Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

U ovom slucaju misljenje mi je podeljeno, sa jedne strane vidimo uradjeno i pratili smo radove od starta. Stedelo se maksimalno i to stoji, ali sasvim pristojno. Cak prema komentarima forumasa koji su bili na licu mesta, uzivo izgleda prilicno bolje.
Sa druge strane, nepotrebna pompa, jer smo svi svesni da je ovo samo mali deo u odnosu na ono sto predstoji.
Svedoci smo desavanja i promena prema zeleznici sto je na neki nacin dobra vest.

Nisam primetio ozbiljnije koemtarisanje skice, pa eto prvo sto mi je zapalo za oko je garaza na 4 sprata. E to vec nisam siguran da je potrebno. Da li se stvarno ocekuje tolika kolicina ljudi i da li bi ta garaza koristila da opsluzi stanicu ili taj takozvani trzni centar?
 
Mnoge je danasnji dan uznemirio: pesimiste, optimiste, babe i pensionere, vracare, grobare, kladionicare, istoricare, jugonostalgicare, drugove i drugarice, partizane i ratne veterane. Prode pola zivota pa otvaraju prokletih 8 koloseka u Prokopu. Pitaju se jel je Srbija stigla u postmoderno doba i kako njoj niko nije stao na put. Jel samo iz inata neko morao da zavrsi Prokop, kojega jos bila matora Jugoslavija rodila. Bolje da je ostao onako nedovrsen, kao ta bivsa Juga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368951#p368951:qyhpggp5 je napisao(la):
Galeks » 26 Jan 2016 05:43 pm[/url]":qyhpggp5]
Nisam primetio ozbiljnije koemtarisanje skice, pa eto prvo sto mi je zapalo za oko je garaza na 4 sprata. E to vec nisam siguran da je potrebno. Da li se stvarno ocekuje tolika kolicina ljudi i da li bi ta garaza koristila da opsluzi stanicu ili taj takozvani trzni centar?


Па наравно да је и за тржни центар - ко би га уопште и направио без великог паркинга.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368948#p368948:2f3lkvk0 je napisao(la):
relja » 26 Jan 2016 05:31 pm[/url]":2f3lkvk0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368936#p368936:2f3lkvk0 je napisao(la):
Пантограф » 26 Jan 2016 04:34 pm[/url]":2f3lkvk0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368930#p368930:2f3lkvk0 je napisao(la):
Kokos » 26 Jan 2016 04:11 pm[/url]":2f3lkvk0]Prebacivanje dva međugadska polaska ima veze sa tim da psihopata može da kaže kako je on otvorio Prokop, i kako prvi put u modernoj istoriji Srbije vozovi za Novi Sad kreću odatle, posle 40 godina gradnje. To nema veze ni sa funkcionisanjem železnice kao sistema, ni Prokopa kao deo istog, ni sa zdravim razumom.


Немам при руци ред вожње из 1987, сигуран сам да су тад из Прокопа полазили возови за Младеновац, Ваљево и Смедерево, за НС не могу да се закунем.

khm:
prvi put u modernoj istoriji Srbije


То за мене значи од 1804. до данас, што свакако обухвата и 1987. И појам "савремена историја" односи се у најмању руку на 20. век - бар се тај период учио из тог предмета, на мом факсу.
Него, да много не философирамо, пошто овај интелектуалац изнад има нешто против историчара, али и против песимиста и оптимиста.

Елем, сетио сам се - био је ономад и воз за НС са Прокопа.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368955#p368955:18jhsq0n je napisao(la):
Пантограф » 26 Jan 2016 05:53 pm[/url]":18jhsq0n]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368951#p368951:18jhsq0n je napisao(la):
Galeks » 26 Jan 2016 05:43 pm[/url]":18jhsq0n]
Nisam primetio ozbiljnije koemtarisanje skice, pa eto prvo sto mi je zapalo za oko je garaza na 4 sprata. E to vec nisam siguran da je potrebno. Da li se stvarno ocekuje tolika kolicina ljudi i da li bi ta garaza koristila da opsluzi stanicu ili taj takozvani trzni centar?


Па наравно да је и за тржни центар - ко би га уопште и направио без великог паркинга.

Sto otprilike znaci, da svako ko hoce da ide u trzni centar, mora proci kroz stanicnu zgradu?
 
