Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Da. Prokop ce da ustedi na enterijeru ali ce da donese zaradu brojem putnika koje preveze. Kako da, ne.
Radi se samo o tome da ce gubici biti manji sto se bude manje ulagalo u enterijer.

A sto rece...
Sto racionalnije sto pametnije.
Toga upravo na Prokopu nedostaje od pocetka.
 
Ceo enterijer je propast, sa ovim parama uz manje granita i kupatilskih pločica su mogli da naprave mnogo lepšu i moderniju stanicu. Uz malo više betona i jeftinijih i lepših pločica uz više mašte mogao je da se dobije daleko bolji rezultat. Enterijer ne zadovoljava moderne standarde železničke stanice.

1 - Na stanici je jako mali broj klupa a stanica je mesto gde ljudi u proseku provedu najmanje 5 minuta čekajući voz, u Srbiji se voz čeka i satima da krene. Klupe kao na Tašu bi ce mnogo bolje uklopile u stanicu, o neophodnosti naslona nećemo da pričamo.
2 - Osvetljenje je dosadno i naporno za prijatni duži boravak, žuće i prigušenije svetlo je mnogo pogodnije i koristi se u svim modernim enterijerima.
3 - Kanalice po zidovima umesto viseće komunikacione i nadzorne opreme su ružnije i daleko skuplje.
4 - WC je na nivou wc-a u stambenom prostoru, pitanje je nedelje kada će se lavaboi polomiti, slavine pokvariti, radijator otpasti. Po svim aspektima WC ne zadovoljava da se koristi za javnu upotrebu a pogotovo, na verovatno jednog dana, prometnoj železničkoj stanici.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368129#p368129:2y4ax9j4 je napisao(la):
orjen » 22 Jan 2016 09:24 am[/url]":2y4ax9j4]Pa nije to hotel da sluze luksusne sapune i peskire a nije ni Hram Svetog Save da angazuju majstore za mozaike. Sto racionalnije sto pametnije. Meni ne smeta sto neko novac stedi na sporednim stvarima kad ga i objektivno nema. Najvaznije primarne delatnosti su najskuplja, a tu se nije stedelo nego se islo na moderna tehnoloska resenja. Ne moze se porediti Vukov spomenik za Prokopom po dimenziji i potrebnim novcima da se i tu ide na autorska resenje u unutrasnom dizajnu. Mislim i da ne smeta ako se dobije u funkcionalnosti zeleznickih delatnosti u Srbiji. Video sam dosta nove izgradene stanice u nemackoj. Majstori su racionalnosti, cak i arhitektonsko nista spektakularno ali zeleznica je im za svaku pohvalu. Ima prilicno dosta novih stanica slicnih dimensija Prokopa (Berlin Gesundbrunnen 10 koloseka, Berlin Südkreuz 10 koloseka), sve su tu racionalne stanice. Zato i zaraduju novce na zeleznici.

Свака ти је злата вредна, тако пише и размишља рационална особа неоптерећена комплексима, али нажалост изгледа преовлађују ови други или су само брзи на тастатури... :roll:
 
file.php


Opet parkovski mobilijar :shock: Korali Kraljevo su mogli makar da prefarbaju drvene letvice u sivo...
 
Mobilijar je totalno OUT. Kad budem obisao stanicu kad se otvori dacu svoj komenetar.
 
Чини ми се да је предвиђен обичан, а не течни сапун из дозера у тоалету, у шта не могу да поверујем.

Даље, ако за оволики објекат, где светла стално горе, није изведено ЛЕД осветљење (управо намеравам да га уведем у целом стану), онда ја за такво "рационално" расипништво заиста речи немам.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368129#p368129:1s4d4bww je napisao(la):
orjen » Fri Jan 22, 2016 9:24 am[/url]":1s4d4bww]Pa nije to hotel da sluze luksusne sapune i peskire a nije ni Hram Svetog Save da angazuju majstore za mozaike. Sto racionalnije sto pametnije.

mislim da ce se orjen onda sloziti samnom da je ovo rjesenje od prije 30 godina najracionalnije i najpametnije :wink:

 
Ti si rio, toliki `hejter` ovog objekta, da si izgubio svaku objektivnost...
 
