Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Direktor Infrastruktura železnice Srbije Goran Maksić za N1 demantuje da se radi o prokišnjavanju, već o kondenzaciji za koju tvrdi da rešenje postoji.

“Usled toga što nije urađena termoizolacija, koja će logično biti urađena u sklopu druge faze izvođenja radova, i usled kondenzacije imamo pojavu vode, odnosno kapljanja vode na perone ali smo mi uveli čišćenje ove stanice tako da na taj način rešavamo taj problem“, objašnjava Maksić.

http://rs.n1info.com/a130851/Biznis/Prokop-ne-prokisnjava.html

Znači, problem će se do daljeg rješavati...čišćenjem.
 
А како то да Централна распутница "Влажни подрум" раније није била влажна, ако је ово проблем?
 
Pa jedino što meni pada na pamet je to da je beton sam po sebi porozan pa je dobar deo vlage ranije upijao. Deluje mi da je boja vodonepropusna, a pločice podrazumeva se da su vodonepropusne kao i polirani granit. Elem, ako je sad sve vodonepropusno, ta pusta betončina više ništa ne upija i sve curi naokolo.
 
Kako nije uradjena hidroizolacija kada je Dima Company odradio celu ploču?
 
Ево оригиналног плана, развоја Београдског железничког чвора. Још тада се, у далеко мањем Београду планирало постојање два железничка чвора, стари и нови. Замислите данас Земун-Панчевачки мост по овом плану као БГ:ВОЗ.
25g9qi9.jpg
 
RioBL":3nh5j5o2 je napisao(la):
Direktor Infrastruktura železnice Srbije Goran Maksić za N1 demantuje da se radi o prokišnjavanju, već o kondenzaciji za koju tvrdi da rešenje postoji.

“Usled toga što nije urađena termoizolacija, koja će logično biti urađena u sklopu druge faze izvođenja radova, i usled kondenzacije imamo pojavu vode, odnosno kapljanja vode na perone ali smo mi uveli čišćenje ove stanice tako da na taj način rešavamo taj problem“, objašnjava Maksić.

http://rs.n1info.com/a130851/Biznis/Prokop-ne-prokisnjava.html

Znači, problem će se do daljeg rješavati...čišćenjem.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369859#p369859:3nh5j5o2 je napisao(la):
Moravac » 01 Feb 2016 11:28 pm[/url]":3nh5j5o2]Kako nije uradjena hidroizolacija kada je Dima Company odradio celu ploču?

Moravac, mislim da nisi dobro procitao, pomenuta je termoizolacija, a ne hidroizolacija, ali ako gresim ispravi me.
 
Hidroizolacija je uradjena na celoj površini ploče. I ona nema nikakvog uticaja na nastajanje kondenzata ispod iste.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369860#p369860:302kd3rr je napisao(la):
Karlo del Ponte » Mon Feb 01, 2016 11:33 pm[/url]":302kd3rr]Ево оригиналног плана, развоја Београдског железничког чвора. Још тада се, у далеко мањем Београду планирало постојање два железничка чвора, стари и нови. Замислите данас Земун-Панчевачки мост по овом плану као БГ:ВОЗ.
25g9qi9.jpg

Svašta se moglo nekad, a može i danas još mnogo toga...samo kad bi ciljevi izgradnje željeznice bili modernizacija i unapređenje saobraćaja a ne kao do sada, izgradnja stambenih naselja u kojima je saobraćaj žrtva a ne rješenje.

Zato i govorim da je najveći gubitnik u projektu BNV - željeznica i ona nastavlja tu svoju gubitničku ulogu još iz vremena izgradnje NBG. I nije nimalo slučajno da su srpske željeznice kao preduzeće postale najveći gubitaš u srpskoj ekonomiji. Kako stvari stoje, tu svoju gubitničku ulogu će igrati i ubuduće.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369859#p369859:1isx853l je napisao(la):
Moravac » 01 Feb 2016 11:28 pm[/url]":1isx853l]Kako nije uradjena hidroizolacija kada je Dima Company odradio celu ploču?

Moravac, mislim da nisi dobro procitao, pomenuta je termoizolacija, a ne hidroizolacija, ali ako gresim ispravi me.
[/quote]

Tako je, loše sam pročitao.
Moja greška.
 
Од петка се уводи нова аутобуска линија 36:

Влажни подрум (Прокоп) - Кућа цвећа - Аутокоманда - Славија - Главна железничка станица - Мостар - Влажни подрум.

Не могу а да не приметим да се са нове железничке станице мора сести на аутобус да би се стигло до - старе железничке станице. Што ти је напредак...
 
