Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Našao sam veliku manu ovom novom render. Na primer tržni centar mora biti lako dostupan, da ne kažem nametnut posetiocu bez obzira da li je došao samo da putuje ili je došao u tržni centar. Takođe ne sme da postoji opcija mogućnosti zaobilaska tržnog centra sa spoljne strane, kao što ovde vidim da ima neki prolaz između stanične zgrade i TC-a. Tržni centar treba da dominira, a čekaonica i kupovina karata je usputna nužna pojava. U suprotnom ako se to neispoštuje sam vlasnik tržnog centra imaće određen problem isplativosti. Zato su projektovanje ovakvih tržnih objekata vlasnici dva jedina u gradu Shopping mall poverili iskusnim stranim firmama iz ove oblasti tržnih centara.

Naravno prilaz sa autoputa može biti samo za intervetna vozila hitnih intervecnija odnosno požarni put i hitna pomoć, jer bi u suprotnom vozači zloupotrebljavali mostarsku petlju za plukružno okretanje, a i sam deo autoputa naziv Bulevar Franš Depera je opterećen u tom delu grada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369474#p369474:1lse4htw je napisao(la):
Mair » 29 Jan 2016 06:30 pm[/url]":1lse4htw]Tržni centar treba da dominira, a čekaonica i kupovina karata je usputna nužna pojava.


Још једном да искажем дивљење према твом писању на овом форуму, посебно на темама о железници.
:bash:
 
Nisam za opciju razvijanja automobilskog prilaza Prokopu iz pravca autoputa.

Mislim da bi taj pravac trebalo podrediti pjesackom i biciklistickom kretanju. Ispod Prokopa, prema autoputu je jedini siri prostor na kom se moze razviti stanicni trg i odatle najkracim pravcem, kroz prostor mostarske petlje, niz Gazelu, stize se do obale Save. To nije velika udaljenost za pjesacenje a pogotovo za bicikl.

Ako se taj pravac pametno osmisli i izradi kao "pedestrian friendly" (na zalost ne mogu smisliti nas prevod) dobila bi se najbolja moguca pjesacko-biciklisticka veza stanice sa gradom. Svi ostali pravci su ili skuplji ili ne vode nigdje.

Zbog toga ja ne bih u taj prostor trpao automobile, vec bih radio suprotno. Izgradio ozelenjenu trasu, sa drvoredima, podzemnim prolazima sa restoranima, kaficima i prodavnicama i svim sto bi pjesaku moglo biti zanimljivo.

Automobile i autobuse bih usmjeravao na gornji prilaz, preko bulevara.
Za sada a i za duze vremena nece biti potrebno vise jacati motorizovane prilaze.
 
@Pantograf

Tako se to radi ako misliš da zaradiš novac u suprotnom ćeš imati betonsko-staklene praznine koje teško savlađuje nezainteresovani pešak, kao one fotografije železničkih stanica koje je postvljao RioBL iz gradova u Srbiji.

Tu ima sasvim dovoljno mesta u centralnom delu kod eskalatora za sve potrebe putnika namernika. Sama činjenica da je ulaz na perone u centralnom delu objekta je neka vrsta prečice za putnike. Što i mora da bude zbog evakuacionih puteva.
 
Mair, stanicna zgrada treba da bude neizbezna putnicima a ne trzni centar.
 
Mair jel si ti beše predlagao da se zatvori železnica na Novom Beogradu zbog izgradnje ulice?

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
DRAŽA PETROVIĆ
29.01.2016. Sveti Prokopije u Prokopu
"Nove železničke stanice su dobra stvar jer ljudi imaju gde da skaču pod voz “ko ljudi”. To je posebno vidljivo u zemljama beskonačne tranzicije, gde je zabeležemo, recimo, da se građanstvo češće baca pod lokomotivu na novim stanicama, jer se tu osećaju ko čovek, dok se na onim starim nekako utope u sivilo, pa im se i ne skače pod voz. Nego voz ima želju da skoči pod njih."
http://rs.n1info.com/a130189/Kolumne/Dr ... okopu.html (ceo tekst)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369440#p369440:em477q5o je napisao(la):
mvbg1 » 29 Јан 2016 03:00 pm[/url]":em477q5o]Za tolike ignor zahteve nisam znao(barem ne na ovim temama na kojima sam ja),ali su u svakom slucaju nedopustivi. Sta sad to treba da znaci? Ako se neko ne slaze sa mojim shavatanjima i principima onda bolje da cuti? Ne razumem. Mozda ja kao relativno nov clan u odnosu na ostale ne znam kako treba da funkcionise forum ali mi je taj nacin bezveze.

На жалост, на форуму је у последњих неколико месеци одређени број чланова запатио од комплекса више вредности па је себе самопрогласио за моралну полицију и нашао се за сходно да свремена на време ради то што је урадио Карло.

Нити је то правило форума, нити је он такав био. Само су неки постали превише бесни и самобитни и њих треба изигнорисати.

ЕДИТ: исправка критике погрешном форумашу. Извињење Милисаву.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369463#p369463:c1ma61p6 je napisao(la):
Pegasus » 29 Jan 2016 05:30 pm[/url]":c1ma61p6]Poceli su i politicki pokreti da pomiju Beobuild kao objektivan reper oko nekih drustvenih pitanja :)

http://dostaje*******ilo.rs/vucic-okrecio-pro ... ne-strane/
Pa sve sto oni kritikuju je poslednji peron, a da li je on uopste u funkciji i koliko?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369497#p369497:2azjmi4m je napisao(la):
stf » 29 Jan 2016 07:31 pm[/url]":2azjmi4m]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369440#p369440:2azjmi4m je napisao(la):
mvbg1 » 29 Јан 2016 03:00 pm[/url]":2azjmi4m]Za tolike ignor zahteve nisam znao(barem ne na ovim temama na kojima sam ja),ali su u svakom slucaju nedopustivi. Sta sad to treba da znaci? Ako se neko ne slaze sa mojim shavatanjima i principima onda bolje da cuti? Ne razumem. Mozda ja kao relativno nov clan u odnosu na ostale ne znam kako treba da funkcionise forum ali mi je taj nacin bezveze.

