,, iz Prokopa do Sajma
naročito leti , devojke koje rade nj. štandovima
to je ovde izazvalo dosta čudjenja
sobzirom da se prolazi stazom tik uz šine a ispod nadvožnjaka

Meni je bilo čudno jedino prisutnost velike količine djubreta i neosvetljenost
a tek sada vidim da je tim prvobitnim projektom zapravo tako i planirano

Taj pravac i ta staza mogu lako da se osvetliti i uredi sada dok traju gornji radovi
jer ta prečica (preko pijace)
za par minuta omogucava stizanje peške do Sajma
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425553#p425553:1zel4xvq je napisao(la):
stanislaw » Thu Dec 29, 2016 9:10 am[/url]":1zel4xvq]
Znači ogromna borba je potrebna da Prokop bude preferirana stanica za 30-40% putnika, za sve ostale stanica je već u startu izgubljena.

Upravo tako!

Na neki nacin smo zaslijepljeni i opcinjeni uredjenjem Prokopa i njegovim "dovrsenjem" a zapravo manji broj putnika ce koristiti tu stanicu. Cemu onda sva ulaganja? Cini mi se da smo svu pricu o zeljeznici u BG sveli na Prokop i njenu sudbinu neopravdano vezujemo za tu jednu stanicu a istovremeno ne vidimo da u Beogradu odavno postoje druge stanice koje imaju bolju perspektivu ali ostaju bez novca potrebnog za uredjenje.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425601#p425601:1zel4xvq je napisao(la):
Bukira » Thu Dec 29, 2016 1:29 pm[/url]":1zel4xvq]
Trenutni ulaz u stanicu je neugledan, dobro sakriven i teško dostupan. Nije ni čudo što nema žive duše na peronima.

To nema veze sa ulazom. I kad se uredi ulaz i obasja svetlecom reklamom, nista se nece promjeniti. Stvar je mnogo ozbiljnija od pitanja ulaza.
 
Ја ћу поновити, задњи пут када сам чекао БГ воз на Прокопу, прошлог петка, било је око 20ак путника који су чекали БГ воз и ако је приступ Прокопу тренутно могућ само степеништем.
 
Boco, imaš li taj ceo plan??? To je ucrtana pešačka staza sa pasarrelom preko koloseka ili grešim???
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425650#p425650:3hbkgdmi je napisao(la):
boca-ica » Čet Dec 29, 2016 7:38 pm[/url]":3hbkgdmi]@Bukira +1 :)
Na starijim stranam sam pisao kako dosta ljudi koristi „prečicu” iz Prokopa do Sajma naročito leti, devojke koje rade na štandovima
to je ovde izazvalo dosta čuđenja s obzirom da se prolazi stazom tik uz šine a ispod nadvožnjaka.

Prošao sam tom stazom juče, ali nažalost nisam slikao celu stazu. U odnosu na pre nekoliko godina, (kada sam poslednji put prošao tuda) sada je to raskrčeno, gomile tucanika ispod podvožnjaka su sklonjene, i sada se mnogo lakše prolazi. Iz pravca Senjaka i Sajma se ovde stiže mnogo lakše i brže nego preko glavnog ulaza i onih stepenica skrivenih iza zgrada. Međutim neophodno je osvetliti tu stazu, ukloniti ograde na kraju perona, kao i kapiju sa Senjačke strane podvožnjaka.

Ovo je deo te staze:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=425684#p425684:1dmb3ohq je napisao(la):
Дошљак » 30 Dec 2016 12:03 am[/url]":1dmb3ohq]Ја ћу поновити, задњи пут када сам чекао БГ воз на Прокопу, прошлог петка, било је око 20ак путника који су чекали БГ воз и ако је приступ Прокопу тренутно могућ само степеништем.

Ali moraš imati u vidu da su većina njih putnici sa međugradskog voza koji čekaju BG voz da bi nastavili ka Novom Beogradu ili Vukovom spomeniku. Recimo da si vozom iz Požarevca stigao u Prokop. Hoćeš li sačekati BG voz za dalje, ili ćeš pešačiti 400-500m do minibusa 34, trolejbusa ili čak isto toliko do mesta gde te može pokupiti taksi?
To je zaista tuga i užas šta se radi tim putnicima vozova...
 
Vrh