Našao sam veliku manu ovom novom render. Na primer tržni centar mora biti lako dostupan, da ne kažem nametnut posetiocu bez obzira da li je došao samo da putuje ili je došao u tržni centar. Takođe ne sme da postoji opcija mogućnosti zaobilaska tržnog centra sa spoljne strane, kao što ovde vidim da ima neki prolaz između stanične zgrade i TC-a. Tržni centar treba da dominira, a čekaonica i kupovina karata je usputna nužna pojava. U suprotnom ako se to neispoštuje sam vlasnik tržnog centra imaće određen problem isplativosti. Zato su projektovanje ovakvih tržnih objekata vlasnici dva jedina u gradu Shopping mall poverili iskusnim stranim firmama iz ove oblasti tržnih centara.
Naravno prilaz sa autoputa može biti samo za intervetna vozila hitnih intervecnija odnosno požarni put i hitna pomoć, jer bi u suprotnom vozači zloupotrebljavali mostarsku petlju za plukružno okretanje, a i sam deo autoputa naziv Bulevar Franš Depera je opterećen u tom delu grada.
Naravno prilaz sa autoputa može biti samo za intervetna vozila hitnih intervecnija odnosno požarni put i hitna pomoć, jer bi u suprotnom vozači zloupotrebljavali mostarsku petlju za plukružno okretanje, a i sam deo autoputa naziv Bulevar Franš Depera je opterećen u tom delu grada.