[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361378#p361378:2l2r3yzk je napisao(la):
Karlo del Ponte » 06 Dec 2015 11:38 am[/url]":2l2r3yzk]...са великим ранцем, две путне торбе, и старом мајком, која је дошла да обиђе унуке, а све своје са собом носи...
Ако имам паре за такси, имам и да је доведем колима, тако да воз остаје празан.
A šta ćeš sa starom majkom u Savamali? Da je vodiš u Mikser na piće? Da se razumemo, brojne zamerke za Prokop stoje, ali se i lokacija trenutne Železničke stanice debelo precenjuje.
I ranije smo pričali o tome, ali valja nekada i ponoviti.
Prvo - trenutna stanica je u centru, ali kao i da nije. Pešačke veze sa onim što se u Beogradu smatra centrom u najužem smislu te reči, su očajne. Naročito za pomenute "stara majke", "velike rančeve" i "dve putne torbe" (aj' polako sa svim tim uz Kameničku, pa da vidimo dokle ćemo). Ni gradski prevoz vam neće mnogo više pomoći. Jedina veza sa centrom je nepouzdana "dvojka" sa kojom pravite ne tako malo obilaženje do željene tačke (stanica kod Gradske biblioteke), uz obavezno 10-minutno "kampovanje" na okretnici kod Beton hale.
Drugo - za koliki broj putnika je realno krajnje odredište centar grada? A naročito za već pomenute "stara majke", "velike rančeve" i "dve putne torbe"? I oni od te stanice moraju nekako da se doklackaju do neke Karaburme, Medaka, Konjarnika, Zemuna, Novog Beograda, Dorćola, Banjice, Vidikovca, Ceraka, Žarkova, Borče, Železnika, Čukaričke padine, Kaluđerice... Hteo, ne hteo - gradski prevoz, automobil ili taksi ti ne ginu, pa ostavio tebe voz u Savskoj ili u Prokopu.
Naravno, sve ovo ne znači da je Prokop idealna alternativa, samo da ni Savska nije toliko superiornija u odnosu na njega, kako se ovde prečesto ističe. Paradoksalno je zapravo da bi sadašnja stanica dobila na značaju eventualnom urbanizacijom Savskog amfitetatra, a da je to upravo razlog zbog kojeg hoće da je maknu odatle.