Ček, ček...je li ovo kružna linija samo u jednom pravcu, tj. ako hoćeš npr. od Mostara do Ovlaženog podruma, treba da prođeš Glavnu, pa Slaviju, Autokomandu.......pa tek onda da dođeš na odredište...ili će ta linija da ide u oba pravca?
Pitam zato što je ovo Srbija.
 
Од петка до „Прокопа” вози и аутобус 36

После прошлонедељног отварања перонског дела железничке станице „Београд центар”, познатије као „Прокоп”, бројни житељи престонице пожалили су са да је она лоше повезана са остатком града. Да би се успоставила боља веза, од петка ће почети да вози аутобус 36, кojи ћe дoдaтнo пoвeзaти „Прокоп” сa другим дeлoвимa грaдa, најавио је данас грaдски мeнaџeр Гoрaн Вeсић.

– Возила на новој aутoбуској линиjи ићи ћe Булeвaром кнeзa Aлeксaндрa Кaрaђoрђeвићa, Улицом дoктoрa Mилутинa Ивкoвићa дo Aутoкoмaндe, Булeвaрoм oслoбoђeњa дo Слaвиje, пa Нeмaњинoм дo сaдaшњe Жeлeзничкe стaницe. Затим ће Сaвскoм улицoм вoзити дo Moстaрскe пeтљe и пoнoвo дo Булeвaрa кнeзa Aлeксaндрa Кaрaђoрђeвићa и „Прoкoпa” – нajaвиo je Вeсић.
Градски менаџер указао је да град на „Прокопу” наставља радове у вези са будућим приступним саобраћајницама из правца Булевара кнеза Александра са једне стране и нишког аутопута са друге.

– За приступнe сaoбрaћajницe сa Булeвaрa кнeзa Aлeксaндрa јe рaсписaн тeндeр, a грaд je oбeзбeдиo више од 500 милиoнa динaрa – истакао је Весић.

До сада једина директна веза са овом станицом била је линија 34 на којој возе минибуси и тролејбуске линије 40 и 41.

------------------------------------------------------

Линија која се селила

Линија 36 постојала је и раније, али су аутобуси са тим бројем кружили центром града. Некадашња „тридесет шестица” вожњу је почињала на Тргу републике и кретала се улицама Браће Југовића, Македонском, Француском, Дунавском, пролазила је и кроз Луку Београд, а путовање је завршавала на Дунав станици.

Прошлог лета представници града су приликом представљања измена у градском превозу најавили и враћање аутобуса са овом ознаком. Према том плану, нова „тридесет шестица” требало је да повеже Миријево 4 и Месну заједницу „Кумодраж”, а не „Прокоп” и Главну железничку станицу. Нагли заокрет вероватно је настао када је уочено да је центар града лоше повезан са новом станицом. До пре неколико година делом трасе коју ће од петка опслуживати аутобуси 36 ишли су аутобуси 34.

--------------------------------------------------------

Трамваји до „Прокопа”?

Нашем листу ових дана јавило се и Удружење љубитеља железница које је због лоше везе „Прокопа” са центром града предложило да до станице „Београд центар” возе и трамваји. Идеја потписника тог предлога је, када већ не постоји метро, да се „Прокоп” трамвајима повеже са Мостарском петљом и Аутокомандом, али и да се у правцу „Прокопа” прошири круг „двојке”.

– Трамвајским линијама станицу би требало повезати и са Вождовцем, Звездаром, Чукарицом, Раковицом и Новим Београдом. Како се због „Београда на води” планира измештање свих приградских линија из околине садашње Главне железничке станице, уз „Прокоп” треба направити центар јавног саобраћаја на ком су могућа једноставна преседања ка готово свим деловима града и предграђу – сматра ово удружење.



http://www.politika.rs/scc/clanak/34839 ... ce-u-petak

Bravo Karlito! :gobb:
 
imacemo novu najprazniju autobusku liniju u gradu, ne znam cemu bus ako dnevno saobracaju dva voza :D
 
Beobuildovski pozdrav za Beogradčvor :gobb: :pob:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369860#p369860:34t9dpzd je napisao(la):
Karlo del Ponte » 01 Феб 2016 11:33 pm[/url]":34t9dpzd]Ево оригиналног плана, развоја Београдског железничког чвора. Још тада се, у далеко мањем Београду планирало постојање два железничка чвора, стари и нови. Замислите данас Земун-Панчевачки мост по овом плану као БГ:ВОЗ.
25g9qi9.jpg

Тај план Државне дирекције за железницу сам и ја пренео. Тај план од 2 чворе је напуштен после рата када је планирано уклањање старог.
 
Linija ne prolazi dovoljno blizu željezničke stanice.
 
Сигуран сам да ће аутобус силазити до улаза у станицу - све могу да замислим, али да су баш толики кретени да буде супротно, то ипак не могу.
 
Vrh