RioBL
Advanced
- Učlanjen(a)
- 22.03.2015.
- Poruke
- 3.035
- Pohvaljen
- 1.725
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=410063#p410063:3cr6xl6u je napisao(la):spatiotecte » Tue Oct 11, 2016 5:47 pm[/url]":3cr6xl6u]Hvala karlo na odgovoru,
Znaci kad bi se nabavila dodatna vozna sredstva i kad bi se ostvarilo vise polazaka sa Prokopa, ipak bi imali problem u propusnoj moci BG cvora.
Evo kako treba da izgleda to sto bi Spatio (i svi mi) htio...
Pogledajte prilog 1
Ovo je stanica gradske zeljeznice u Berlinu - S Bahn. Ako se bolje pogleda, vide se dva kolosjeka koji ulaze na stanicu ali i tri kolosjeka koji prolaze mimo stanice. Kolosjeci koji ulaze u stanicu su ISKLJUCIVO za S-Bahn vozove (cak imaju i posebno napajanje) a na kolosjecima koji zaobilaze stanicu krecu se medjugradski vozovi.
Dakle, postoje dva potpuno odvojena sistema koji ne smetaju jedan drugom. Svaki na zasebnim kolosjecima.
A ovako je to u Beogradu...
Ko ne prepoznaje, ovo je stajaliste BG voza Tosin Bunar. Dva kolosjeka na izlasku iz tunela na kojima je jos i improvizovano stajaliste i na kojima je do sada stajao BG voz. Ista dva kolosjeka i za stajanje BG voza i za prolazak svih medjugradskih i medjunarodnih vozova!
Treba li komentar?
Moj je zakljucak jednostavan. Prva zrtva pojacavanja saobracaja na ovim kolosjecima bice BG voz. Na kraju krajeva, novi zeljeznicki cvor i nije napravljen za gradsku zeljeznicu. Ili sto bi Mair rekao "nije vam ovo metro".