Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

lVhjuGv.jpg


1iYoIL0.jpg


uyB1kMH.jpg


1GUoMaC.jpg


jvUqwJ0.jpg


LHztW7g.jpg


8ZKF2WQ.jpg


7bgz4gq.jpg


2kz4pxU.jpg


p1mGqAr.jpg


2pEn8QT.jpg


i9WIaah.jpg


nmyIJ4o.jpg


K8g9D9j.jpg


5kC0QLc.jpg


LYc9BTO.jpg


4cbVN8b.jpg


Enn70KK.jpg
 
Lepo se zahuktavaju radovi, ali vredi imati na umu da ova stanica već prima i otprema desetak pari međugradskih vozova, a pritom se nalazi u potpunom bespuću - do završetka ove faze radova do nje bukvalno nema više asfaltnog puta! A vozovi idu prazni kroz praznu stanicu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=418605#p418605:3hp6c4jz je napisao(la):
Delija » 23 Nov 2016 06:31 pm[/url]":3hp6c4jz]А рат је спречио већ планирану изградњу пруге БГ-Бар.

Jel imaš neki izvor za prugu Beograd-Bar?
 
Davno kaceno na forumu 3 trase odredio j cvijic crvena ekipa izabrala jednu po jednoj varijanti u kraljevini pruga je trebala da ide do tivta
 
Do stanice nema ni putokaza za pešake kroz park između solitera, tako da treba dosta truda nabosti na one jedne njedine stepenice. Fijasko je prebacivati vzove na stanicu na koju je gotovo nemoguće prići.
 
Jos je veci fijasko ako ne omoguce da vozovi staju i u drugim stanicama.
 
Mozda i nije lose da se ponovi filmcic posto on sasvim logicno kao glavni ulaz i stanicnu zgradu pozicionira ne na ploci vec bocno blize auto putu.
 
U novom planu metro-a linija koja ide ka Prokopu vise ne dolazi iz smera autoputa vec ide paralelno sa Prokopom, to znaci da nece moci da iskoriste postojece kasete za metro vec ce morati da naprave nove?
 
Ma ko zna sta ce uopste da prave i iz kog pravca. Kriju planove ko zmija noge.
 
Idemo redom. Samo da ne bude pauzi kao ranije, prvo ovo saobraćajno povezivanje pa sledeći korak povezivanje sa autoputem i.t.d.
 
Pa deo forumaša nam je odavno objašnjavao da ovaj sporedni prilaz podizanjem saobraćajnice na profil 2+2 zapravo postaje glavni prilaz, a prilaz sa autoputa bi trebalo da služi samo za vozila hitnih službi. Ne znam ko je originalni tvorac takve zamisli, možda menadžer Iznogud kojem bi to bilo idealno opravdanje za odustajanje od nezavršene strane Prokopa prema gradu.
Nema se para, a nejasno je i po kom sistemu bi se u javno-privatno partnerstvo davala ploča na koti 105 koja nije ni završena, odnosno ne postoji nad prvim i drugim kolosekom.
 
Papir, a i forum trpi sve. Dok ne vidimo zvanični dokument ne verujem u te priče. Čak i sa novim prilazom sa juga ovo postaje već smislenija stanica kojoj se može prići sa dve strane dok je skoro moglo samo sa jedne. Sama veza stanice sa autoputem će podići istoj atraktivnost višestruko.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422421#p422421:lbm495tv je napisao(la):
spatiotecte » 11 Dec 2016 12:50 pm[/url]":lbm495tv]U novom planu metro-a linija koja ide ka Prokopu vise ne dolazi iz smera autoputa vec ide paralelno sa Prokopom, to znaci da nece moci da iskoriste postojece kasete za metro vec ce morati da naprave nove?


То не знамо. Таква линија је Блицово нагађање, није из званичног плана. Мислим да, заправо, нема ни техничких могућности за оно што су нацртали,
 
Problem je sto vlast nije izasla sa jasnim planom nakon onog sastanka sa francuskim metro planerima.
Potpuno je suludo da urade u javnosti prezentaciju novih linija metroa a da ne postoji plan koji pokazuje kuda prolaze.
 
Ma i onako nece nista skoro da se desava pa mogu samo da pricaju do mile volje, trase tek kada se krene u realizaciju metroa, za dve ili bese najkasnije tri godine... tamo negde oko sledecih izbora :)
 
Ne može ka Bulevaru Franš Deperea (autoput) da bude glavni ulaz, jer je nemoguće danas u 2016 godini usled velikog opterećenja. To je samo još jedan od prilaza, ali ne i glavni prilaz za obične posetioce i putnike. Već je to za intervencije.

To što imate na idejnom projektu iz 1997 nacrtan prilaz. To je zato što u to vreme sankcija svi mogućih svetskih organizacija UN, EU... pravljenje tržnog centra u to doba kada se nepoštuju zakoni o porezu i carini od same države i kada je trgovina na trotoaru i kartonu usled vlasti SPS-a i SRS-a nije moguće. Niti postoje zakoni o javnom (državnom) - privatnom partnerstvu. Onda su oni osmislili taj ulaz, jer tržni centar ne znaju da naprave. Ta "deca" iz SPS-a 1997 god.
 
Ako aerodrom ima glavni prilaz sa autoputa, a ne iz Surčina, zašto nebi imala i glavna železnička stanica u 2.000.000 gradu prilaz sa autoputa?
 
Vrh