Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369100#p369100:1ytenlio je napisao(la):
Mair » 27 Јан 2016 01:08 pm[/url]":1ytenlio]Odlično izgledaju peroni i koloseci posle jučerašnjeg otvaranja.

Što se tiče ovog novog rendera za radove iznad kote 105. Sve u svoje vreme, ali evo par reči.
Treba samo da se odustane od ovih velikih staklenih površina za staničnu zgradu, a pogotovu nisu poželjne staklene površine na krovu. Veliki je gubitak enregije na hlađenje i zagrevanje objekta, a pri tome i hidroizolacija brže popusti kod takvih staklenih sistema.




Izvor fotografije: Politika.rs

Ovo je kontrolna soba. Mislim da ima previše sunčeve svetlosti unutra i da će im se ubrzo pokvariti monitori i ostali računari od pregrevanja. Trebalo bi da kontrolu saobraćaja baziraju na video kamerama, a jedan prozor da im služi za provetravanje. Sistem saobraćaja ovde je kao u podzemnoj stanici, pa tako treba i upravljati tj. sa video nadzorom svakog koloseka i perona u svim delovima. Takođe u budućoj staničnoj zgradi video nadzor za kontrolu putnika u budućoj čekaonici itd.

Što se tiče da je sve isto kao pre 30 godina, pa sama kontrolna soba govori da nije ni približno isto već je sve obnovljeno u tehnološkom skladu sa 2016 godinom.
file.php


На овој слици се најбоље види стање ове станице у мојим очима...јединствен спој кожних фотеља и столица које су позајмили из моје старе основне школе :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369112#p369112:352jcfxk je napisao(la):
spatiotecte » Wed Jan 27, 2016 3:56 pm[/url]":352jcfxk]Pripremi opremu za planinarenje, pozeljan i GPS.
Sta ce mi oprema za planinarenje budi ozbiljan? Ako mozes pokazi na google maps.
 
Salio sam se za opremu za planinarenje ali realno ima da se penjes , odokativno trebalo bi da pratis sto vise mozes zeleznicki nadvoznjak koji treba da ti bude orijentaciona tacka posto on vodi pravo do Prokopa.

Kod kladionice Mozzart kod Sajma imas stazu koja vodi na gore, tu dodjes do nekog skvera kao neki kruzni tok. Tu opet nastavljas stazom da se penjes do Kablarske ulice. Onda skrenes levo u Kursumlijsku pa onda desno u Stipsku pa onda opet levo u Kozjacku, e tu stizes kod raskrsnice sa Bulevarom kneza Aleksandra Karadjordjevica i tu treba da se spustis dole ka Prokopu opet nekim malim stazicama.

Jbg ne znam da li sam uspeo da ti pomognem ali stvarno je zaj**** ici od Sajma do Prokopa iako deluje blizu.

PS: imas dosta slepih ulica ali ako ides pesice onda se na te ulice nadovezuju staze/prolazi pa tako seces.
 
Po meni je brza varijanta kojom i ja idem do prokop autobus do Kneza Milosa pa onda nazad dve stanice trolom
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369110#p369110:1mlxd1c9 je napisao(la):
Kolega2357 » 27 Jan 2016 02:42 pm[/url]":1mlxd1c9]Kako doci do Prokopa iz pravca Sajma?

Zavisi odakle ideš i čime ideš.

mreza-linija-3.png


Na primer čak i po planovima automobilm je mnogo lakše. Tvorci kratkoročnih planova koriste automobile, zar ne? Problem je što istu ideologiju primenjuju kao rešenje planova navodno korisnih i ljudima bez privatnih automobila.

Teško nama ako takva rešenja predstavljaju razvoj. :roll:

Dakle, da, automobilom je najlakše. Prevozom je suviše komplikovano. Dobro tu je taksi, eto. :?
 
Naravno, urbanistička rešenja ljudi koji nikad u autobus ušli nisu. Njihovo rešenje saobraćajnih rešenja je samo što više parking mesta u centru.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369095#p369095:1zbvdo31 je napisao(la):
orjen » Wed Jan 27, 2016 11:59 am[/url]":1zbvdo31]

Kad ti to mislis da je ovo prazno stajaliste stanica, dobro je nama. Vracarski tunel nije tada jos bio probusen (zapocet 20.10.1976, zavrsen tek 1995 kad su otvorili Vukov sponenik), stanica kao u pustinji bez zivih i vozova. A ti nama hoces to da prodas da je radilo tih 80ih?

