Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Eто идеје шта направити на плочи прокопа - хелиодром за инвеститоре са блиског истока и ЕУ :D
 
Па када је могао и Баја Живанић (Верано Моторс) да направи хелиодром, зашто не би могли и ови.
Само да им се не заврти у глави :D
 
Znaci za Bar iz Novog Beograda. Bilo bi dostojno otvoriti stanicu sa medugradskom ili cak medunarodnom komposicijom, ako nista drugo barem sa Plavom vozom. Ipak se nadam da ce biti okicenih vozova kao na otvaranju BB magistrale. Onda se govorilo da je stogodisnji san ostvaren. Nije jos proslo pedeset godina, ima jos da se ceka...
 
Све ми се чини да ће на отварање свита доћи новим 711, као што министарка Штрумпфета има обичај :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365908#p365908:27qt6kgm je napisao(la):
Kolega2357 » 08 Јан 2016, 04:00[/url]":27qt6kgm]http://w3.srbrail.rs/ZSRedVoznje//direktni/SUBOTICA/23450/BAR/31080/03.06.2016/0000/sr Veliko razocaranje za sve. Sezonski voz za Bar nece stajati u Prokopu. Na zalost nema nijedan lokalni putnicki voz koji ce stajati u Prokopu http://w3.srbrail.rs/ZSRedVoznje//stani ... zak/999/sr

то ништа не значи. мењају ред вожње у ходу, тако да врло лако могу да уведу стајање у Прокопу
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365872#p365872:2ythdeqn je napisao(la):
Kokos » Thu Jan 07, 2016 8:12 pm[/url]":2ythdeqn]
Da bi se i stanica na Savskom trgu upristojila bila bi potrebna ulaganja. Izgradnja mosta na mestu Starog železničkog, rekonstrukcija ili ukopavanje svih prilaznih koloseka, sređivanje zgrade.. Mada su ta ulaganja verovatno manja od svega što prati Prokop.

Da, i za stanicu na Savskom trgu su potrebna ulaganja ali ne da bi ona bila funkcionalna. Stanica je funkcionalna već 130 godina. Ulaganja bi bila potrebna da se pruži viši nivo usluge. Dakle, da se okreči i dodatno opremi stanična zgrada, zamjeni oštećeno i dotrajalo. Znači nešto što spada u redovno održavanje i neko periodično remontovanje. Dodatno, ako se želi unaprijediti saobraćaj može se ulagati u pristupnu infrastrukturu. Znači kolosjeke prema Sajmu i prema Novom Beogradu.

Izgradnja novog mosta i denivelisanje kolosjeka nije neophodno za funkcionisanje stanice, ali svakako bi bili korisni za unapređenje njene funkcije. To je ustvari nešto što je davno trebalo da bude urađeno da nije odlučeno da se novac i vrijeme utroši u Prokopu.

Sa druge strane, Prokopu su potrebna ulaganja da bi stanica bila funkcionalna. Potrebna je stanična zgrada, pristupne saobraćajnice i reorganizacija gradskog saobraćaja koji bi opsluživao stanicu. Sve to iziskuje mnogo vremena i novca.

direktor":2ythdeqn je napisao(la):
Sto da ne zeleni krov na stanici drvece zbunje klupce

Tako nešto planiraju u Bariju...

 
dosljak @
Него, шта мислите како ће премијер, градоначелник, Штрумпфета и инвеститори доћи на велико отварање, возом или колима на плочу?

Mogli bi PLAVM VOZOM, eno ga u Topcideru :) iznajmljuje se za male pare....
 
За њих би Плави воз био џаба :D Ja и даље типујем на 711, евентуално Штадлер ако се неко сети да су и они нови :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365914#p365914:249j1kf7 je napisao(la):
JohnnyLee » Fri Jan 08, 2016 10:32 am[/url]":249j1kf7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365908#p365908:249j1kf7 je napisao(la):
Kolega2357 » 08 Јан 2016, 04:00[/url]":249j1kf7]http://w3.srbrail.rs/ZSRedVoznje//direktni/SUBOTICA/23450/BAR/31080/03.06.2016/0000/sr Veliko razocaranje za sve. Sezonski voz za Bar nece stajati u Prokopu. Na zalost nema nijedan lokalni putnicki voz koji ce stajati u Prokopu http://w3.srbrail.rs/ZSRedVoznje//stani ... zak/999/sr

то ништа не значи. мењају ред вожње у ходу, тако да врло лако могу да уведу стајање у Прокопу
Slazem se da menjaju red voznje ali ja bih iz sezonskog voza izbacio stanicu Nova Pazova jer tu nema putnika. Cisto sumnjam da ce Prokop dobiti ijedan putnicki voz da staje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365920#p365920:2emg46iu je napisao(la):
RioBL » 08 Jan 2016, 10:48[/url]":2emg46iu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=365872#p365872:2emg46iu je napisao(la):
Kokos » Thu Jan 07, 2016 8:12 pm[/url]":2emg46iu]
Da bi se i stanica na Savskom trgu upristojila bila bi potrebna ulaganja. Izgradnja mosta na mestu Starog železničkog, rekonstrukcija ili ukopavanje svih prilaznih koloseka, sređivanje zgrade.. Mada su ta ulaganja verovatno manja od svega što prati Prokop.

