[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368874#p368874:3kyzha7d je napisao(la):11030 » Уто Јан 26, 2016 12:09 pm[/url]":3kyzha7d]A stanica NBG? Kad je njena rekonstrukcija najavljena?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368875#p368875:15s5y09r je napisao(la):Igor » 26 Jan 2016 12:19 pm[/url]":15s5y09r]I jedan kraci video snimak perona i pothodnika na Prokopu
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2HLrTPnW1v4[/youtube]
loyola":3bbbbkse je napisao(la):
panonski":3bbbbkse je napisao(la):@RioBL
Da bi željeznica svugdje u svijetu (osim u Srbiji) opstala, ona mora biti konkurenta drugim vidovima saobraćaja i ponuditi nešto što što samo ona može. Jedan od tih "aduta željeznice" je i mogućnost da putnike dovodi i preuzima u centralnim gradskim zonama. Namjerno sam iz ovog izuzeo Srbiju jer u Srbiji važe druga pravila.
Izgleda da treba da se ugledamo na zeleznice u Bosni i Hercegovini.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368881#p368881:3bbbbkse je napisao(la):tragac » Tue Jan 26, 2016 12:42 pm[/url]":3bbbbkse]E pa sugrađani moji i ja da nam čestitam završetak najbesmislenijeg projekta u istoriji Beograda.
Želim vam da svako od vas nađe svoj put do Zlatnog runa na šinama.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368912#p368912:2s0pk2jj je napisao(la):panonski » 26 Jan 2016 02:32 pm[/url]":2s0pk2jj]@JohnnyLee
Ne znam bas koliko je tvoja ideja realna i primenljiva.
Voz koji dodje iz Novog Sada u Beograd, za vreme koje ce putovati dalje do Nisa, moze da se vrati ponovo u Novi Sad, a mozda i ponovo u Beograd
Vozovi izmedju NS i BG su puni putnika, a izmedju NI i BG ne bas (oslanjam se na komentare sa foruma, nisam nikada putovao do Nisa). Dakle, ispativije je da ponovi putovanje izmedju NS i BG nego da vozi dalje na jug. Sta vise, Stadleri nisu pogodni za duza putovanja.
Kao putnik, recimo da cekam u Beogradu voz za Novi Sad, sigurno bih izbegavao taj sto dolazi iz Nisa (preko BG za NS) jer je totalno nepouzdan po pitanju vremena dolaska. Znas i sam kakvo je stanje kod nas. Kasne leti, kasne zimi.
Sigurnije mi je da bar u predvidjeno vreme krene iz Beograda
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368859#p368859:3bdytvb8 je napisao(la):Veliki Vracar » 26 Jan 2016 10:41 am[/url]":3bdytvb8]
Ајде ти си из другог града па можда не знаш, најлакше ти је да кратко сачекаш Беовоз и превезеш се за пар минута до Вука, а ту си већ у центру. Значи већ сад је станица ресурсима самог чвора добро повезана са осталим деловима града, а непосредном и перманентном градњом приступа, најпре аутомобилског а онда и метро система добиће се оптимално решење (ја бих понесен емоцијама рекао идеално :mrgreen: )
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368910#p368910:ca8f8idj je napisao(la):Kokos » Tue Jan 26, 2016 2:14 pm[/url]":ca8f8idj]Ja sam uvek pričao da je jedina prednost Prokopa stanje pruge do stanice Novi Beograd u odnosu na stanje pruge glavna-Novi Beograd.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368930#p368930:3o70kkwn je napisao(la):Kokos » 26 Jan 2016 04:11 pm[/url]":3o70kkwn]Prebacivanje dva međugadska polaska ima veze sa tim da psihopata može da kaže kako je on otvorio Prokop, i kako prvi put u modernoj istoriji Srbije vozovi za Novi Sad kreću odatle, posle 40 godina gradnje. To nema veze ni sa funkcionisanjem železnice kao sistema, ni Prokopa kao deo istog, ni sa zdravim razumom.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368936#p368936:swhsykgj je napisao(la):Пантограф » 26 Jan 2016 04:34 pm[/url]":swhsykgj][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368930#p368930:swhsykgj je napisao(la):Kokos » 26 Jan 2016 04:11 pm[/url]":swhsykgj]Prebacivanje dva međugadska polaska ima veze sa tim da psihopata može da kaže kako je on otvorio Prokop, i kako prvi put u modernoj istoriji Srbije vozovi za Novi Sad kreću odatle, posle 40 godina gradnje. To nema veze ni sa funkcionisanjem železnice kao sistema, ni Prokopa kao deo istog, ni sa zdravim razumom.
Немам при руци ред вожње из 1987, сигуран сам да су тад из Прокопа полазили возови за Младеновац, Ваљево и Смедерево, за НС не могу да се закунем.
prvi put u modernoj istoriji Srbije