Da si ti meni ziv i zdrav. Vracarski tunel je probijen za nekoliko godina a to sto je u njemu otvorena stanica Vukov Spomenik 95-te i pusten u upotrebu za beovoz je nesto sasvim drugo i to sve u svemu nema nikakve veze sa medjugradskim saobracajem na Prokopu. Medjugradski saobracaj na Prokopu se odvijao dedinjskim tunelom i preko mosta za Novi Beograd. Mozda si pomjesao dedinjski i vracarski tunel.

Kazes pusto stajaliste na onoj slici. Normalno da je pusto jer je to REALNA slika lokacije i tad kao i sad radilo se o pomocnom stajalistu. Da li je sad Prokop stanica puna putnika?

Vec je sada Prokop u velikom delu u funkciji, premestice se stanica sa Savskog trga ovamo, sto je i sustina Prokopa i nastavice se sve ostalo da se modernizuje. Kuca ce biti gotova, budi siguran a ona stara ostace kao spomenik kulture i istorije zeleznice. A ovaj je spomenik napredka i havala da neko ulozi toliko u zeleznicki saobracaj, najracionalnom vidu transporta kad se zumira dobitak za zivotnu sredinu, ekologiju i drustvene troskove.

Ne sumnjam u tvoje sposobnosti predvidjanja buducnosti, ali sumnjam i to s pravom, u ispravnost ovakve strategije planiranja i razvoja beogradskog zeljeznickog cvora koju si naveo a ja boldirao.

Samo ova sadasnja vlada je rekla da je u zadnjih godinu dana ulozila 26 miliona eura a unazad 20 godina kad je pocela izgradnja postojece betonske konstrukcije potroseno je ukupno oko 50 miliona. Sada, 20 godina kasnije, ponovo smo na pocetku i tek sad treba da ide druga faza u kojoj ce se graditi stanicna zgrada i prilazi stanici. Za tu fazu je potrebno jos, kako Vlada kaze, 45 miliona. Znaci, kad se to sabere izaci ce sigurno na 100 miliona. S tim parama se moglo rekonstruisati 10 najprometnijih stanica u Srbiji! a da Prokop ostane kakav je i bio prije 20 godina i kakav treba da bude i danas, s obzirom na sve svoje lokacijske mane.

Medjutim, racionalno i korisno ulaganje nikad nije ni bilo u planu. U planu je tacno to sto si naveo a ja boldirao samo bi mene bilo sramota za to reci "hvala".

I kad vec kritikujes sve novinske naslove po jucerasnom otvaranju, jel mozes da nades calank koji potvrduje da je Prokop vec imao svoje otvaranje 80ih, ili ti ta slika sluzi samo za alibi da takvih podataka nema? Lepo bi bilo da dodatno nades dokaze za ranije otvaranje, a ne prepostavkama koje su licne a u stvari neistinute tvrdnje.

Kakav bi dokaz zelio? Fotografiju ljudi kako izlaze iz voza na Prokopu ili sliku gradonacelnika sa svecanog otvaranja. Samo reci.
Postoje ljudi koji su koristili Prokop jos u SFRJ a neki od njih su i na ovom forumu. Nadam se da ce ti neko od njih to i potvrditi.
Od fotografija ja imam jos jednu koja je otprilike iz sredine 80-tih...



na ovoj slici se vide dvije platforme sa 4 kolosjeka i pothodnikom izmeju perona. Na prvom kolosjeku se vidi voz. Ja mislim da je to neki putnicki voz i da on negdje putuje. Izvini ali ja stvarno ne mogu da pogodim gdje putuje.
 
Naravno da je stanica radila još osamdesetih, postojala je i gradska linija Batajnica - Resnik sa relativno solidnim taktom, posle čega je GSP uveo ekspresne linije za Bataju da bi minirao železnicu. Šta je tu sporno i zašto se napada čovek koji je ispravno napisao da je stanica otvorena još pre tri decenije (možda nije bilo svečanosti, ali, eto, ni komunistički vlastodršci nisu imali ovako malo obraza kao ovi)?!

Stanica je SRUŠENA sredinom devedesetih, da bi bila izgrađena ova pločetina - umesto da je pokrivena na estetski prihvatljiv način i da je izgrađena stanična zgrada racionalnih proporcija, čime bismo dobili ZAVRŠENU stanicu Prokop za pet puta manje novca od ovog koji je, u protekle dve decenije, utrošen za presipanje iz šupljeg u prazno, i tek će da bude trošen, sa istom svrhom, a da stanica neće biti završena bar još nekoliko godina...
 
