Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Bilo je prikazano saobraćajno rešenje u vezi ove železničke stanice ili se o njemu objašnjavalo: Na ovoj temi foruma, U novinama, Na televiziji, U emisiji "Beograd na vodi" RTV Studio B itd.
 
Било је приказано, али нико није рекао да ће служити само за интервентна возила. То си ти измислио и протураш као готову ствар, шатро "објашњаваш" људима(?!)
Не манипулиши форумом.
 
Nisam ništa izmislio. Idejnim rešenjem je prikazano uključenje na Bulevar Franš Depera (autoput).
Isto je bilo i kod Sava centra na Novom Beogradu do pre 10 godina od kada je konačno privedeno nameni sa rampom, a to je samo parking, a ne tranzit neposerdno oko Sava centra. Tako će slično ili isto biti i ovde s tim što će ovde biti samo za posebna vozila i to odmah u startu, jer je putnički ulaz odozgo sa kote 105 preko stanične zgrade i tržnog centra.

Ova rasprava se povela jer sam objasnio da je onaj prikaz iz 1997 godine u videu bio alternativan u skladu sa siromašnim vremenom u kome se živelo te 1997 godine. Zbog toga što tržni centar i staničnu zgradu oni tada nisu ni znali niti imali novca da naprave na koti 105 gde je i predviđeno već su se usredili na prilaz sa Bulevara Franš Depere (naziv autoputa u tom delu).
 
Ako te bole ove činjenice nije u redu da mi se tako obraćaš. To što nemaš argumente to ne znači da možeš da me vređaš i optužuješ u cilju da me diskredituješ na forumu.

S poštovanjem.
Mair
 
Ova rasprava se povela jer sam objasnio da je onaj prikaz iz 1997 godine u videu bio alternativan u skladu sa siromašnim vremenom u kome se živelo te 1997 godine.

Ne, nego je obrnuto! Projekat iz 1997. je bio logican projekat (glavni prilaz stanici je iz pravca grada, stanicna zgrada je u visini glavnog prilaza, a ne u visini sporednog prilaza sa periferije). Alternativa je ovo sto rade sada - pojacavaju periferni ulaz u stanicu jer im je jasno da za dovrsetak glavnog prilaza sa pravca autoputa i Deligradske sredstava nema; posto vide da nemaju sredstava za izgradnju stanicne zgrade koja gleda u pravcu autoputa i centra grada, onda sanjaju o tome da se stanicna zgrada zbudzi na koti 105 kroz javno-privatno partnerstvo, samo nisu objasnili kako dati u javno-privatno partnerstvo plocu koja nije dovrsena, fali 20% ploce iznad koloseka 1 i 2, postoji samo zardjala armatura koja tu strci...

Prema tome, siromasno vreme je ovo SADA. Sada smo u situaciji da gradiliste sa severne strane prokopa nema ko da zavrsi, sada smo u situaciji da zbog tog takozvanog Beograda na vodi treba preko noci realizovati planove teske milijarde, ali posto nismo pripremili izvore finansiranja za tu milijardu, ocekuje nas sklepavanje raznih montaznih objekata na novim lokacijama autobuskih i zeleznickih stanica...
 
Mislim daj Stanislaw-ova konstatacija logicna, vecina glavnih zeleznickih stanica u evropi ima svoj glavni ulaz okrenut prema centru grada.
 


Pogledajte prilog 1

Idejno resenje 2016 godine. Ova stanica ima prilaze i ulaze sa svih strana s tim da je za putnike odozgo kao što sam već objašnjavao. Stvarno mi je žao što se ustremili i kontrirate, a znate da sam u pravu.
 
Izvor idejnog rešenja koje sam postavio je Beobuild i CIP. Zašto pokušavaš da praviš šalu?
 
Човече, са аутопута можеш и данас да приступиш Прокопу, и целом Малешком брду, а нико није дао назнаку да нећеш моћи у будућности, без обзира на положај станичне зграде. Осим тебе. Без икаквог основа, јавила ти Баба Ванга.
Шта ти то уопште причаш? Иди умиј се.
 
Pričam kada se izgradi stanica sa tržnim centrom, tada će biti mnogo više automobila koji će praviti problem ako budu bila usmerevana sa donje strane stanice (autoput).

Što se tiče tog Maleškog brda. Na snimku (da ne kažem iz aviona) se vidi da je sve za raseljavanje i potom plansku urbanizaciju uz železničku stanicu i autoput.
 
Само ти настави, ал` ја бих те за овакво бандоглаво троловање бановао на неко време.
 
