Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367548#p367548:2d3bbdvu je napisao(la):
Пантограф » 18 Jan 2016 01:04 pm[/url]":2d3bbdvu]Јесте, али пошто изградњу ТПС Кијево нико не помиње - а за њу треба која стотина милиона евра, будући да тражи силне претумбације пруга у долини Топчидерке - рачунај да ће сви возови ко зна колико дуги низ година (деценија) полазити из Земуна...

Pretumbacija koja najvise kosta je davno uradjena. Naravno treba to sve povezati i izgraditi objekte ali nikako nisu u pitanju stotine miliona evra ili dolara i sl.
"U Tehničko putničkoj stanici Kijevo izvedeni su samo radovi na regulaciji
Topčiderske reke, Rešenjem o izgradnji, od 02.08.1977. godine. Regulacija je izvršena u dužini od oko 3km. Preko same reke izvedena je i betonska konstrukcija za buduće ulazne koloseke u Tehničko putničkoj stanici Kijevo."
 
Како сам ја чуо, бар 150 милиона $. Значи, сигурно 200 милиона.

Како год, већ је речено да ће "у почетку" постојати само ТПС Земун, једино што нико неће да каже колики ће тај "почетак" бити.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367557#p367557:8ugdidn6 je napisao(la):
Пантограф » 18 Jan 2016 02:23 pm[/url]":8ugdidn6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367479#p367479:8ugdidn6 je napisao(la):
spatiotecte » 18 Jan 2016 01:42 am[/url]":8ugdidn6]Sad je pravi trenutak da izkoristimo kineski kredit za prugu Beograd-Budimpesta da se izgrade i tunel kod bezaniske kose i da se izgradi jos jedan dvokolosecni most izmedju Prokopa i NBG. Tako bi dobili ceo potez od Prokopa do Stare Pazove sa 4 koloseka.

Ovo je prilika koja se ne propusta.


Пошто ће кинески кредит бити коришћен за деонице Београд - Стара Пазова и Нови Сад - Суботица (Стара Пазова - Нови Сад иде из руског кредита, Жежељев мост из европског), град тренутно гура идеју да се кинеске паре искористе и за дуплирање колосека од Земуна до Батајнице. Мислим да би требало да "погурају" и Нови Београд - Тошин бунар, ако су већ паралелни Бежанијски тунел и мост превелик залогај (а није да нису, и питање је може ли кинески кредит толико да се растегне).


Vrlo zanimljiva informacija koja potvrdjuje ono sto sam pricao da treba da se iskoristi kineski kredit za dupliranje koloseka.
Da li je taj izvor pouzdan Pantografe?
 
Pantografe oko 150-200mil za TPS Kijevo?

Jasno ti je koliko je to veeelika cifra za izgradnju bilo kakvog objekta hale ili bilo cega slicnog pa makar u sebi imao i dosta koloseka i po koji objekat dodatni.

Ovo za Kineze bi bila sjajna stvar, e tu bi vec cena za most bila znacajnija stim to bih ja isao na vizuelno "jednostavnije" resenje da ne remeti vizuru postojeceg mosta.
 
Реч је о огромном објекту, мада нешто мањем од ТПС Земун. Погледај на ГУП-у колику површину обухвата.

А, осим тога:


Izgradnja tehničke putničke stanice Kijevo, sa veznim prugama, zahteva značajne rekonstrukcije magistrale u Topčiderskoj dolini.

http://www.sicip.co.rs/sr/delatnost/teh ... 8Dvor.html
 
Par zanimljivih recenica sa ovog linka sto je okacio Pantograf...

Stanica Beograd Centar predstavlja srce putničkog sistema Beogradskog železničkog čvora. Nalazi se u centralnoj zoni grada na desnoj strani reke Save, prolazna je za glavne saobraćajne pravce i dobro povezana sa gradom drumskim saobraćajnicama i metroom.

molim!? :shock:

Izgradnjom putničke stanice Beograd Centar, tehničkih stanica u Zemunu i Kijevu, Robno transportnog centra u Makišu i obilazne pruge Beli Potok-Vinča-Pančevo, teretni sistem i novi putnički sistem stavljaju se u funkciju po konceptu čvora.Time se stvaraju uslovi da se kompleks Savskog amfiteatra, koji ima površinu od oko 80 hektara, urbanizuje atraktivnim gradskim sadržajima povezanim gradskom železnicom, uz višemilionsku finansijsku korist za Grad Beograd i Republiku Srbiju.

:roll:

Postojeće pruge starog čvora u Topčiderskoj dolini, Savskom amfiteatru i oko Kalemegdana treba modernizovati sa sistemom stajališta kao deo prigradsko-gradskog sistema Beovoza, koji treba širiti prema prigradskim naseljima i aerodromu.

:roll:

Pitam se, koliko je star ovaj tekst i da li ove recenice jos uvijek vaze u planiranju razvoja cvora!?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367574#p367574:2in2s5hl je napisao(la):
Пантограф » 18 Jan 2016 04:00 pm[/url]":2in2s5hl]Реч је о огромном објекту, мада нешто мањем од ТПС Земун. Погледај на ГУП-у колику површину обухвата.