Eво једне идеје како повезати прокоп на торлејбуску мрежу: развући контактну мрежу од булевара кнеза Александра Карађорђевића низ рампе које треба да се ураде и испод постојећег надвожњака у булевару кнеза Александа који води до плоче, и одатле даље низ Стјепана Филиповића до Драгана Манцеа и натраг у булевар кнеза Александра Карађорђевића. И том трасом преусмерити линије 40 и 41. И ето добре везе са центром града, Бањицом (као што је стара станица повезана са Бањицом преко трамваја 9 и аутобуса 78) и Звездаром. И обавезно радити на ширењу тролејбуске мреже.
 
Došljak, upravo to je u planu i biće urađeno. Samo, da pitamo stanovnike Banjice kako im se sviđa produžetak putovanja do centra od po nekoliko minuta, dvaput dnevno...
 
Како сам ја схватио укинуће се стајалиште "музеј 25. мај" и уместо њега ће бити Прокоп (окретница 34) и предпоставља и стајалиште "булевар кнеза Александра као још једна нова станица за ове линије.

Од искључења преко Прокопа до Драгана Манцеа и натраг у булевар кнеза Александра има око 1 км, а само право булеваром од искључења за подвожњак до раскрснице 650 метара. Није баш мало повећање дужине, али верујем да тролејбус може то да "прелети брзо".
 
Potpredsednica Vlade Srbije i ministarka građevine, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović izjavila je da je ništa ne čudi kad je reč o SPS-u, pa ni tvrdnje bivšeg ministra i funkcionera SPS-a Milutina Mrkonjića da je SNS "samo prekrečila 'Prokop'", kao ni to da bi ta stranka mogla da se udruži sa opozicijom.

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... 8Dudi.html
 
Да се манемо тог титанског судара моралних џинова.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369136#p369136:3ue7sirl je napisao(la):
RioBL » 27 Jan 2016 05:10 pm[/url]":3ue7sirl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369095#p369095:3ue7sirl je napisao(la):
orjen » Wed Jan 27, 2016 11:59 am[/url]":3ue7sirl]


Od fotografija ja imam jos jednu koja je otprilike iz sredine 80-tih...



na ovoj slici se vide dvije platforme sa 4 kolosjeka i pothodnikom izmeju perona. Na prvom kolosjeku se vidi voz. Ja mislim da je to neki putnicki voz i da on negdje putuje. Izvini ali ja stvarno ne mogu da pogodim gdje putuje.
file.php

Ovi levo šipovi su radjeni ubrzo nakon otvaranja gradilišta sedamdeset i neke. Zgrada najbliže prokopu je krenula da kliza, i dan danas može da se vidi pukotina u temelju.
Gradilište zbog toga nije radilo više od godinu dana dok se nisu obezbedili.
 
Дошљак":2abx5is5 je napisao(la):
Како сам ја схватио укинуће се стајалиште "музеј 25. мај" и уместо њега ће бити Прокоп (окретница 34) и предпоставља и стајалиште "булевар кнеза Александра као још једна нова станица за ове линије.

Од искључења преко Прокопа до Драгана Манцеа и натраг у булевар кнеза Александра има око 1 км, а само право булеваром од искључења за подвожњак до раскрснице 650 метара. Није баш мало повећање дужине, али верујем да тролејбус може то да "прелети брзо".

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=369139#p369139:2abx5is5 je napisao(la):
Пантограф » 27 Jan 2016 05:30 pm[/url]":2abx5is5]Došljak, upravo to je u planu i biće urađeno. Samo, da pitamo stanovnike Banjice kako im se sviđa produžetak putovanja do centra od po nekoliko minuta, dvaput dnevno...

Ja ne verijem da ce se 40 i 41 trasirati na taj nacin.
po mom misljenju, pre ce se uvesti nova trolejbuska linija koja ce saobracati samo do Prokopa.
 
Тренутно је такав план Дирекције за јавни превоз - да се спусте постојеће линије. Ако има простора у Кнеза Миолоша и даље за још трола, линија Прокоп - Звездара би била одржива, али линија Прокоп - Бањица сигурно не би. Е, а такви проблеми настају ако и само ако направиш објекат где му није место - тако близу а тако далеко од саобраћајних коридора.
 
Ima li neko informaciju kakav je odziv putnika u Prokopu na linijama prema NS?
 
To je vise do nesposobnosti direkcije posto trola moze komotno da napravi tu skretanje i da se vrati gore ka Banjici isto i u suprotnom pravcu.
 
Пантографе, да нисте упознати шта још у плану има ДЈП за повезивање прокопа?
 
Vrh