Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Gde je ovde logika da prvo gradis kucu pa put do nje...ovo je Kaludjerica urbanizam u centru grada...sagradicemo stanicu i onda cekati decenijama da dodje do Prve Đ faze i onda cemo sagraditi pristupne saobracajnice
 
za lepljenje plocica i kacenje satova nije potreban buldozer i svadjanje sa (ne)legalno nastanjenim udzerasima iz okoline

zaista podrzavam stanicu svim srcem ali se plasim da moram da potpisem reci svih skeptika na forumu da dok ne dobijemo pristupne saobracajnice i prvu metro liniju ista nece biti prava zeleznicka stanica :( dodatne sadrzaje na ploci na stranu, nemamo to ni sad
 
Gori ste, 'leba mi, od Malog, Vučića i Vesića zajedno :D Jer čak ni oni ne kažu da će na Prokopu krajem meseca biti otvorena železnička stanica (već osam koloseka), a vi verglate tu priču već stranama i stranama - stanica, pa stanica... Nema tamo nikakve stanice, niti će je biti bar još tri godine (ako uopšte uskoro krenu sa radovima).
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5bHdNNcLs44[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366107#p366107:10aebodm je napisao(la):
Homer Jay » 09 Jan 2016, 19:20[/url]":10aebodm]Gori ste, 'leba mi, od Malog, Vučića i Vesića zajedno :D Jer čak ni oni ne kažu da će na Prokopu krajem meseca biti otvorena železnička stanica (već osam koloseka), a vi verglate tu priču već stranama i stranama - stanica, pa stanica... Nema tamo nikakve stanice, niti će je biti bar još tri godine (ako uopšte uskoro krenu sa radovima).

Ja sam pitao da li će to biti stanica za 20 dana. Izvinjavam se na pokretanju glupe teme. A jel postoji onda razlog što se ovo uopšte radilo? Za bg voz je sasvim sjajno funkcionisalo i do sad.
 
Подсетићу да без завршетка техничко-путничке станице у Земуну, маса возова ће бити технички везана за техничко-путничку станицу уз Београд главну. Можда ће да окрену пар возова из Ваљева и Пожаревца на Прокоп, како би се правдали да станица није сасвим празна, и то је то.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366117#p366117:2eqs9db3 je napisao(la):
Kokos » Sat Jan 09, 2016 9:29 pm[/url]":2eqs9db3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366107#p366107:2eqs9db3 je napisao(la):
Homer Jay » 09 Jan 2016, 19:20[/url]":2eqs9db3]Gori ste, 'leba mi, od Malog, Vučića i Vesića zajedno :D Jer čak ni oni ne kažu da će na Prokopu krajem meseca biti otvorena železnička stanica (već osam koloseka), a vi verglate tu priču već stranama i stranama - stanica, pa stanica... Nema tamo nikakve stanice, niti će je biti bar još tri godine (ako uopšte uskoro krenu sa radovima).

Ja sam pitao da li će to biti stanica za 20 dana. Izvinjavam se na pokretanju glupe teme. A jel postoji onda razlog što se ovo uopšte radilo? Za bg voz je sasvim sjajno funkcionisalo i do sad.
Slobodno se moze reci da je Prokop do pre radova bio usko grlo i da nista nije radilo kako treba. Signali su radili samo za osnovne potrebe. Prokop je na ulazima iz pravca Rakovice i Novog Beograda imao je jednostruku kolosecnu vezu a sada ima ukrsne skretnice. Moze se reci vozovi iz pravaca Rakovice i Novog Beograda ce imati pristup svim kolosecima pa cak i buducim prvim i drugim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366111#p366111:213sbu2l je napisao(la):
milos.tro » Sat Jan 09, 2016 7:35 pm[/url]":213sbu2l][youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5bHdNNcLs44[/youtube]

zadnja recenica u ovom videu je kljucna...

"Zavrsetak izgradnje stanice Prokop je jedan od preduslova da ova stanica preuzme ulogu glavne zeljeznicke stanice u Beogradu ali i da se sprovede projekat Beograd na Vodi".

Dvije totalno pogresne koncepcije koje prijete da imaju nesagledive posljedice po Beograd:

1. Prokop kao "glavna zeljeznicka stanica"
2. Glavna zeljeznicka stanica na Savskom Trgu kao smetnja projektu BNV
 
Мени је жао што се није остало при некој идеји која се прва спомињала, како би арапи направили тржни центар на плочи Прокопа, што би била сасвим прикладан и исплатива инвестиција у односу на "највећи на Балкану, први пут у последњих xyzw година" шопинг мол на простору терена ФК Железничар.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366154#p366154:15y8c08z je napisao(la):
RioBL » Sun Jan 10, 2016 10:33 am[/url]":15y8c08z]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366111#p366111:15y8c08z je napisao(la):
milos.tro » Sat Jan 09, 2016 7:35 pm[/url]":15y8c08z]

zadnja recenica u ovom videu je kljucna...