А, осим тога:


Izgradnja tehničke putničke stanice Kijevo, sa veznim prugama, zahteva značajne rekonstrukcije magistrale u Topčiderskoj dolini.

http://www.sicip.co.rs/sr/delatnost/teh ... 8Dvor.html
Povrsina zemljista jeste velika negde oko 30hektara. Videcemo kada dodje na red koliko ce velika cifra biti, nadam se ne par stotina vec do 100mil sto mi opet zvuci previse.
 
RioBL":2en4u4df je napisao(la):
Par zanimljivih recenica sa ovog linka sto je okacio Pantograf...

Stanica Beograd Centar predstavlja srce putničkog sistema Beogradskog železničkog čvora. Nalazi se u centralnoj zoni grada na desnoj strani reke Save, prolazna je za glavne saobraćajne pravce i dobro povezana sa gradom drumskim saobraćajnicama i metroom.

molim!? :shock:

Izgradnjom putničke stanice Beograd Centar, tehničkih stanica u Zemunu i Kijevu, Robno transportnog centra u Makišu i obilazne pruge Beli Potok-Vinča-Pančevo, teretni sistem i novi putnički sistem stavljaju se u funkciju po konceptu čvora.Time se stvaraju uslovi da se kompleks Savskog amfiteatra, koji ima površinu od oko 80 hektara, urbanizuje atraktivnim gradskim sadržajima povezanim gradskom železnicom, uz višemilionsku finansijsku korist za Grad Beograd i Republiku Srbiju.

:roll:

Postojeće pruge starog čvora u Topčiderskoj dolini, Savskom amfiteatru i oko Kalemegdana treba modernizovati sa sistemom stajališta kao deo prigradsko-gradskog sistema Beovoza, koji treba širiti prema prigradskim naseljima i aerodromu.

:roll:

Pitam se, koliko je star ovaj tekst i da li ove recenice jos uvijek vaze u planiranju razvoja cvora!?

Uglavnom stoje,upravo tako piše u nacrtu plana BNV-a,koji je deo engleske verzije ugovora.

----------
U vezi troškova TPS postavljao sam ranije na temi BNV :
Zemun i Kijevo- 26milona evra (bez dodatnih rekonstrukcija tipa magistrala u Topčiderskoj dolini itd.)
viewtopic.php?t=197&start=11175
 
Дај отворите Риу посебну тему у којој ће моћи да износи своје импресије током његовог упознавања са урбанистичким приликама, плановима и токовима Београда.
 
Dobro ali Rio se stvarno trudi da objasni recito i sa crtezima, planovima, 3D vizuelizacijama u skethup-u.

Iskreno, volim njegov nacin da objasnjava nesto. Jasno mi je sta hoce da kaze, trudi se da to bude slikovito. To je svakako za pohvalu.
 
Ono sto sam ja cuo ovih dana je da ce se ici na probijanje jos jedne tunelske cevi(dvokolosecne) ispod Bezanije i to sa desne strane u smeru ka N.S. Rusi se stara zgrada zel.st.Zemun koja se nalazi na bloku 1. posto ce tuda proci novi kolosek.Nova stanicna zgrada je predvidjena na delu iza 10.koloseka,desno od sadasnjeg podhodnika.
 
Delija":1m0d89h5 je napisao(la):
Дај отворите Риу посебну тему у којој ће моћи да износи своје импресије током његовог упознавања са урбанистичким приликама, плановима и токовима Београда.

spatiotecte":1m0d89h5 je napisao(la):
Dobro ali Rio se stvarno trudi da objasni recito i sa crtezima, planovima, 3D vizuelizacijama u skethup-u.

Iskreno, volim njegov nacin da objasnjava nesto. Jasno mi je sta hoce da kaze, trudi se da to bude slikovito. To je svakako za pohvalu.

To sto 'slikovito' prica je jedno, a to sto prica i cuje (cita) samo ono sto mu odgovara, je nesto sasvim drugo.
I da i dalje ne mislim da to radi namerno ! :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367604#p367604:320jzk04 je napisao(la):
mvbg1 » 18 Jan 2016 08:26 pm[/url]":320jzk04]Ono sto sam ja cuo ovih dana je da ce se ici na probijanje jos jedne tunelske cevi(dvokolosecne) ispod Bezanije i to sa desne strane u smeru ka N.S. Rusi se stara zgrada zel.st.Zemun koja se nalazi na bloku 1. posto ce tuda proci novi kolosek.Nova stanicna zgrada je predvidjena na delu iza 10.koloseka,desno od sadasnjeg podhodnika.

Odlicna vest mvbg1,
To nam vec garantuje 4 koloseka od Stare Pazove do stanice NBG u duzini od 32 km, posto predpostavljam da ce iskoristi onaj prostor ostavljen izmedju oba postojeca koloseka izmedju Nove Pazove i rasputnice pre Indjije (onaj deo uradjen 1992 u sklopu projekta brzih pruga Srbije) da bi izgradili ova nova 2 koloseka. (pruga je vec tada bila predvidjena za 4 koloseka)

Da li se zna sta planiraju izmedju NBG i Prokopa?
 
