[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410381#p410381:1opdmirb je napisao(la):
Politikolog » Thu Oct 13, 2016 1:22 pm[/url]":1opdmirb]
Išle su dizel lokomotive kroz Vukov Spomenik :mrgreen: naravno kad je bila poplavljena pruga kod Kalemegdana. Problem je sa protipožarnom zaštitom u tom slučaju, pa je morala biti ugašena. Ali najveći problem su opasne materije - e one ne bi smela nikako u te tunele. Sa mostom kod Vinče ne bi ni imale potrebe... Mada sem DMV ne moraju tuda dizeli ni da idu, elektrificirano je skroz do Pančeva!
A vezano za Brisel Centralnu, ona im više služi da prevoz do centra grada, jer je prolazna sa par koloseka. Sever(Nord) i Jug(Midi) vuku većinu i međunarodnog i međugradskog saobraćaja. E al mana u ovom slučaju kod GŽS je što ona nije direktno povezano sa Prokopom, već ili preko NBG ili Rakovice, al uz menjanje smera i gubljenje puno vremena. Po meni bi bilo pametnije ostaviti je za sve međunarodne, ako hoće sve ostale da izbace na Prokop, al uvesti dobar lokalni saobraćaj od juga do severa Beograda, pa čak i do glavne. Promena smera kod EMV je 2 min posla...
Po meni je dobar primer Beč, na mestu bivše južne sagradiše Wien Hbf (prolazna, sada glavna), Westbanhof (čeona) koja je u centru grada je izgubila dosta saobraćaja koji se preselio na glavnu, ali nije im palo na pamet da je ukinu ili da prebace sve na Hbf. Isto i Rim, ima Termini (de facto glavna) i Tiburtinu (prolazna) i ravnomerno se koriste, pa Firenca itd. E sad mana je što mi nemamo uopšte toliko saobraćaja pa nam je i glavana sa 5-6 koloseka dovoljna. Al kad bi smo se nadali da će biti saobraćaja i razmišljali za budućnost po meni Glavna ostaje glavna za međunarodne i pride da još svraćaju lokali koji povezuju ostale stanice čvora - tipa NBG(sever) i Rakovica(jug).