Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.400
- Pohvaljen
- 48.915
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369284#p369284:3sd1og7e je napisao(la):Дошљак » 28 Jan 2016 02:00 pm[/url]":3sd1og7e] Мој мишље је да саме станичне зграде треба предати општинама на управљање и одржавање, а да се ЖС, тј. Железничка инфраструктура Србије баве искључиво стању колосека и пратеће инфраструктуре (скретнице, инсталације, сигнали, контактна мрежа, мосотви, тунели).
Тачно. То би био добар индиректан подстицај железници.
Законом треба прописати и обавезу групе локалних самоуправа/покрајине да субвенционише минимум саобраћаја (бар три поласка дневно) на пругама где је он (тренутно) нерентабилан.
Држава би директно субвенционисала локални/регионални саобраћај у сиромашним подручјима, као и дуголинијски саобраћај, ако је потребно.
То би било све од државне помоћи железницама. Обнова возног парка онда би могла да се финансира из комерцијалних извора.