Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Да ли да понављам моју идеју проширења насипа и додавања по два колосека од НБГ до Тошиног Бунара са циљем лакшег повезивања Булевара уметности и Црвене армије?
 
Ako se 2 dvokolosecne pruge ulivaju u Prokop (2 koloseka iz pravca Panceva i 2 koloseka iz pravca Rakovice) onda je logicno da posle Prokopa idu 4 koloseka ka Batajnici.
 
Eво, нашао сам у теми о УМПу, ваљда ће овде бити примерније. Мало измењен текст да би имао смисла пошто се надовезивао на ондашњу дискусију.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=352194#p352194:vcshfnyr je napisao(la):
Дошљак » Суб Окт 03, 2015 11:15 pm[/url]":vcshfnyr]Без прекида (пробијање насипа зарад спајања булевара уметности и црвене армије) можа да се уради лако, само треба мало више пара и времена.

-Прво се прошири насип од ЖСт НБГ до ЖСт Тошин бунар.
-Онда се додају са обе стране по 2 нова колосека, с тим што се на месту где треба да се пробије насип уради бетонска конструкција за те нове колосеке.
-Ја бих ту још додао и измештену нову станицу Тошин бунар на надвожњаку преко саме улице са два нова колосека са перонима за стајање и два средња пролазна, као и степеништем за приступ станици са обе стране улице и свим осталим потребним садржајима (киосци, тоалет, настрешнице, шалтер за карте, кућица за отправнике).
-Онда се саобраћај премешта на два нова колосека док се пробија насип на месту где пролази булевар, прави се бетонски мост, постављају се шине и тако убијамо неколико мува једним пројектом.

Моја идеја укратко и мислим да би било греота да се ова прилика не искористи.
 
Upravo to Dosljak,
Ovo sto si naveo bi bio tehnicki opis izvodjenja odnosno tehnicki-tehnoloska procedura prosirenja kapaciteta pruge na tom delu.
 
1252534085.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=352194#p352194:ghc49w6v je napisao(la):
Дошљак » Суб Окт 03, 2015 11:15 pm[/url]":ghc49w6v]Без прекида (пробијање насипа зарад спајања булевара уметности и црвене армије) можа да се уради лако, само треба мало више пара и времена...

Nije problem taj dio sa nasipom na NBG. Pogotovo u kontekstu spajanja buelavara. Problem je tunel na Bezanijskoj Kosi i most preko Save. To su znacajne investicije.
 
Ulaganje u zeleznicu su investicije koje bi se vremenom vratile.
Ali mislim da se svi slazemo da ce u bliskoj buducnosti deonica od Prokopa do Zemuna postati usko grlo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367425#p367425:n8r7fcjl je napisao(la):
RioBL » Нед Јан 17, 2016 8:28 pm[/url]":n8r7fcjl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=352194#p352194:n8r7fcjl je napisao(la):
Дошљак » Суб Окт 03, 2015 11:15 pm[/url]":n8r7fcjl]Без прекида (пробијање насипа зарад спајања булевара уметности и црвене армије) можа да се уради лако, само треба мало више пара и времена...

Nije problem taj dio sa nasipom na NBG. Pogotovo u kontekstu spajanja buelavara. Problem je tunel na Bezanijskoj Kosi i most preko Save. To su znacajne investicije.

Aко се ураде четири колосека од НБГ до Тошиног (тунела) и од Земуна до Старе Пазове, онда сам мост и тунел неће бити баш таква уска грла, с тим што ће увек моћи нека композиција да сачека, што на НБГ, што у Земуну.
 
Glavni problem nastaje kad se jedan kolosijek treba zatvoriti zbog radova. Tu dosta pomaže ako je na dionici omogućen obostrani promet. A i inače, uz obostrani promet, se može u špici poslati dva vlaka na "paralelku".

Da, u Zagrebu se planiraju odvojeni kolosijeci za prigradsku, ali to sigurno neće biti još barem 20 godina po mojoj skromnoj procjeni. Tako da mislim da i vi možete bez problema sa sadašnjom infrom tjerati još neko vrijeme.
 
E баш због радова и предлажем прво да се направе два нова колосека, па онда постојећи да се затворе :)
 
Sad je pravi trenutak da izkoristimo kineski kredit za prugu Beograd-Budimpesta da se izgrade i tunel kod bezaniske kose i da se izgradi jos jedan dvokolosecni most izmedju Prokopa i NBG. Tako bi dobili ceo potez od Prokopa do Stare Pazove sa 4 koloseka.

Ovo je prilika koja se ne propusta.
 
Pa most valjda nije toliko usko grlo, sobzirom da je izmedju dve stanice, verujem da bi se mogli fino uklapati vozovi ?
 
Ја мислим да ни тунел ни мост нису неко велико уско грло, оба имају станице пре и после где би гарнитуре могле да сачекају који минут да протутње возови (уствари, на Тошином бунару фале још два колосека, без проширења насипа онда возови морају да чекају на НБГ да воз прође целу трасу на насипу до тунела и онда протутњи кроз тунел).
 
Usko grlo je svaki deo pruge gde je suzena propusna moc.
Ako se dobiju pare od Kineza za prugu od Prokopa do Subotice, onda ne vidim razloga da se stedi.

Sto bi bilo koji voz, sto gradske zeleznice sto medjunardni cekao na nekoj uskrsnoj stanici ako dobijemo kredit da uradimo kompletan zapadni prilaz Beograda sa 4 koloseka?
 