Da, i za stanicu na Savskom trgu su potrebna ulaganja ali ne da bi ona bila funkcionalna. Stanica je funkcionalna već 130 godina. Ulaganja bi bila potrebna da se pruži viši nivo usluge. Dakle, da se okreči i dodatno opremi stanična zgrada, zamjeni oštećeno i dotrajalo. Znači nešto što spada u redovno održavanje i neko periodično remontovanje. Dodatno, ako se želi unaprijediti saobraćaj može se ulagati u pristupnu infrastrukturu. Znači kolosjeke prema Sajmu i prema Novom Beogradu.

Izgradnja novog mosta i denivelisanje kolosjeka nije neophodno za funkcionisanje stanice, ali svakako bi bili korisni za unapređenje njene funkcije. To je ustvari nešto što je davno trebalo da bude urađeno da nije odlučeno da se novac i vrijeme utroši u Prokopu.

Sa druge strane, Prokopu su potrebna ulaganja da bi stanica bila funkcionalna. Potrebna je stanična zgrada, pristupne saobraćajnice i reorganizacija gradskog saobraćaja koji bi opsluživao stanicu. Sve to iziskuje mnogo vremena i novca.

Pa i Prokop će biti funkcionalan od 27.januara, radiće mu 8 koloseka, biće sigurno neki šalterčić za prodaju karata, wc, klupe za čekanje vozova, i sa očajnim odnosno nikakvim vezama sa gradom. Kao što i glavna radi sa odličnim vezama sa gradskim prevozom, odličnom lokacijom, sa očajnim železničkim vezama sa nbg, ajde pravac ka sajmu je još i dobar, zamislite da se neki voz (ne do bog, da se pomerim sa mesta) pokvari na starom mostu...

Nemoj misliti da ja branim Prokop jer živim u onim soliterima iznad, živim u Zemunu, i volim i trudim se kad god imam priliku da putujem vozom, i često se čak i u povratku iz NS-a vozim do glavne, pa na 83. Prokop bih jedino koristio u putu ka JNA i prolećnoj borbi za drugo mesto. Ali kada se već 40 godina godina ulaže u taj novi čvor, daj nek mu glavna tačka već jednom proradi. Sada kada pogledam, voleo bih da nije ulagano u novi čvor već u metro, voleo bih da nije ulagano u Prokop već u Glavnu, voleo bih da se Beograd na vodi ne gradi na taj način kao sad, voleo bih da most na Adi nije napravljen tako kako jeste, voleo bih da most Zemun - Borča nije napravljen tako kako jeste... Ali ovde kada se (g)radi, (g)radi se pogrešno. Dobrodošli u Beograd, Srbija.
 
Ne vredi otvarati blagajnu za prodaju karata jer BG Voz niko ne placa ja ne vidim svrhu tome ako ce stajati lokalni putnicki vozovi onda neka bude blagajna.
 
Ta blagajna u prokopu ne bi mogla da proda karata da se plati dnevnica blagajnika.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Šta je umetnost hvatanja za nebitne stvari. Ja sam napisao da će Prokop 27. biti "funkcionalna" stanica i da bi na njega mogli da se prebace vozovi sa glavne. Kad bi se vozovi prebacili sigurno bi bilo prodato dovoljno karata. Što naravno uopšte nije bila poenta moje poruke.

Prokop se 27. vraća u funkciju BG Voza, sve ostaje kako je bilo. Kraj priče. Možemo nastaviti sa starom diskusijom.
 
Pa dobro...
Onda mozemo reci da je Prokop funkcionalan vec decenijama. Zapravo od kad na njemu staju BG voz i Beo voz. Ali to nije ono za sto je Prokop predvidjen.

Prokop je predvidjen da bude centralna stanica u novom zeljeznickom cvoru. (Zato se i zove stanica Centar). A da bi to postigla, ona mora da preuzme funkcije Glavne stanice, odnosno da preuzme medjugradski (medjunarodni) putnicki saobracaj. i zbog toga su potrebna tolika ulaganja. i zbog toga ce trebati jos dosta vremena. Nece biti dovoljno ovo sto se uradi do 27. Januara.

P.S.
ja se iskreno nadam da Prokop nece nikad ni preuzeti sve funkcije Glavne zeljeznicke stanice
 
1. Pod uslovom da aktuelna garnitura ostane na vlasti u narednom periodu, sansa da 'glavna' ostane je minimalna i pada proporcionalno prolasku vremena kao i izgradnji u SA.