Nije ovo trolovanje. Nego ti pitaš mene, a ja ti na pitanja odgovaram. To se naziva dijalog.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424442#p424442:2fhdrqhr je napisao(la):
Mair » 22 Dec 2016 04:54 pm[/url]":2fhdrqhr]
file.php

Nagradno pitanje: odakle dolaze i kuda idu svi ovi pesaci na platou ispod stanice Prokop?
Spustili su se stepenicama i eskalatorima jedno dvadeset metara ispod nivoa stanicne zgrade i trznog centra, jedno deset metara ispod nivoa perona. Sad izgubljeno tumaraju po tom platou koji je uostalom zatvoren za sav saobracaj osim sluzbenih vozila.
Gde su se oni uputili? Da se bace pod kola hitne pomoci koja bi ih prevezla sa druge strane autoputa?
 
Dobro slika sa pesacima je nerealna to stoji.
Plus ove otvorene kasete koje cekaju neki metro koji nikad nece ni doci do nje.
Pritom kad bi taj isti metro dosao do Prokopa potpuno bi obezvredio celu fasadu sa trgom ispred stanice.
 
Ta ulica i danas postoji i ide uz prokop verovatno ce i nju rekonstuisati kao dvosmernu i prikljuciti je gore na okretnicu autobusa
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424489#p424489:3igpq8r2 je napisao(la):
KartmenBG » 22 Dec 2016 18:49[/url]":3igpq8r2]Ta ulica i danas postoji i ide uz prokop verovatno ce i nju rekonstuisati kao dvosmernu i prikljuciti je gore na okretnicu autobusa
tom ruiniranom uskom ulicom vozila se krecu i danas u oba smera
Blago meni....kojom li sam ja to ulicom tabanao kad nisam uočio nikakve mogucnosti za proširenjem
:roll:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424466#p424466:as81aoo5 je napisao(la):
stanislaw » Thu Dec 22, 2016 6:12 pm[/url]":as81aoo5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=424442#p424442:as81aoo5 je napisao(la):
Mair » 22 Dec 2016 04:54 pm[/url]":as81aoo5]
file.php

Nagradno pitanje: odakle dolaze i kuda idu svi ovi pesaci na platou ispod stanice Prokop?

To pitanje nije rjeseno renderom ali sugerise jednu mogucnost a to je da se sa te sjeverne strane napravi stanicni trg. Stanicni trg bi u buducnosti mogli da dijele osim stanice i buduci objekti na prostoru BIP-a. Preko trga bi mogle da vode pjesacke veze u dva vazna pravca.
1. Pjesackom pasarelom (mostom) preko KC prema centru grada
2. postojecim podhodnicima kroz mostarsku petlju prema Savi i BNV
Otud i pjesaci na toj strani. Naravno, to je samo fikcija koja je jos daleko od ostvarenja.

Sa druge, gornje (juzne) strane stanice ne postoji mogucnost izgradnje takvog trga a i on bi bio okrenut na suprotnu stranu od glavnih pravaca kretanja pjesaka (a i biciklista).

Mislim, stoga, da bi strategija planiranja pristupa stanici, koja bi motorna vozila smjestila sa gornje stane a pjesake i bicikliste sa donje, bila ispravna.

spatiotecte":as81aoo5 je napisao(la):
Dobro slika sa pesacima je nerealna to stoji.
Plus ove otvorene kasete koje cekaju neki metro koji nikad nece ni doci do nje.
Pritom kad bi taj isti metro dosao do Prokopa potpuno bi obezvredio celu fasadu sa trgom ispred stanice.

Ovo je Spatio dobro primjetio. No, metro je vazniji cini mi se od izgleda fasade zgrade tako da bih ja u slucaju da metro moze da prolazi SAMO kroz pomenute kasete, zrtvovao izgled fasade. Premda bi ona u slucaju nepostojanja metro prilaza mogla biti impozantna, zanimljiva i lijepa.

Osim toga bilo bi korisno da metro trasa prolazi paralelno sa zeljeznickim kolosjecima tj, pravcem paralelnim autoputu jer je po tom pravcu metro korisniji nego da ide ispod Kuce Cveca.
 
Neverovatno mi je da verujete renderu koji nije ni zvaničan. Ono što se primenjuje su urbanistički planovi a ne renderi. Ako nas je putem ovog foruma išta naučila skorija istorija arhitekture u Beogradu to je da ne treba verovati renderima.
 
A ja najviše verujem slikama sa gradilišta. Kad smo kod toga ima li neko nove slike?
 
Vrh