@Pantograf, kako smeš da sumLJaš da je nešto što se uradi za vreme ove vlade urađeno ikada pre?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368958#p368958:saqbaqmz je napisao(la):
Galeks » 26 Jan 2016 06:02 pm[/url]":saqbaqmz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368955#p368955:saqbaqmz je napisao(la):
Пантограф » 26 Jan 2016 05:53 pm[/url]":saqbaqmz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368951#p368951:saqbaqmz je napisao(la):
Galeks » 26 Jan 2016 05:43 pm[/url]":saqbaqmz]
Nisam primetio ozbiljnije koemtarisanje skice, pa eto prvo sto mi je zapalo za oko je garaza na 4 sprata. E to vec nisam siguran da je potrebno. Da li se stvarno ocekuje tolika kolicina ljudi i da li bi ta garaza koristila da opsluzi stanicu ili taj takozvani trzni centar?


Па наравно да је и за тржни центар - ко би га уопште и направио без великог паркинга.

Sto otprilike znaci, da svako ko hoce da ide u trzni centar, mora proci kroz stanicnu zgradu?


Па, не бих рекао, биће вероватно нека директна веза изнад .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368875#p368875:xzojnez7 je napisao(la):
Igor » Uto Jan 26, 2016 12:19 pm[/url]":xzojnez7]I jedan kraci video snimak perona i pothodnika na Prokopu
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2HLrTPnW1v4[/youtube]

Po meni su preterali sa ovim inox-prohromskim gelenderima i sipkama, mnogo bi prijatnije to sve izgledalo bez toga
 
RioBL":2diumk64 je napisao(la):
tacno tako. Tvoje razmisljanje je realno i prakticno i otprilike bi tako i trebalo biti kad bi se realnosti pogledalo u oci prilikom planiranja infrastrukture. Ali to kreatorima zeljeznickog sistema nije bitno. Motiv je sve samo ne putnik, korisnik zeljeznice i njegova dobrobit. A najveci gubitnik u ovoj igri su zeljeznice i s njima putnici.

U moru gluposti koje sam u zivotu procitao ova je jedna od vrhunskih :lol: :roll:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368930#p368930:2diumk64 je napisao(la):
Kokos » 26 Jan 2016 04:11 pm[/url]":2diumk64]Prebacivanje dva međugadska polaska ima veze sa tim da psihopata može da kaže kako je on otvorio Prokop, i kako prvi put u modernoj istoriji Srbije vozovi za Novi Sad kreću odatle, posle 40 godina gradnje. To nema veze ni sa funkcionisanjem železnice kao sistema, ni Prokopa kao deo istog, ni sa zdravim razumom.

Upravo tako.
Vodja sa svojom svitom je svojim izjavama i svojim ponasanjem ponovo obesmislio Posao koji su gradjevinari odradili u ovoj fazi.

Ono sto meni kvari srecu je cinjenica da oni koji su odgovorni nemaju viziju sta dalje :grand:
Sadasnja garnitura je na vlasti vise od 3 godine, kredit za ove radove je odavno odobren, evo i radovi su zavrseni... Sve to vreme njima nije bilo dovoljno da osmisle sta ce dalje? Kakva stanicna zgrada, gde, kako?
Koliki TC, kolika garaza, projekti pristupnih puteva?

Ne, vladajuca klika je ocigledno bila zauzeta samo time da ovo predstavi kao nesto epohalno i da su oni za to apsolutno zasluzni... :kafa:
 
@ Igore svaka cast na reportazi i tekstu. Moram da kazem da se potpuno slazem sa tekstom, da je ovakvo resenje u narednim fazama neracionalno. ne shvatljivo je da prave garazu na ploci, koja je skupa i koja treba d se "proda" tj da se isplati kroz izgradnju poslovno/komercijalnih/ usluznih sadrzaja, dakle visokoprofitabinih a ne garaze. garazu mogu ispred, izmedju kruznog toka i stanicne zgrade prema autoputu, i onako ima dosta visinke razlike na tom mestu, sto se vidi i iz preseka

14-presek.jpg


Stanicna zgrada mora svakako da bude u sredini, tj makar prodaja karata, jer se tu nalaze eskalatori za perone. Salteri do duse mogu da budu u enterijeru nekog trznog centra, ne kao zasebna celina, nesto kao biletarnica u sava centru. Takodje morala bi da bude i ispred stanicna zgrada, tj prema autoputu, zbog kontrole prilaza i prodaje karata za one koji dolaze iz dog pravca, ali i koji izlaze iz metroa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368875#p368875:16fiaioe je napisao(la):
Igor » Uto Jan 26, 2016 12:19 pm[/url]":16fiaioe]I jedan kraci video snimak perona i pothodnika na Prokopu
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2HLrTPnW1v4[/youtube]

^^^Moj WC lepše izgleda, al kad je za glasove neka je.