Spatio, ja bih voleo da sr tvoje (i moje zelje obistine) i da imamo ta 4 koloseka sve do prokopa.
Izneo sam samo svoje laicko misljenje vezano za propusnu moc pod (opet laickom) pretpostavkom da svi vozovi na relaciji stanica NBG - Prokop idu relativno istom brzinom, nema usputnih stanica, te pretpostavljam da bi se zahvaljujuci toj cinjenici, mogla ostvariti 'velika gustina' saobracaja.

Mene sve vise brine Dedinjski tunel kao 'usko grlo' za dalji razvoj zeleznice.
Naime, sav saobracaj sa visekolosecne (4 ako se ne varam) pruge kroz topcider, kao i postojeci saobracaj Beovoz linija koji vec ide na prokop bi ispade morao da se progura kroz jednokolosecni tunel?
A gde je tu jos najavljivana II linija BGvoz-a?
 
@Laki,
Nije dedinski tunel jednokolosecan. Ima 2 koloseka.
Nema nikakav problem sa 4 koloseka koji bi se ulivali u Prokop, jer dalje postoje 2 koloseka ka Vuku i 2 ka Dedinju.
2+2=4 Ne bi bilo problema zagusenja. Nek me Karlo, mvbg1 ili Pantograf isprave ako sam nesto rekao sto ne stoji.
 
Jel postoji kakva studija o potrebama i propusnosti ili to vi onako odokativno?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367436#p367436:y6uif64e je napisao(la):
Gedeon » 17 Jan 2016 10:09 pm[/url]":y6uif64e]
Da, u Zagrebu se planiraju odvojeni kolosijeci za prigradsku, ali to sigurno neće biti još barem 20 godina po mojoj skromnoj procjeni. Tako da mislim da i vi možete bez problema sa sadašnjom infrom tjerati još neko vrijeme.


Ne možemo, nećemo moći ni da sačuvamo takt od 15 minuta na postojećoj liniji BG:voza, što se sada konačno priznaje i sa zvaničnog mesta.

Zagrebački i novi beogradski železnički čvor nisu isti - za razliku od Zagreba, gde su, koliko znam, depoi na Glavnom i na Ranžirnom kolodvoru, tako nečega nema u Prokopu, već je predviđeno da bude - u Tehničko-putničkoj stanici Zemun. Jasno ti je da time dva najopterećenija koloseka na celoj mreži postaju istovremeno i tehnički koloseci.
Dalje, način na koji je ustrojen novi čvor, čini da i voz koji dolazi u Beograd sa juga, iz pravca Niša ili Bara, produžava ka Zemunu da bi tek tamo završio putovanje - istom trasom koju koriste i vozovi koji polaze iz Beograda za NS i Šid (Zagreb)!

Zbog svih tih preklapanja, dva koloseka neće biti dovoljna za redovan (bez kašnjenja) i posebno za taktni saobraćaj. A još u planovima egzistira i račvanje pruge ka aerodromu...

Kao "rešenje" bi mogli da uvedu terminiranje većeg broja vozova u Prokopu (sa juga - ovo će već primeniti kod druge linije BG:voza - kao i iz Banata), što je, posebno za pravac prema jugu, katastrofa, i poništava sve prednosti rešenja Beogradskog železničkog čvora po varijanti "Prokop".
 
Odlicno pojasnjenje Pantograf :kk:

ali i ovo pitanje sto kaze Gedeon...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367523#p367523:dxuzph6w je napisao(la):
Gedeon » Mon Jan 18, 2016 11:44 am[/url]":dxuzph6w]Jel postoji kakva studija o potrebama i propusnosti ili to vi onako odokativno?

Ja ne znam da li je bila studija i bicu iskren. Ja to odakativno :D
I vjerujem da je pojasnjenje koje je dao Pantograf sasvim na mjestu.
 
spatiotecte":qeaxifl8 je napisao(la):
@Laki,
Nije dedinski tunel jednokolosecan. Ima 2 koloseka.

Kojavsam ja bu****... :D
Pa ja ceo zivot zivim u zabludi da je on jednokolosecni...
Moron!

U svakom slucaju, jako lepa informacija!
 
Јесте, али пошто изградњу ТПС Кијево нико не помиње - а за њу треба која стотина милиона евра, будући да тражи силне претумбације пруга у долини Топчидерке - рачунај да ће сви возови ко зна колико дуги низ година (деценија) полазити из Земуна...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=367479#p367479:195siqyx je napisao(la):
spatiotecte » 18 Jan 2016 01:42 am[/url]":195siqyx]Sad je pravi trenutak da izkoristimo kineski kredit za prugu Beograd-Budimpesta da se izgrade i tunel kod bezaniske kose i da se izgradi jos jedan dvokolosecni most izmedju Prokopa i NBG. Tako bi dobili ceo potez od Prokopa do Stare Pazove sa 4 koloseka.

Ovo je prilika koja se ne propusta.


Пошто ће кинески кредит бити коришћен за деонице Београд - Стара Пазова и Нови Сад - Суботица (Стара Пазова - Нови Сад иде из руског кредита, Жежељев мост из европског), град тренутно гура идеју да се кинеске паре искористе и за дуплирање колосека од Земуна до Батајнице. Мислим да би требало да "погурају" и Нови Београд - Тошин бунар, ако су већ паралелни Бежанијски тунел и мост превелик залогај (а није да нису, и питање је може ли кинески кредит толико да се растегне).
 
Vrh