Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Ne mogu vjerovati da je kondenzacija, kako toga nije bilo ranije?
U svakom slucaju, sta god da je uzrok, morace se napraviti neka intervencija da se vise ne ponavlja.
 
Нисам знао да је тако лоша ситуација. Мораће да одраде некакав систем против кондеза. Заиста велики пропуст.

Кондензација се сада јавила вероватно због потпуно нове облоге свих површина испод плоче и велике температурне промене. Нисам неки експерт по том питању али оволико глатких, керамичких површина сигурно нису помогле. Мислим да је ово нови моменат за целу грађевинску струку код нас.

Благоје, претпоставио сам да управо на перону 6 има највише влаге јер се ту по логици ствари највише задржава хладни ваздух испод плоче а струјање ваздуха је најслабије. По мени, прво што би требали да ураде је да излуфтирају и држе отвореним цели тај улазни предпростор где је благајна.
 
U njihovu odbranu, ovih dana je takva vlaznost da je sve mokro svuda.
 
Danas po dolasku iz Novog Sada u Prokop imao sam prilike da vidim stanje sa kondenzom. Moj prvi utisak je da se dobar deo toga isušio i da na peronima ima vlage mestimično. Videćemo kako će se plafon ponašati kod sledeće temperaturne razlike.
 
Možda nisam u pravu ali mi se čini da će se ovo dešavati u prelaznim periodima (proleće, jesen) sve dok se na ploči nešto ne sagradi, a strana prema auto putu ne zatvori. Kada se stanica ušuška, promaja bi trebala da odradi svoje. A možda i grešim?
 
Da li su možda prilikom zadnje rekonstrukcije zatvarani neki otvori koji su ranije postojali na ploči iznad kolosjeka?

Možda je sada manja cirkulacija vazduha pa se stvara kondenzacija, premda mi i to djeluje nevjerovatno jer su praktično peroni otvoreni na oba svoja kraja a uz to su otvoreni cijelom dužinom prema autoputu. Šta će biti kad se i ta strana zatvori!?
 
Obisao sam stanicu danas.
Stanica izgleda jeftino i to vrlo jeftino. Pristup invalidima, roditeljima sa kolicima nemoguc da ne spominjem putnike sa torba na tockice koji su vrlo popularni i prakticni danas, postoje rampe ali za neke vrlo jake inalide u kolicima. Zaista stanica je pravljena za neki prosli vek. Nigde ni jedne led lampe, osvetljenje halogene cevi cekajte da dodje prvi racun za sturju. Primerio sam cak da su stavljali razlicite kelvinaze negde sijalice od 2700k negde 6500k, mada je vecina 6500k. Vlaga svuda po plafonima, mobilijar fantastican. E da peroni su dugacki i nigde obelezavanja a,b,c,d ... ko se vozio vozom preko zna ce o cemu govorim, za one koji ne znaju nek putuju malo vozom po evropi i saznace.
Sve u svemu jako jeftino izgleda zalosno mi je sto se poduhvat predstavlja kao ogroman posao. Steta sto stanicu na novom beogradu ne srede koliko
toliko da pristojno izgleda.
 
да, мени је идиотски да нису поделили перон на више делова па да буде 5А, итд., барем ће се лакше снаћи људи. овако, Флирт стиже на 5. колосек, а он са 70 м дужне може да стане и на почетак, и у средину и на крај. али опет, претпостављам да се возови по дифолту постављају на средину перона
 
Nisam nigde procitao al ajd da napisem
delovi nove tehnice opreme Prokopa su ugradjeni i na stajalištu kod Franša (Karadjordjev park)
ito u sa svake strane,,cevi,, po
-tuce zvućnika,
-dve kamerice,
-jedan sat,
-dva monitora
Ostali enterijerski horor iz proslog veka i dalje prisutan tj. ne dirnut.
:sesir:
 
ево идеја за реорганизацију јавног превоза од/до Прокопа



битније измене и новине:
- стајалиште Музеј 25. мај (смер ка Дедињу) померити 50 м раније;
- уводи се тролејбуска линија 41П (радни назив) која би преузела 5 возила са 40 и 7 возила са 41, тако да саобраћа са 12 возила;
- линија 42 би ишла Кнеза Милоша, па Немањином преко Славије до садашње окретнице у Катићевој, а одатле Бирчаниновом до Кнеза Милоша и даље до Прокопа. ту се може размишљати о увођењу једног стајалишта у Бирчаниновој код Ресавске (нпр. Клиника за урологију);
- 34, нормалан аутобус, иде до насеља Војвода Степа, евентуално до Медаковића 3 (може да прати 42 до раскрснице са Борском);
- 51 може, а и не мора, да иде преко раскрпетље и Топчидерског брда, или да се пење Драјзеровом па онда Кнеза Александра до Прокопа. а може и да остане садашња траса;
- све остале линије се пењу на Мостарској петљи у Кнеза Милоша.