На жалост, на форуму је у последњих неколико месеци одређени број чланова запатио од комплекса више вредности па је себе самопрогласио за моралну полицију и нашао се за сходно да свремена на време ради то што је (поново) урадио Милисав.

Нити је то правило форума, нити је он такав био. Само су неки постали превише бесни и самобитни и њих треба изигнорисати.

Milisav? Mislim da je diskusija pocela zbog onoga sto je napisao Karlo.
 
@Delija, @Spatiotecte

Kod ovakvih objekata treba predstaviti putniku da ovde ima dobar tržni centar i posetiocu tržnog centra da ovde ima dobra železnička stanica. Zato sam napisao da ne treba ostaviti onaj prolaz između TC-a i stanične zgrade na ovom novom idejnom rešenju koji omogućava da se stanična zgrada i TC zaobiđu. Koji ničemu neće služiti i pri tome će vetriti u praznoj mračnoj hladnoći na skupoj betonskoj ploči i to između TC-a i stanične zgrade.





[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369488#p369488:1u2xapuo je napisao(la):
MilisaV » 29 Jan 2016 19:06[/url]":1u2xapuo]Mair jel si ti beše predlagao da se zatvori železnica na Novom Beogradu zbog izgradnje ulice?

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока

Da. Na najviše dva letnja meseca, jer postoji izgrađena obilaznica sa železničkim mostom kod Ostružnice, a zbog činjenice da ne može da se potkopava na lokacji kod Bulevara umetnost jer bi se dobila udubljena ulica u važnom delu grada slična onom delu nekada kod Sajam.
Takođe bi u tom pokušaju opet morali da prekinu železnički saobraćaj jer ne bi mogli da potkopaju kako treba. Tako da bi imali dve štete, lošu nebezbednu saobraćajnicu i prekid železničkog saobraćaja. Dok mojim predlogom imamo samo prekid železničkog saobraćaja najviše dva meseca i saobraćajnicu istu kao ulica Omladinskih brigada.
 
Kurir...



Objekat ne bi trebao proci tehnicki prijem ako ovako izgleda evakuacini put. Tu se nesto mora hitno promjeniti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369463#p369463:1gr8lftb je napisao(la):
Pegasus » 29 Jan 2016 05:30 pm[/url]":1gr8lftb]Poceli su i politicki pokreti da pomiju Beobuild kao objektivan reper oko nekih drustvenih pitanja :)

http://dostaje*******ilo.rs/vucic-okrecio-pro ... ne-strane/
To su politicki lesinari koji traze svako zrno ili red teksta da ga iskoriste za svoje potrebe i u njima odgovarajucem kontekstu.

Uloga Beobuilda je nadam se dosta sira, nas kriticki tekst nije politicki motivisan vec ima za cilj da skrene paznju na vreme na neke nelogicnosti kako bi se stvari popravile i bile bolje a tome sluzi i ova diskusija na forumu.
 
@RioBL

Vidiš da su iskoristili fotografije sa dva različita mesta, prva i druga fotografija nisu iz iste prostorije ili nisu istog datuma. U prvoj fotografiji imaš osvetljenje na okrečenom plafonu stepeništa, a u drugoj fotografiji je građevinsko osvetljenje.
 
Па наравно да је влажно кад су све ове слике са обода станице. Од толико катастрофалних решења урбанистичког пројекта и толико материјала за критику разноразни ликови узеше да тендециозним сликама и позицијама истих укажу на влажност и прљавштину целе станице што просто није тачно.
 
Delija, to je rat botova. Nisu to u pitanju obični građani.

Na SNS botovske hvalospevne komentare idu DS i SRS kontrabotovski postovi.
 
Нису сви ботови. А СРС ботови су ваша измишљена опозиција. Прво што свака модерна диктатура уради је да формира себи "опозицију" под сопственом контролом. Ја Шешеља сматрам највећим СНС ботом.
 
мени лично, Прокоп више одговара од Главне. од мене до Прокопа макс. 15 минута, до Главне зависи како ми западне гужва и где, може и до 45 минута да се путује

Delija":wwm16vfa je napisao(la):
Ја Шешеља сматрам највећим СНС ботом.

Амин!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369578#p369578:3hrjsfw2 je napisao(la):
Delija » Today, 14:42[/url]":3hrjsfw2]Па наравно да је влажно кад су све ове слике са обода станице. Од толико катастрофалних решења урбанистичког пројекта и толико материјала за критику разноразни ликови узеше да тендециозним сликама и позицијама истих укажу на влажност и прљавштину целе станице што просто није тачно.


Obišao sam stanicu i mogu reći da je kondenzacija iznenađujuće velika. Čak i na platformi 6 (najbliže zvaničnom ulazu) sa plafona intenzivno kaplje, pa je i taj peron potpuno mokar. Pločice na zidovima i stubovima su potpuno mokre i voda se sliva niz njih dok su informacione table sa redom vožnje orošene i zamagljene iznutra. Bojim se da će krečene površine brzo da se oljušte. Doduše, prethodnih dana je temperatura naglo iz minusa prešla u plus, pa se situacija može stabilizovati (ako ponovo naglo ne zahladni).
 
Vrh