Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Одлично. Пријатно сам изненађен. Ипак нису комплетни имбецили па да оставе све овако неповезано.
 
Ne znam samo jel potrebno raditi raseljavanje i ekpropiaciju za nadvoznjak preko autoputa, ili je u pitanju neka druga mostovka konstrukcija. Steta sto i tehnicka dokumentacija sa crtezima nije dostupna, vec se ona poslebno daje na uvid.

i jedna novija slika

58030943_bqpf9VDsS-hUzLUwf351oC8SB0MxmYZOcAjlpJq0YZk.jpg
 
Cek, u dokumentu se pominju radovi na izgradnji elektricnih vodova za trolejbuse. Da li to znaci da ce se trasa kojom trenutno idu trolejbusi delimicno izmeniti ili sta? Naravno pricam o linijama 40 i 41...
 
Da bre
u dokumentu se pominju radovi na izgradnji
:roll: mostova
:roll: elektricnih vodova za trolejbuse.

i meni ne jasno , mozda ipak veza peko Deligradske do Slavije :shok:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367942#p367942:2z96wc3s je napisao(la):
milanche » Wed Jan 20, 2016 11:04 pm[/url]":2z96wc3s]Ne znam samo jel potrebno raditi raseljavanje i ekpropiaciju za nadvoznjak preko autoputa, ili je u pitanju neka druga mostovka konstrukcija.

Sve sto je potrebno su pare. Sto ludji planovi, to vise para. Ne vjerujem da su tako ludi da prave nadvoznjak preko autoputa :shock:
 
Rio,a što su ludi ako budu pravili nadvožnjak preko AP?
 
Лако је могуће да су замислили да неки од тролејбуса из Булевара кнеза Александра Карађорђевића скрену до станице и тако направе везу са градом, а да нема много везе са мостом/надвожњаком.
 
Да, то је план Дирекције за јавни превоз.

Обрадоваће се становници Бањице кад им се продужи путовање за неколико минута.
 
@mvbg1, zato sto to puno kosta. A sta se dobija tim? Kud bi vodila ta saobracajnica na nadvoznjaku?
 
Nadvoznjak je planiran od prokopa do deligradske bilo bi fino kad bi to odradili
 
Ne vidim za sada nikakvu potrebu za tim nadvoznjakom. Pogotovo u kontekstu Prokopa.

Prokopu se vec sad moze prici i sa autoputa i iz pravca bulevara AK kao i iz pravca partizanovog stadiona. Ne vidim nikakvu preku potrebu da se jos otvara i pristup iz Deligradske. Kao da se radi o nekoj stanici koja ima milion putnika godisnje pa su prilazi zaguseni i neminovno je otvaranje novih pravaca.

Logicnije bi bilo da se taj nadvoznjak prema Deligradskoj (ako je potreban zbog Prokopa) gradi kasnije, kad i ako jednog dana naraste broj putnika na Prokopu, a da se sada posveti veca paznja njegovom neposrednom okruzenju i stanicnoj zgradi. A i tu, za sada, nije potrebno nikakvo rasipnistvo. Polako, da se stanica prvo uhoda, da vidimo kako ce se organizovati vozni red na stanici pa onda u skladu s razvojem situacije ici u investicije.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368010#p368010:1x9oc1zn je napisao(la):
Kolega2357 » Thu Jan 21, 2016 1:18 pm[/url]":1x9oc1zn]A sta je sa tramvajima kako ce njih dovesti do Prokopa?

Nikako. To je tek besmislica.
 
Пршао малопре бг возом. Већ сада има доста неонских сијалица које су цркле. Избор неонки уместо лед осветљења је повелик пропуст. Исто важи и за ове светлеће панеле - ознаке перона. Такви панели се одавно раде са лед тачкастим осветљењем што је трајније али и квалитетније решење јер је цела површина панела равномерно осветљења.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367954#p367954:19cmn82z je napisao(la):
boca-ica » Сре Јан 20, 2016 11:51 pm[/url]":19cmn82z]Da bre
u dokumentu se pominju radovi na izgradnji
:roll: mostova
:roll: elektricnih vodova za trolejbuse.

i meni ne jasno , mozda ipak veza peko Deligradske do Slavije :shok:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367952#p367952:19cmn82z je napisao(la):
Galeks » Сре Јан 20, 2016 11:42 pm[/url]":19cmn82z]Cek, u dokumentu se pominju radovi na izgradnji elektricnih vodova za trolejbuse. Da li to znaci da ce se trasa kojom trenutno idu trolejbusi delimicno izmeniti ili sta? Naravno pricam o linijama 40 i 41...

