Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361374#p361374:g20oi6ly je napisao(la):
JohnnyLee » 06 Dec 2015 11:06 am[/url]":g20oi6ly]спустиш се пешке до Мостаске петље и узмеш трамвај 13, или се спустиш до Аутокоманде и узмеш 9

VAZNA NAPOMENA!!!
Racunati 10 minuta planinarenja za izlazak iz rupe zvana "Prokop" do civilizovanog sveta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361381#p361381:3vrqe1xd je napisao(la):
laki72 » 06 Dec 2015 12:10 pm[/url]":3vrqe1xd]

Jednostavno. Ispred prokopa ces imati autobus koji ce voziti ka Novom Beogradu preko mosta Gazela.

A zasto bi moralo, jednostavno za Novi Beograd je predvidjena istoimena stanica, ali i 'Tosin Bunar', a 'Beograd Centar' kao i 'Karadjordjev park' i 'Vukov spomenik' su za ovaj deo grada, to je zapravo i najveca vrednost ovog projekta, a i to sto kroz staro jezgro ide podzemno i konacno oslobadja nase divne reke gvozdenih okova. Ne mogu da docekam taj velicanstveni trenutak! :gobb:
 
Ok hvala za Novi Beograd, al kako da izadjem sa Prokopa na Bulevar Vojvode Putnika? Trebam do Topciderske zvezde.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361369#p361369:p3kwup2o je napisao(la):
krchmar » 06 Dec 2015 10:32 am[/url]":p3kwup2o]Belogradjani, sve je to lepo, samo mi recite: Kako ja da se popnem do Bulevara Mihajla Pupina iz Prokopa? Hvala unapred.

Sidjes na stanici Novi Beograd - centar, i sednes na 7icu :)
A za Topciderski park, isto sidjes na NBGD, malo se vratis ka Buvljaku i hvatas 94 koji ide direktno na Topcider :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361391#p361391:3qpfisnk je napisao(la):
krchmar » Sun Dec 06, 2015 1:33 pm[/url]":3qpfisnk]Ok hvala za Novi Beograd, al kako da izadjem sa Prokopa na Bulevar Vojvode Putnika? Trebam do Topciderske zvezde.

450 metara je daleko. Preko Hajd parka, laganini pesaka
 
Da li su popravili uredjaje za karte u vozovima? Da li i dalje mozemo besplatno po BG stanicama da idemo? Posto poslednji put kad sam isao Februara ove godine nisu radili i vozio sam se bez karte.
 
Idalje ne rade valdatori i dok ih ne izmjeste na stanicu nece ni raditi
 
nije to nista...
eto zeleznicka stanica Eigerwand u svajcarskoj, bez alpinske opreme nema tu nista...
Fenster_der_Station_Eigerwand.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361390#p361390:31iwb2jg je napisao(la):
Veliki Vracar » Sun Dec 06, 2015 1:29 pm[/url]":31iwb2jg]

A zasto bi moralo, jednostavno za Novi Beograd je predvidjena istoimena stanica, ali i 'Tosin Bunar', a 'Beograd Centar' kao i 'Karadjordjev park' i 'Vukov spomenik' su za ovaj deo grada, to je zapravo i najveca vrednost ovog projekta, a i to sto kroz staro jezgro ide podzemno i konacno oslobadja nase divne reke gvozdenih okova. Ne mogu da docekam taj velicanstveni trenutak! :gobb:

"Oslobadja nase divne reke gvozdenih okova"...Ne mogu da se nadivim ljepoti ovih stihova.
Tek cemo da vidimo sta su okovi kad pocupamo sve sine iz savskog amfiteatra i razvaljamo asfalt. Tad ce te divne reke i zaista nekima biti jedino rjesenje. S mosta pa u rijeku.
 
U pravu je VV bar sto se tice zeleznicke pruge koja ide oko Kalemegdana, rudiment teretnog saobracaja jos iz vremena luke i pristanista kod Brankovog mosta...
 
A zasto bi se na pomen zeljeznicke pruge moralo pomisljati na teretni saobracaj? Prugom mogu da idu i putnicki vozovi.