O prosirenju najbolje da pisemo u temi modernizacija zeleznice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367592#p367592:u81tsgju je napisao(la):
Delija » Mon Jan 18, 2016 7:09 pm[/url]":u81tsgju]Дај отворите Риу посебну тему у којој ће моћи да износи своје импресије током његовог упознавања са урбанистичким приликама, плановима и токовима Београда.

Pa dobro Delija, ne bi se ja bunio da se otvori neka posebna tema "za mene" ali cini mi se da nisi razumio cemu se ja cudim i zasto sam izvukao ona 3 pasusa.

U prvom pasusu pise da je stanica Prokop "odlicno povezana metroom". Ja znam da imaju planovi za povezivanje Prokopa metroom i da postoje tzv metro kasete ispod stanicnih kolosjeka ali u tom slucaju treba da pise da ce biti (mozda jednog dana) povezana metroom a ne da jeste. Mozda ce neko reci da je to mala gramaticka greska ali ta mala gramaticka greska je zapravo razlika izmedju stvarnosti i fikcije za cije ostavrenje je potrebno nekoliko stotina miliona dolara. Da su taj pasus napisali kako treba citav clanak bi izgledao tmurnije i zalosnije a to CIPS-u nije u interesu, zar ne.

U drugom i trecem pasusu se "cudim" jer se govori o zeljeznici u Savskom Amfiteatru i oko Kalemegdana a u novom GUP-u tu zeljeznice nema. Cak je lijepo oznaceno da se kolosjeci ukidaju. Ja ne znam je li vama normalno da u aktuelnom GUP-u pise jedno a da firma koja treba da projektuje infrastrukturu pise drugo. Ko laze? GUP ili CIPS?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367604#p367604:1no3f9bm je napisao(la):
mvbg1 » 18 Jan 2016 08:26 pm[/url]":1no3f9bm]Ono sto sam ja cuo ovih dana je da ce se ici na probijanje jos jedne tunelske cevi(dvokolosecne) ispod Bezanije i to sa desne strane u smeru ka N.S. Rusi se stara zgrada zel.st.Zemun koja se nalazi na bloku 1. posto ce tuda proci novi kolosek.Nova stanicna zgrada je predvidjena na delu iza 10.koloseka,desno od sadasnjeg podhodnika.
Fantasticna vest! Moram da kazem za mene i neocekivana, ali svakako sjajna.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367650#p367650:3urs6l8t je napisao(la):
Igor » 19 Jan 2016 12:04 am[/url]":3urs6l8t]O prosirenju najbolje da pisemo u temi modernizacija zeleznice.
Sorry. :D :kk:
 
Nek prebaci Igor postove o pretvaranju zapadnog kraka u cetvorokolosecnu prugu posto istina da smo otisli u off sa ovim.
Izvinjavam se sto sam doprineo time jer sam najvise postavljao pitanja koliko me radovala ova vest. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367679#p367679:18ozz6g6 je napisao(la):
RioBL » Tue Jan 19, 2016 7:28 am[/url]":18ozz6g6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367592#p367592:18ozz6g6 je napisao(la):
Delija » Mon Jan 18, 2016 7:09 pm[/url]":18ozz6g6]Дај отворите Риу посебну тему у којој ће моћи да износи своје импресије током његовог упознавања са урбанистичким приликама, плановима и токовима Београда.
.

U drugom i trecem pasusu se "cudim" jer se govori o zeljeznici u Savskom Amfiteatru i oko Kalemegdana a u novom GUP-u tu zeljeznice nema. Cak je lijepo oznaceno da se kolosjeci ukidaju. Ja ne znam je li vama normalno da u aktuelnom GUP-u pise jedno a da firma koja treba da projektuje infrastrukturu pise drugo. Ko laze? GUP ili CIPS?

I jedni i drugi... :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367685#p367685:2czti5pw je napisao(la):
mekbejn » 19 Jan 2016 09:30 am[/url]":2czti5pw]
Fantasticna vest! Moram da kazem za mene i neocekivana, ali svakako sjajna.
Тешко да је вест. Немамо ни извор, ни конкретну изјаву ни пројекат. Неко је чуо то од неког.
 
Slazem se ali o tome u drugoj temi modernizacija zeleznice ;) Mozemo makar da razmotrimo opcije ja sam vec postavio pitanje
 
Raspisan tender za izgradnju pristupnih saobraćajnica železničkoj stanici Prokop
Sreda, 20. 01. 2016.

JP Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda raspisala je tender za izvođenje radova na izgradnji saobraćajnica sa infrastrukturom i mostovskom konstrukcijom za pristup železničkoj stanici Prokop- I faza.
Rok za dostavljanje ponuda je 29. februar.
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... ici-Prokop
 
Vrh