[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368902#p368902:194tl0zo je napisao(la):Kokos » 26 Јан 2016, 13:57[/url]":194tl0zo]Pretpostavljam da misliš da Novi Sad -Bg - Niš vozi Štedler. Jesi se vozio ti njim?
нисам још имао ту прилику. али, овако, када људи могу да се клацкају од Пријепоља до Београда Штедлером 7 сати (по реду вожње), могу и од Новог Сада до Ниша 6 (мада не знам да ли има много људи који би ишли целу деоницу). друго, читава поента спајања тих полазака је управо да Прокоп има праву функцију, а то је пролазна станица, не терминална, јер он то не треба да буде, као и коначно железничко повезивање севера и југа земље. а не да сви путеви воде у Београд.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368903#p368903:194tl0zo je napisao(la):Пантограф » 26 Јан 2016, 13:59[/url]":194tl0zo]Па већ вози и НС - БГ и БГ - Ниш. А и не мора штадлер.
па и не мора. ако има довољно вагона, може и 441/444 са три до четири вагона (ако истих има довољно). искрено, ја бих на ИЦС вратио вагоне
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368912#p368912:194tl0zo je napisao(la):panonski » 26 Јан 2016, 14:32[/url]":194tl0zo]@JohnnyLee
Ne znam bas koliko je tvoja ideja realna i primenljiva.
Voz koji dodje iz Novog Sada u Beograd, za vreme koje ce putovati dalje do Nisa, moze da se vrati ponovo u Novi Sad, a mozda i ponovo u Beograd
Vozovi izmedju NS i BG su puni putnika, a izmedju NI i BG ne bas (oslanjam se na komentare sa foruma, nisam nikada putovao do Nisa). Dakle, ispativije je da ponovi putovanje izmedju NS i BG nego da vozi dalje na jug. Sta vise, Stadleri nisu pogodni za duza putovanja.
Kao putnik, recimo da cekam u Beogradu voz za Novi Sad, sigurno bih izbegavao taj sto dolazi iz Nisa (preko BG za NS) jer je totalno nepouzdan po pitanju vremena dolaska. Znas i sam kakvo je stanje kod nas. Kasne leti, kasne zimi.
Sigurnije mi je da bar u predvidjeno vreme krene iz Beograda
све то може да се доведе у ред, да не касне возови. поготово што је нишка пруга двоколосечна, и ту не би смели возови да касне