Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Da li neko moze da okaci metro projekat za Prokop ili da bar da link?

Meni se cini da oni treba ka Banovom Brdu da buse brdo koje je ustvari kliziste. Na strani ka centru treba da se busi brdo ispod porodilista u Visegradskoj. To je prioritet, metro veza sa centrom grada kako je i planirano.
 
тема о метроу, или изгуглај београдски метро, па ћеш видети планове, и сви они обухватају везу Прокоп-Славија (укључујући и онај мучени Б(е)лам)
 
Nasao sam poslednju verziju metro linija sa ove slike, ali to mi nesto cudno izgleda.

Mapa_metroa_u_Beogradu.jpg


izvor: Beovoz
 
To je belam iz 2003 ili koje godine. Ovo je aktuelan projekat sa francuzima od pre neku godinu

metromapabb.gif
 
Ova varijanta generalno nije loša, s tim što od sistema ostavlja odsečen deo grada koji je možda najočajnije povezan sa centrom: Rakovicu, Miljakovac, Kanarevo Brdo i Banjicu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410822#p410822:2s9ew1sj je napisao(la):
spatiotecte » Sat Oct 15, 2016 1:44 pm[/url]":2s9ew1sj]Rakovica ima Beovoz i tramvaj 3
Rakovica nema ni BEOVOZ već godinama, ni BG VOZ (osim lepih najava). Od Rakovice do Kanarevog ima dobar kilometar. Ne zasmejavaj me za trojku.
 
Ali ne moze svaki kraj da se poveze sa metro-om.
Po tom principu bi i Vojvode stepe ili Sumice trebali da trazi svoj krak linije metro-a.
 
Bio je projekat iz 70ih sa stanicom na Miljakovcu i, kad pomenu, išao je i preko Voždovca taj krak.
Nego, pre no što metro uopšte zaživi (ako ikada zaživi), treba dovršiti gradsku železnicu, što je u sferama sasvim realnog, jer je potrebno vrlo malo ulaganja (u poređenju sa metroom).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410833#p410833:sd516f19 je napisao(la):
spatiotecte » 15 Oct 2016 01:04 pm[/url]":sd516f19]Ali ne moze svaki kraj da se poveze sa metro-om.
Po tom principu bi i Vojvode stepe ili Sumice trebali da trazi svoj krak linije metro-a.
Ovaj plan zapostavlja ne sam o Kanarevo i Miljakovac nego i celu opštinu Voždovac, sveukupno skoro pola miliona ljudi.
 
To što tragac kaže. Spacio, da ti jedan dan živiš na Kanarevom, Miljakovcu 2, ili Voždovcu, bilo bi ti jasno o čemu to. Doduše, da se produži BG Voz ka Jajincima, deo problema bi bio rešen. Ali samo deo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410833#p410833:2lc917ej je napisao(la):
spatiotecte » 15 Oct 2016 15:04[/url]":2lc917ej]Ali ne moze svaki kraj da se poveze sa metro-om.
Po tom principu bi i Vojvode stepe ili Sumice trebali da trazi svoj krak linije metro-a.

Idi ti reci to gradonačelniku Sofije ako smeš. :wink:

Ovaj plan nepredviđa ni Zemun (Gornji grad, Altina, Nova Galenika). :(
 
Postoji mnoštvo planova u temi Metro koje bi svaka ozbiljna vlast uzela u razmatranje, a gde su po mom mišljenju svi krajevi Beograda povezani najoptimalnije što može... na žalost, još nije naišla vlast koju to zanima...

2e2j9ld.png


j8lg8w.jpg
 
Dobro ljudi koji vam je? Pa nisam ja pravio taj plan, samo kazem da se tesko mogu pokriti svi krajevi grada sa 3 metro linije.
A sto se tice Sofije, ona je dosta manja povrsinski u odnosu na Beograd.
 