када се уради прилаз са ауто-пута онда 46, 511 и 601 пребацити на доњу окретницу
 
стајалиште Музеј 25. мај (смер ка Дедињу) померити 50 м раније;
na predhodnom stajalištu (čim predje Gazelu) ima ne uredjen put sa pravim podvožnjakom
koj se završava iznad pruge , u staroj fabrici betona
izgleda da nije teško za napraviti još jedan prilaz stanici Prokop
(za ulaz na prvi peron sa Savske strane)
Upozorenje
ko se plaši pasa, da ne proverava
jer ima ispod podvožnjaka manji čopor pasa koj se ludo zabavlja
plašeci namernike ko bajgi ,, sad ce da ga izjedu,, :lool:
 
Boco ako mislis na ovaj podvoznjak on je u planu vec tj na tenderu je ta veza https://www.google.rs/maps/@44.7930178, ... 6656?hl=en

Koji ti je to prvi peron sa savske strane, poznat je redosled perona nema potrebe da pravimo zabunu.

02-tenderpristup.jpg
 
Upravo tako , (slabo gledam briši piši projekte jer su pre često izmeljivi)
kada se iz Kneza Miloša preko Gazelinog nadvožnjaka skrene u Bulevar kneza Aleksandra
odmah uz trolino stajalište ima (dvo kolovozni ) zemljani put koj prolazi ispod kneza Aleksandra
umesto stare fabrike betona (zaboravio sam ime firme)
ima mesta za manji saob. terminal a mogucnost pristupa stanici prokop

Taj pristup spomilnjali smo kada smo pričali i o željenom a nikad dobijenom pristupu u vidu manjih stepenica
iz Prokopa ka kapiji Ruda gde je trolina stanica
secam se dobro jer sam kacio sličice sa dodaj.rs (sto zanci nema ih više) o tom stepeništu
 
Taj pristup ce se prvo i raditi, dok je pomenuta mostovska konstrukcija prakticno prosirenje padine posle ploce ka Dragana Mancea.
 
Taj pristup ce se prvo i raditi...
To me vesli :D
samo ako moze da se ,, dosapne,, da urade (pa i ne zvanično) i desetak stepenika kod Ruda
ovako samo se blatnjavimo a i rizik je da s čovek smadrlja dole dok se penje :)
 
:) Veliko hvala forumasima na komentarima o licnim kritikama u forumu. Tako sam i dalje medu vama i praticu diskusiju.
A i nesto da dodam temi: redndere arhiktonskih resenja Živorad Lisičića, jednom od pobednika konkursa 1976, bili su ali ovde su sve u jednom pregledu.
Lisičić koji je imao svoju zasluzenu malu medijsku proslavu se u ostalom nasao i u danasnjem Blicu.
http://www.blic.rs/vesti/beograd/crno-b ... na/p8hrvgb
Resenja uzeti sa poslovnog profila:
http://www.arhlisicic.rs/download/arh_Z ... C__SRB.pdf
 
ШТА СВЕ НЕДОСТАЈЕ ПРОКОПУ?
Posted on 23.43 by vozoljubitelji srbije
Саопштење Удружења љубитеља железнице, везано за нову железничку станицу „Београд центар“

Дана 26.1.2015. је завршена једна од фаза градње Прокоп. Иако је то велики корак напред, потребно их је направити још много да би имали потпуно функционалну нову главну капију европског града, што је и главна сврха свих великих железничких станица у Европи.