Ово је одлична вест, нешто сам размишљао, ако провуку мрежу од Славије преко КЦС до Прокопа, и једног дана још прошири контактна мрежа до Петловог брда, па да се 42 и 59 провуку као тролејбуси од окретнице у Бирчаниновој кроз круг КЦС преко Прокопа до КБЦ Др Драгиша Мишовић па даље наставе својом постојећом трасом, таман би се тако и Булевар ослобођења и Аутокоманда растеретили а Прокоп повезао са две јаке линије.
 
Fino izgleda Moravac odlicne fotke a za led ce neko ponovo da uzme pare inace pistoje led sijalice koje izgledaju kao neonke uz male prepravke ugradih u lift
 
Sta ovde fino izgleda osim sto se vidi da je novo?

Jel samo meni para oci ovo kupatilo ili su i drugi primetili nelogicnosti?

1. Svaki lavabo je zaseban, vide se cevi i ventili koje se lako mogu ostetiti.
2. Baterije su mehanicke, pa sem sto ce se brzo sje*******ati, neko moze da ostavi vodu da curi i da se napravi poplava. Ovde je trebalo da se napravi da sve bude bezkontaktno, kao u trznim centrima.
3. Neprocenjive cevi od grejanja na zidu koje vode do radijatora, dusu dale da osistis djon cipela.

O kanalicama sam vec pricao, pa se ne bih ponavljao.

:blah:
 
^koliko para toliko i muzike. Od uvek bilo i bice. Naravno da je moglo sto sta bolje, ali kao sto sam ranije i napisao, cilj je bio da se sto vise grubih gradjevinskih radova uradi o jednom trosku, koji cak nisu ni bili predvidjeni tenderom. Jednostavno zuri se da se sto pre stanica pusti u funkciju. Pored svih tih nedostataka ja sam zadovoljan sto se napredovalo u ulozilo u kompletiranje ove faze, jer kad se ima odgovarajuca infrastruktura lako se da zameniti lavabo, klupa i slicno. I onako se svakako morati da bude novih radova u enterijeru samom i postavljanje eskalatora.
 
Najveci kratkorocni efekt je da ova stanica podize nivo nase zeleznicke struke. Ovo je sad intermodalna stanica sa puno pravca i skretnica. Ne cudi sto su ugostili upravnike ostalih stanica da upoznaju sistem otpravljanja. Bilo je vec jednom, ali pitanje za forumase iz zeleznicke struke: kako ce funkcionistai BG-Centar, koje perone su predvidenje za koji vid (ukljucujuci i prvi neizgradeni peron)? Kako ce se to ostvariti, jel stanica vec sada ima dispederski kapacitet? Ako ne, odakle se upravlja zeleznicki saobracaj u cvoru i BG-Centaru?
 
Pa lepo covek rece da je i njegova firma angazovana za radove.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368066#p368066:3bux3g2d je napisao(la):
kingmanowar » Thu Jan 21, 2016 8:18 pm[/url]":3bux3g2d]
Jel samo meni para oci ovo kupatilo ili su i drugi primetili nelogicnosti?

Sasvim logicno. Po orginalnom projektu stanica zahtjeva velika finansijska sredstva za realizaciju. Posto tih sredstava nema, pokusava se "proci sto jeftinije", tako da se stedi na svakom koraku. Rezultat vidimo a vidjecemo ga jos bolje u buducnosti. Sto se prija zavrsi ova agonija bice bolje.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=368072#p368072:3bux3g2d je napisao(la):
milanche » Thu Jan 21, 2016 8:43 pm[/url]":3bux3g2d]Pored svih tih nedostataka ja sam zadovoljan sto se napredovalo u ulozilo u kompletiranje ove faze, jer kad se ima odgovarajuca infrastruktura lako se da zameniti lavabo, klupa i slicno. I onako se svakako morati da bude novih radova u enterijeru samom i postavljanje eskalatora.

Uredjenje enterijera da bi se kasnije "lako zamjenio"? :roll: :kk:
 
Pa nije to hotel da sluze luksusne sapune i peskire a nije ni Hram Svetog Save da angazuju majstore za mozaike. Sto racionalnije sto pametnije. Meni ne smeta sto neko novac stedi na sporednim stvarima kad ga i objektivno nema. Najvaznije primarne delatnosti su najskuplja, a tu se nije stedelo nego se islo na moderna tehnoloska resenja. Ne moze se porediti Vukov spomenik za Prokopom po dimenziji i potrebnim novcima da se i tu ide na autorska resenje u unutrasnom dizajnu. Mislim i da ne smeta ako se dobije u funkcionalnosti zeleznickih delatnosti u Srbiji. Video sam dosta nove izgradene stanice u nemackoj. Majstori su racionalnosti, cak i arhitektonsko nista spektakularno ali zeleznica je im za svaku pohvalu. Ima prilicno dosta novih stanica slicnih dimensija Prokopa (Berlin Gesundbrunnen 10 koloseka, Berlin Südkreuz 10 koloseka), sve su tu racionalne stanice. Zato i zaraduju novce na zeleznici.
 
Vrh