Kako god stvarnost ce deo ljudi koji su protiv demantovati vremenom. Prica da smo trebali ostaviti onoliku vec infrastrukturu i objekte da trunu je besmislena do te mere da je neverovatno da je tako nesto nekome opcija.
 
Laki, nisam ja nikakav hejter željezničkih stanica pa ni ove.
Volim vozove i dajem uvijek najveću prednost željezničkom saobraćaju. Volio bih volio kad bi na svakih 100m u Beogradu bila jedna stanica sa 10 kolosjeka ali to naravno nije moguće. Međutim, i ono što je moguće, da Beograd ima bolji šinski saobraćaj ne može se ostvariti jer se novac troši na loše projekte.

Šta fali ovoj stanici sa slike?
Ima 8 kolosjeka, izgrađene perone, nadstrešnice, ima čak i klupe! Dobro, nisu tako lijepe kao ove sada...ali stvarno ne vidim u čemu je bitna razlika između danas i prije 30 godina!? Ima li neko da zaista zna u čemu je BITNA razlika pa da vidimo jesam li ja objektivan ili ne....
 
Па рецимо да су те надстрешнице очајне, један слична има на станици Нови Београд и очајна је :D А oвај првобитни Прокоп има много гори приступ перонима - мора да се прво сиђе степеницама десно на слици са улице, па онда да се иде подходником до жељеног перона и опет пење степеницама горе. Данашњи прокоп има приступ перонима и од изнад перона и од испод перона што је много боља варијанта.
 
Da odgovorim pantografu oko problematike vezane za sapun :D

Bice tecni sapun u toaletima ;)
 
Došljak...
hehe, ajd prihvatam...
1. očajne nadstrešnice. što su očajne? Propadnu nakon 30 godina kao na NBG? Jesul ove betonske bolje :)
2. prilaz iz pravca solitera. Jest, malo se duže hodalo. Morao si sići do podhodnika pa se popeti na peron. Šta misliš da li bi bilo šta bolje da se napravila jedna pasarela preko perona?

Pada li na pamet još kome kakva bitna razlika?

Da odgovorim pantografu oko problematike vezane za sapun :D
Bice tecni sapun u toaletima ;)

uraaa, sad mi je lakše :gobb:
 
1. веруј, на НБГ кад почен да дува (а дува често, близу река) џаба те надстешнице, исто и када има падавина, још притом их нема ни изнад свих перона као ни до степеништа. А у суштини и нису нешто много пропале, можда мало кородирале и ижврљаних стубова.

2. Вероватно је могло. И веруј ми није толики проблем нашем народу ходање, колико степенице. Мени је лично лакше да препешачим 2-3 блока на НБГ него да се пентрам и силазим по оним силним степеништима код Франша.

Овакав го Прокоп ме подсећа на Земун, а то и није баш најпримеренија станица. Ту људи не иду у подходнике већ претрчавају онај један колосек скачући са перона на пругу.
 
Apsolutno prihvatam primjedbe za duvanje vjetra i viškom stepenica na "mojoj" stanici iz 80' i neke!

Šta misliš na moj prijedlog da se taj problem riješi izgradnjom jedne velike betonske ploce koja bi pokrila sve perone i zastitila putnike od vjetra a ujedno omogucila da se skrati hodanje od solitera do perona? Imas i "rendere" te ideje na prethodnim stranicama ako ne rayumjes na sta mislim :roll:
 
Рио, ја се слажем да је Прокоп грешка у старту пре свега по локацији (Аутокоманда би била пун погодак), али слаба вајда на овој теми да критикујемо оно што је већ ту. Ја сам става да сад морамо извући максимум из Прокопа.
 
kada se rio malo zagubi i pocne diskusiju radi diskusije, ako ne zelite celu stranu od 20 objava punih trolovanja, samo ga izignorisite. ne znam cemu prezvakana rasprava 200 puta zbog jednog clana foruma koji u krug vrti iste price i svaki put neko drugi ima vremena da mu na iste besomucno odgovara. cak i ova moja objava je hrana za trolovanje i maksimalno se uzdrzavam svaki put da ne napisem nesto na ovu temu, ali nekad mi pukne fitilj.