(НЕ)ПОВЕЗАНОСТ ГРАДСКИМ ПРЕВОЗОМ

Изузев таксијем и колима, Прокопу је данас врло тешко прићи. Од јавног превоза, најбоља веза је са градском железницом БГ:ВОЗ. То је парадоксално, са обзиром да је свака садашња станица линије градске железнице Панчевачки мост – Батајница боље повезана са околином, па самим тим и коришћенија од станице која се службено назива „Београд – Центар“. Припремају се прилазне саобраћајнице из правца Булевара кнеза Александра Карађорђевића, и преусмеравање тролејбуских линија 40 и 41 ближе самој станици. Зглобних тролејбуса имамо мало, и ове две линије су већ сада доста оптерећене. Уз то, прилазе централном градском подручју Кнеза Милоша, у којој нема „жутих трака“ и где брзина саобраћаја радним даном често пада на испод 10km/h.

Иако скоро све главне станице у милионским градовима Европе имају метро, чак и у њима је метро само један део веза станице са околином. Уз такве станице се налази саобраћајни трг, где је обично и највећи аутобуска окретница у граду, и најпрометнија станица градског трамваја. Како Београд нема временски и финасијских одређених планова за метро, развој саобраћајног трга уз станицу је услов исплативости скупе нове железничке станице. Трамвај је ту кључан, не само због екологије, заобилажења застоја и два пута већег капацитета од аутобуса, него и због лаке оријентације за оне који недовољно познају Београд. ...
Остатак текста можете прочитати на блогу Удружења љубитеља железнице.
 
jel zna neko kada ce ovaj ignjatovic iz cipa u penziju?
oterace me covek u grob, senilna sns botina.
gledam oko ekonomije o prokopu i ne verujem sta vidim
 
Malo u vremeplov

20160125_172708.jpg


Da mi je znati gdje je maketa danas

20160125_172724.jpg


20160125_172731.jpg


20160125_172738.jpg


20160125_172747.jpg


20160125_172756.jpg


20160125_172807.jpg


20160125_172817.jpg


20160125_172910.jpg


20160125_172929.jpg


20160125_191826.jpg



Da vidimo sta je trebalo sve da bude u zgradi

20160125_225522.jpg


20160125_225940.jpg


20160125_225957.jpg


20160125_230022.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369731#p369731:34svbk44 je napisao(la):
direktor » Mon Feb 01, 2016 2:33 am[/url]":34svbk44]
20160125_172756.jpg

Ovo bi trebala biti 1996 i pocetak izgradnje betonskog sarkofaga.
Negdje sam procitao da su za potrebe izgradnje ove betonske konstrukcije morali da razmicu ranije izgradjene kolosjeke i lupaju postojece perone pa onda poslije da stavljaju nove kolosjeke i nove perone.
 
Milovan Cvijić iz preduzeća „Sedmi juli“ je sa kolegama postavljao ograde i signalne table u renoviranom Prokopu.
„Treba tu neki rukohvat da se menja pa smo došli to da sečemo. To je stari rukohvat koji je ranije postavljen pa sada hoće da ga zamene. Ne znam kad je tačno postavljen davno je to bilo. Verovatno je oštećen u međuvremenu. Stanica je dobro urađena, jedino što se kondenzuje voda u vazduhu. Razlog je toplo vreme juče i prekjuče, a ovde dole je hladno. Biće rešeno kada se izgradi zgrada iznad“, kaže nam Cvijić

------
U obilazak je došao Branislav Jovin, član Akademije arhitekture Srbije i rukovodilac višedenecijskog neostvarenog projekta metro Beograd.

On nam je rekao da se u javnosti dalo previše značaja saobraćajnici, inače samo delu projekta Beogradski železnički čvor, čija je izgradnja počela sedeamdesetih godina prošlog veka.

„U ukupnom projektu Beogradski železnički čvor ova železnička stanica čini negde 5-6 odsto ukupnog posla. Ovih šest koloseka koje je Vučić otvarao to se odnosi u promilima u odnosu na železnički čvor. Potpuno jedan mali šou napravljen – to blage veze nema u odnosu na ono šta su prethodne generacije za prošloh 40 godina uradile“, zaključuje arhitekta Branislav Jovin.
http://www.slobodnaevropa.org/content/n ... 8.html(ceo tekst)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369749#p369749:zfap3tf0 je napisao(la):
GOJE » 01 Feb 2016 09:37 am[/url]":zfap3tf0]
Uloga Beobuilda je nadam se dosta sira...
A ja se nadam i bar malo slanine i ajvara... :grand:
Moze na sledecem okupu :)
 
Vrh