Ključna razlika između gradske železnice (nemački S-Bahn) i metroa (U-Bahn) je u tome što metro nastoji da stigne u skoro sve delove grada. Recimo, u Beču nije redak slučaj da su dve U-Bahn stanice udaljene svega 300-400 metara (primer: stanice Zieglergasse i Neubaugasse). S-Bahn, kao sistem sa velikim rastojanjem između stanica, a koji kači nešto šire oblasti, kod nas je na neki način već postojao sa Beovozom, mada je Beovoz delimično ukombinovao i lokalnu železnicu proširenjem do Stare Pazove i Valjeva (Pančevo da ne spominjem). BG Voz ima potencijal da ispuni kriterijume S-Bahn-a pod uslovom da zaista nastave da razvijaju ovaj sistem.
No, ovo je već duboki offtopic.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410849#p410849:1h92yu29 je napisao(la):
DzonTravolta » Sat Oct 15, 2016 1:47 pm[/url]":1h92yu29]BG Voz ima potencijal da ispuni kriterijume S-Bahn-a pod uslovom da zaista nastave da razvijaju ovaj sistem.
No, ovo je već duboki offtopic.

Da, ovo je vise za temu BG voz, ali da dodam...
BG voz je daleko od S-Bahna, pre svega jer se S-Bahn oslanja na zasebnu infrastrukturu koju Beograd za BG voz nema. U najboljem slucaju, BG voz moze postati klasicna gradsko-prigradska zeljeznica ali ako se nastavi sa uklanjanjem kolosjeka sa beogradskog podrucja od 1 ili 2 mrsave linije vise nece moci.

Osnovni preduslov za razvoj BG voza je - infrastruktura.

U situaciji kakva je sad, Beograd skoro da nema nista vise od medjugradske zeljeznice i tramvajske mreze. Za bilo sta drugo slabi su izgledi u skorije vrijeme.
 
To što Johnny kaže. Deli infrastrukturu sa ostalim vozovima, S-Bahnom doduše upravljaju Austrijske železnice, ne grad.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410901#p410901:1siyoo6b je napisao(la):
JohnnyLee » Sat Oct 15, 2016 9:27 pm[/url]":1siyoo6b]у Бечу, колико се ја сећам, С-бан нема засебну инфраструктуру

DzonTravolta":1siyoo6b je napisao(la):
To što Johnny kaže. Deli infrastrukturu sa ostalim vozovima, S-Bahnom doduše upravljaju Austrijske železnice, ne grad.

Da, austrijski S bahn je tipicna gradska zeljeznica, ali posto na pocetku posta Travolta rece "Njemacki S-bahn" ja sam to prokomentarisao. Njemacki S-Bahn je drugaciji, na zasebnim kolosjecima. No, svejedno, BG voz je daleko i od jednog i od drugog. Posebno ako ostane bez postojecih kolosjeka.

EDIT:
kad se vec poredi BG voz sa austrijskim S-bahnom, evo kakva je situacija tamo. Moze li neko da izbroji koliko kolosjeka ima ova stanica? Shvatate li koliko smo daleko od ovoga?

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410846#p410846:2bab0lq7 je napisao(la):
tribi » 15 Oct 2016 01:44 pm[/url]":2bab0lq7]

j8lg8w.jpg


Odlican, prostorno dobro postavljen. Ovako bi trebala izgledati metro mreza Beograda.
Mreza dakle, a ne da dve ili vise linija koriste delom iste trase... :grand:
 
Ovaj plan je u svojim delovima odlican pogotovo plava linija prema Jerkovicu i Medaku ali plan u potpunosti ignorise Prokop i predvidjene metro kasete koje su vec izgradjene.
 
Kad se spomenu te metro kasete kao da je napravljeno pola metroa. Jos samo sine staviti u njih i gotov metro. Sa ili bez kaseta Prokop skoro da je jednako daleko od metroa.

Zanosimo se grandioznim idejama a kolosjeci nam pred nosom.
 
Vrh