Evo ja glasam malo sutra.

Srljalo se da se otvori baš pred izbore. Šta su do tada radili? Češali m**a.

Ako je to dokaz njihovih mogućnosti onda ne daj bože da obećavaju metro, kule i gradove, jer, na šta će to pobogu da liči? Na cirkus?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368973#p368973:3mudllh3 je napisao(la):
spatiotecte » 26 Jan 2016 07:17 pm[/url]":3mudllh3]Realno ovo novo CIP-ovo resenje za stanicu je ruzno.
Ај што је ружно него је у сваком сегменту катастрофално. Као да су се пројектанти водили логиком: Локација је лоша, ајде да је учинимо још гором тако што ћемо станичну зграду оријентисати ка периферији града уместо ка центру и аутопуту. Браво Игоре за аналаизу текста. Од а до ш се слажем.
 
Заиста не могу да верујем какви имбецили седе у цип-у. Па магарчине једне имате 20 метара висинске разлике и уместо да је испеглате станичном зградом испред станице, ка аутопуту ви проблем локације и терена додатно продубљујете станичном зградом на плочи????

Што је најгоре, за ово вероватно можемо захвалити неком вишем чиновнику којег је мрзело да коначно урбанистички и катастарски среди простор између прокопа и аутопута и/или нашем великом вођи и његовим исламистима којима се жури да отму цели СА.

Да закључим, ако се сви ови злочиначки планови остваре Београд остаје без било какве главне железничке станице.
 
@Igor...

Zašto moji postovi nestaju? Već drugi put danas pokušavam da pitam da li neko zna broj putnika na prvim vozovima za NS sa Prokopa ali svaki put se post obriše.
 
Па добро, експропријација целог Малешког брда није нимало правно наивна и једноставна ситуација а предуслов је за станичну зграду и нормалан приступ са аутопутске стране.

Само то би изискивало неколико година рововске бирократије. Још један бесмисао Прокопа.
 
^ kakav crni besmiseo uklanjanje onog rugla. Koliko je godina trajala rovovska birokratija za navodni beograd? valjda je zavrsavanje zeleznickog cvora nacionalni interes za razliku od stanova i standova.
 
Управо тако Миланче. Иначе, за станичну зграду тамо где је планирана а богами и започета није потребна никаква експропријација. Исто важи и за највећи део приступних саобраћајница са аутопута. А колико видим план није ни у колизији са метро коридором. Ствар је у томе што би екпропријација била неопходна за одрживу комерцијализацију станице, за гараже, већи јавни и/или комерцијални простор...Стварно не видим који би приватник уложио у нешто што је оријентисано ка дедињском хајд парку уместо ка најпрометнијој саобраћајници у целом региону, клиничком центру и даље ка центру града? Можда још већа штета лежи у овој оријентисаности станице ка периферији града и повећању висинске разлике.

У некој тамо шљ фази када изграде приступнице и са стране аутопута а у n-тој фази изграде метро ови пропусти ће делимично бити испеглани, до тада, урадиће све да прокоп додатно уканале.
 
Izgled onog na ploci zavisice od investitora ako ga nadju mnogo toga nestima od polozaja parkinga trosenja resursa ploce a da ploca nije ni zavrsena dio ka autoputu itd
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368995#p368995:26s5hgbt je napisao(la):
Delija » 26 Јан 2016 09:02 pm[/url]":26s5hgbt]Стварно не видим који би приватник уложио у нешто што је оријентисано ка дедињском хајд парку уместо ка најпрометнијој саобраћајници у целом региону, клиничком центру и даље ка центру града? Можда још већа штета лежи у овој оријентисаности станице ка периферији града и повећању висинске разлике.
Оријентација ка Булевару Кнеза Александра је такође оријентација ка најпрометнијој саобраћајници у Србији, која је одмах ту, иза кривине.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368994#p368994:26s5hgbt je napisao(la):
milanche » 26 Јан 2016 08:56 pm[/url]":26s5hgbt]^ kakav crni besmiseo uklanjanje onog rugla. Koliko je godina trajala rovovska birokratija za navodni beograd? valjda je zavrsavanje zeleznickog cvora nacionalni interes za razliku od stanova i standova.
За Наводни Београд је донесен лекс специјалис да не би рововска бирократија потрајала 40 наредних година. Капирам да то није прихватљиво ни у овом једном случају, камоли у још једном?

А бесмисао Прокопа је у томе што изискује мамутска средства да би био иоле функционалан. Скидање Малешког брда је само једна од подугачког низа прескупих ставки.
 
Vrh