2. Pod uslovom da u skorije vreme budu izbori i da aktuelnu garnituru zamene neki 'novi' drugi ljudi, sansa za ostanak 'glavne' u SA raste, ali ne znacajno.
Razlog tome je sto bi investitor (i 'prijatelj' premudrog nam vodje ;) ) to opstruirao ne zato sto mu realno smeta zel. stanica na tom prostoru, vec sto bi to video kao priliku za dodatne povlastice i ekonomsku korist. Dakle, morali bi smo platiti za glupost i brzopletost koja je bila na delu u proteklih 3 godine.

Svakom ko ne zivi u bajci i realno gleda na zivot, jasno je da su oba uslova jako nerealna, jer niti ce 'aktuelni' skoro sa vlasti (ne zato sto su dobri, vec sto opozicija ne postoji), a mi nemamo ni lovu, ni drugu ekskluzivnu lokaciju da ponudimo arapima kao "nadoknadu" za promene i "ustupak" koji bi nam oni (navodno) ucinili ostavljanjem 'glavne' na sadasnjoj lokaciji.

Pojeli smo go__o i prihvatimo realnost... :(
 
@Arapski
Можда ниси запазио да су критичари концепта "Прокоп централна станица", истовремено и љубитељи железнице. Знам и љубитеље железнице, који у Србији годинама нису сели у воз из протеста због понижавања путника.

Слободно ме држите за реч, политике неквалитета је инструисане из Партијских структура. Јер Партија која год била већ деценијама је најјачи заступник партикуларних интереса. Да не постоји хладни рат ентузијаста на самим железницама, од истих одавно не би ништа остало. Оно што имамо у јасним плановима за Прокоп је у ствари, добро нашминкана политика неквалитета. За оне кораке, који би окренули Прокоп ка политици квалитета немамо јасне планове (временски и финансијски, па чак од званичних структура не постоји ни један целовит концепт за исто).

Сам РиоБЛ ће користити највероватније НБГ, јер неком грешком, није постављена иза Бежанијског гробља. Поређење је добро, јер Прокоп је тако осмишљен да највећи део његових корисника буду Гробари и посетиоци гробнице зване Кућа цвећа.

@Laki
Па сам Прокоп са околином је много погоднији за много тога што је Арапину пало на памет. Велики нагласак на шопинг мол, за који од Прокопа нема боље локације: добар прилаз колима, не постоје потешкоће за безброј паркинг места, близина солвентних клијената, неки масован јавни превоз на фенси станици.
 
Реално је плоча Прокопа много бољи простор за шопинг мол него стадион ФК Железничара.
 
@Karlo del Ponte
Ne sporim. kao sto znas nisam od onih koji napadaju Prokop po svakom osnovu, ali nisam ni od onih koji ga velicaju kao najmudrije resenje.
Nisam u svom postu ni analizirao same lokacije.
"Abar & co" bi jednostavno iskoristili novonastalu situaciju sa ostajanjem glavne, da traze dodatne ustupke i ostvare dodatan profit.
To su zakoni trzista i ja mu na tome nista ne zameram.
To sto bi dobar mass transit system dodatno pogodovao njegovoj investiciji je jedno, ali to sto bi on (i svako normalan) to iskoristio i za dodatnu zaradu pretstavljajuci to kao njegov ogroman ustupak, pa i zrtvu, to je sasvim druga prica.

Meni po pitanju Prokopa smeta konstantan megalomanski pristup, bez konkretne i jasne vizije sta ce se na kraju dobiti.
Evo u konkretnom slucaju, mislim da je mnogo bolje i racionalnije bilo da se sa postojecim sredstvima izgradi manji broj perona i koloseka i da se od preostalog novca izgradila prilazna saobracajnica, kao i deo stanicne zgrade.
To bi naravno bilo izvodljivo da je kojim slucajem jasno kolika i kakva stanicna zgrada ce se praviti.
To bi takodje bilo moguce da postoji ikakva strategija razvoja.
Umesto toga, drugi ili treci put u zadnjih 30 godina slusam nebuloze o kaficima na starom zeleznickom mostu!?
 
odmah posle ove faze pristupice se realizaciji druge faze, zavrsetku prva dva koloseka i ploce na koti 105

jesu za ovo obezbedjena sredstva i sve sto ide uz to ili samo potpaljiuju raju?
 
Naravno da se odmah krece sa drugom fazom, to i nisu velike pare, problem je za dalje, zgrade na ploci i pristupi ....

Nego kako li ce publika tj. clanovi da budu dovezeni na svecano otvaranje perona, vanrednim vozovima ili autobusima ? Mislim, trebalo bi vozovima da bude u duhu svecanosti...



:laugh:
 
Vrh