"Zavrsetak izgradnje stanice Prokop je jedan od preduslova da ova stanica preuzme ulogu glavne zeljeznicke stanice u Beogradu ali i da se sprovede projekat Beograd na Vodi".

Dvije totalno pogresne koncepcije koje prijete da imaju nesagledive posljedice po Beograd:

1. Prokop kao "glavna zeljeznicka stanica"
2. Glavna zeljeznicka stanica na Savskom Trgu kao smetnja projektu BNV

Polako ne verujem da ce Prokop odmah biti glavna stanica to ce postepeno da se radi. Nece odmah sve vozove prebaciti na Prokop.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365230#p365230:2k7ewj1b je napisao(la):
Гага » 02 Jan 2016 01:33 am[/url]":2k7ewj1b]Још у октобру 2015. је објављена јавна набавка за „формирање грађевинских парцела саобраћајница за приступ железничкој станици Прокоп – 1. фаза". Значи почело се са припремама.

Позив за подношење понуде
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 167-15.pdf

Конкурсна документација:
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 167-15.pdf

Одлука о додели уговора
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... 167-15.pdf

На датој мапи у конкурсној документацији се види део могућих саобраћајница оријентисаних према аутопуту. Предпостављам да су грађевинске парцеле те које су означене жутим.


Видећемо касније како и где ће се стварно те саобраћајнице све провући !
file.php

To je priprema minimuma pristupnih saobraćajnica na Bulevar Karađorđevića jer skoro nećemo videti pristupni put ka autoputu i petlju preko autoputa. Napredak je, ali to nije stalno rešenje.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NkYcWZnRR1A[/youtube]
Snimljeno 10.01.2016. godine
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366329#p366329:28mh8a94 je napisao(la):
spatiotecte » 11 Jan 2016 04:27 pm[/url]":28mh8a94]Nekako mi sve ovo deluje previse kremkasto.
To je zbog balansa bele boje koji nije podesen na aparatu ili telefonu u zavisnosti cime je snimano.

Ovo je neka da kazemo realnija svetlosna situacija
151105-PROKOP-34.jpg
 
Игоре, знаш ли што су одустали од оних таласастих алу облога на плафону станице који су пробали на почетку радова?

Ово ће на крају испасти простојно али могло је и морало све то далеко лепше, рационалније и модерније. Силне милионе су беспотребно потрошили на ову ВЦ керамику по зидовима и стубовима. Естетски ово је две класе иза перона код Вука.
 
Ne znam tacno oko toga mada je meni ono talasasto bilo bas ruzno. Inace sam protiv tih laznih spustenih varijanti pogotovo na ovakvom objektu gde bi sve izgledalo krezavo, dok kod Vuka to ima smisla posto je odgovarajuca postavka preona
http://images3.kurir.rs/slika-900x608/s ... 106715.jpg

Naravno ne moze se poredidi Vuk i ovo ali uz po koji detalj mislim da se moze reci da je pristojno i lako za odrzavanje pod uslovom da neko ima nameru da o tome vodi racuna.

Kada je estetika u pitanju i razni srecom nepostojeci sarenis; znam da se vodilo racuna o tome da izvori svetla i eventualno boja ne ometa primarnu funkciju tj rad masinovodja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366407#p366407:fjf14wde je napisao(la):
Igor » Tue Jan 12, 2016 1:11 am[/url]":fjf14wde]
2rnd3tg.jpg

E, ovo vec djeluje pristojnije. Sva instalacija moze da bude skrivena iznad ovih panela.
Da li jos negdje na stanici postoji ovakav strop?

(Vjerovatno su od ovakvog stropa odustali zbog smanjenja troskova)
 
@Igore,
Da, generalni utisak je da je sve belo i to mnogo lepse deluje nego krem koji po meni izgleda retro.
Meni je ovo pristojno sto si postavio na slikama, moglo je bolje ali sta je tu je.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=366414#p366414:2lyz5gtu je napisao(la):
Kolega2357 » Tue Jan 12, 2016 5:06 am[/url]":2lyz5gtu]Da li iko ima predstavu o tome sta ce u Prokopu 2 otpravnika vozova?
Moje je misljenje, a koje deli i rukovodstvo zeleznica da ce dva otpravnika bolje obavljati posao nego jedan, mada kad razmislim troje bi mogli da odzvizde pocetne taktove Betovenove "devete" svaki put kada daju signal da treba da krene voz. Znaci treba tri. :laugh:
 
Vrh