ono sto je jos bizarnije u celoj prici, je da je najvatreniji (najfrekventniji objavljivac komentara) na forumu covek koji zivi sto kilometara od beograda, cak u drugoj drzavi, i od svih nas ce najredje koristiti stanicu o kojoj je rec, a bilo bi logicno i da je najneupuceniji (ne sto se zeleznice generalno tice, naravno, vec svakodnevnog zivota u beogradu i svega sto prati isti). da li to ide na nasu dusu ili na njegovu (jer nam treba neko sa strane da brine o nama, i pod brinem ne mislim izlaze misljenje vec ga agresivno namece), nije ni bitno, ali radi ljudi koji su i na ovoj temi, i na temi o SA pisali ovo sto pisem, pa i radi mene koji vas lepo molim, ne dopustite da vas covek vuce za nos ociglednim provokacijama poput njegovog prvog komentara sa ove strane, ili ako vec ne mozete da ga ignorisete, koristite privatne poruke.

bezmali broj forumasa je koristio izraze poput "razvodnjavanje diskusije", "trolovanje", etc. u vezi sa riom, te sam se osmelio da napisem ovo, jer znam da ne izlazem SAMO sopstveno misljenje. prava argumentovana diskusija je apsolutno dobrodosla, cak obozavam kada su stavovi autora objave oprecni onima koje sam zastupam, jer niciji cilj ovde nije da pokaze da je u pravu, vec da se diskusijom dodje do najpodesnijeg resenja, ali ono sto rio radi ne moze se podvesti pod gorepomenutu sintagmu kao takvu. ukratko, lokalnim zargonom, "lik podje*******ava".

dakle samo preskocite provokacije
hvala
 
Stanica, sa moje tačke gledišta, izgleda sasvim pristojno.

Naša firma ima rok do ponedljka (uostalom kao i sve ostale firme) da završe radove.
Radi se užurbanim tempom, naročito na prilazu prokopu gde su angažovane brojne ekipe zelenila i beograd puta.

Igor danas bio u poseti, malo je reći da je izgledao bolje od svih mogućih nadzornih organa koji se šetkaju tamo :)
 
Ja se "arapski" potpuno slažem s tobom. Iz tvog ugla gledanja i mnogih drugih jeste upravo tako.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368243#p368243:11lnwzi2 je napisao(la):
Moravac » 22 Jan 2016 09:06 pm[/url]":11lnwzi2]Stanica, sa moje tačke gledišta, izgleda sasvim pristojno.

Naša firma ima rok do ponedljka (uostalom kao i sve ostale firme) da završe radove.
Radi se užurbanim tempom, naročito na prilazu prokopu gde su angažovane brojne ekipe zelenila i beograd puta.

Igor danas bio u poseti, malo je reći da je izgledao bolje od svih mogućih nadzornih organa koji se šetkaju tamo :)


OHO, dakle da ocekujemo tokom veceri detaljan izvestaj na sajtu i forumu :D

Hajd` Igore, nestrpljivi smo :D
 
:)

Danas nije bilo fotkanja posto radovi nisu bas u potpunosti zavrseni, vise obilazak da se osmotri situacija i naravno kako je red pozdravi Moravac.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368235#p368235:1ez5lsjv je napisao(la):
Дошљак » Fri Jan 22, 2016 8:36 pm[/url]":1ez5lsjv]Рио, ја се слажем да је Прокоп грешка у старту пре свега по локацији (Аутокоманда би била пун погодак), али слаба вајда на овој теми да критикујемо оно што је већ ту. Ја сам става да сад морамо извући максимум из Прокопа.

1. Ako je "slaba vajda da kritikujemo ono sto je vec tu" sta onda da kritikujemo? Nesto sto nije tu, sto ne postoji? Ili da ne kritikujemo nista? meni to nije jasno.
2. Da "izvucemo maksimum iz Prokopa"...ne znam ni to sta znaci. Nadam se da ne znaci maksimum iz budzeta.
Ja ne bih izvlacio maksimume niodkud vec bih izvlacio OPTIMUME. Optimum je najpovoljniji odnos izmedju ulozenog i dobijenog. Kao i sve drugo i izgradnja zeljeznicke stanice je investicija. Ulozis 5 dobijes 6 i u plusu si za 1. Ja bih volio da Srbija po pitanju ove investicije izadje bar na nulu.
 
Vrh