[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368539#p368539:25wao9mk je napisao(la):
orjen » Sun Jan 24, 2016 8:36 pm[/url]":25wao9mk]...Sta je tu lose smisljeno?
Finansiranje!
Da ne ulazim u detalje tvog posta koji o Prokopu prica u buducem vremenu (bice ovo, bice ono), kao da je ta buducnost tu iza ugla, jos samo malo i eto ga...
Dakle, najveca mana "novog" (a zapravo 45 godina starog) zeljeznickog cvora je sto je zasnovan na nerealnoj finansijskoj konstrukciji, koja podrazumjeva uklanjanje skoro svih postojecih elelemnata starog zeljeznickog cvora i finansiranje ogromnog broja novih infrastrukturnih objekata.
Sam si rekao, projekat je zapocet jos u Titovo doba, kad smo zivjeli u drzavi od 20 miliona stanovnika u posve drugacijem drustvenom i ekonomskom okruzenju, kad se iz gradilo iz radnickih samodoprinosa. Ta drzava od 1965 do 1990 za 25 godina nije uspjela zavrsiti projekat i njega je naslijedila mnogo manja i siromasnija drzava Srbija. Umjesto da ta mala Srbija prihvati cinjenicu da je zavrsetak projekta "novog" cvora prevelik teret za njena nejaka pleca i da ga prilagodi novonastalim okolnostima, ona se odlucila da pokusa da ga dovrsi.
Jedini nacin da se projekat cvora, u kom je Prokop samo dio, a sam si spomenuo i TSP Zemun i Kijevo, zavrsi, je da se uzima kredit. Nema vise samodoprinosa. Ko ce vracati te kredite? Moja djeca vjerovatno nece osim ako se ne dosele u Srbiju, ali hoce djeca i unuci sadasnjih zitelja Srbije, osim ako se ne isele iz Srbije.
Po meni to nije dobro.
Ne znam s kojim razlogom spominjes linije brze zeljeznice koje se isto tako moraju jednog dana graditi (i naravno platiti), kad to ne mora imati nikakve veze sa Prokopom. Ti vozovi buducnosti, mogu kretati i sa stanice NBG i sa stanice na Savskom Trgu. U saobracajnom smislu, za stanicu Prokop ne postoji realno opravdanje ni za dosadasnje ni za buduca najavljena ulaganja.