Svaki put kad se uklone sine pod izgovorom potrebe uklanjanja teretnog saobracaja, uklanja se i mogucnost postojanja putnickog saobracaja. Na taj nacin grad se osudjuje na iskljucivo drumske saobracajne komunikacije koje nemaju kapacitet da same opsluzuju jedan visemilionski grad.
beograd je toliko siromasan zeljeznickom infrastrukturom da i uklanjanje 100m pruge predstavlja tezak udarac za gradsku infrastrukturu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361369#p361369:2mrwsy0p je napisao(la):
krchmar » Sun Dec 06, 2015 10:32 am[/url]":2mrwsy0p]Belogradjani, sve je to lepo, samo mi recite: Kako ja da se popnem do Bulevara Mihajla Pupina iz Prokopa? Hvala unapred.

Bilo kojim tramvajem dodjes do zeleznicke stanice Novi Beograd, sacekas BG voz i tu si. Pola sata ti treba u vrh glave.
 
Postby RioBL » Sun Dec 06, 2015 9:46 pm
A zasto bi se na pomen zeljeznicke pruge moralo pomisljati na teretni saobracaj? Prugom mogu da idu i putnicki vozovi.
Svaki put kad se uklone sine pod izgovorom potrebe uklanjanja teretnog saobracaja, uklanja se i mogucnost postojanja putnickog saobracaja. Na taj nacin grad se osudjuje na iskljucivo drumske saobracajne komunikacije koje nemaju kapacitet da same opsluzuju jedan visemilionski grad.



Naravno, samo oko Kalemegdana (o toj pruzi pricam) je jedan kolosek do "stanice" Viline Vode i tuda nije prosao putnicki voz jedno-60, 70 godina a mozda i nikada. Mada kada bolje razmislim mogao bi da se dovuce "plavi voz" i da ga vuce JZ 11-022 pa da se napravi "beogradska zeleznicka dvojka" kroz despotov grad, BNW i ostale turisticke maketarske znamenitosti Beograda... :laugh:
Da se umsto 1435 mm pruge tu postave tramvajske sine, ajde mozda nije lose, samo jedna od najkoriscenijih stanica je na raskrsnici Knez Mihajlove i Pariske ulice, pa ne znam ko bi se vozio tramvajem ispod Kalemegdana....
 
Voz za rumuniju je isao oko kalisa donedavno taako da ti konstatacija nije tacna
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361458#p361458:3f9fqasc je napisao(la):
RioBL » 06 Dec 2015 05:57 pm[/url]":3f9fqasc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361390#p361390:3f9fqasc je napisao(la):
Veliki Vracar » Sun Dec 06, 2015 1:29 pm[/url]":3f9fqasc]

A zasto bi moralo, jednostavno za Novi Beograd je predvidjena istoimena stanica, ali i 'Tosin Bunar', a 'Beograd Centar' kao i 'Karadjordjev park' i 'Vukov spomenik' su za ovaj deo grada, to je zapravo i najveca vrednost ovog projekta, a i to sto kroz staro jezgro ide podzemno i konacno oslobadja nase divne reke gvozdenih okova. Ne mogu da docekam taj velicanstveni trenutak! :gobb:

"Oslobadja nase divne reke gvozdenih okova"...Ne mogu da se nadivim ljepoti ovih stihova.
Tek cemo da vidimo sta su okovi kad pocupamo sve sine iz savskog amfiteatra i razvaljamo asfalt. Tad ce te divne reke i zaista nekima biti jedino rjesenje. S mosta pa u rijeku.
Подсетићу да је приобаље Будимпеште са обе стране Дунава "оковано" пругама, па (како то?) зарађују 4 милијарде евра годишње од туризма... Париз има сноп "RER" линија "C" на десној обали Сене, па пропадоше и Сена, и Париз и туризам, да да... Дуж целе Азурне обале иде пруга...

Што каже наш народни песник

...а када мерцедес у гужви заглави
не помажу ни воз, нити метро прави.
То европска и јапанска примитива шири
нас спасиће телепорт и летећи тањири...
 
Ne neog bg glavna rumunija pa poslije bg dunav rumunija
 
Nažalost dok ne krenu preostale dve faze, ovo spolja (sa strane autoputa) izgleda ovako (06.12.2015):
 
Sad kako se prokop radi treba polako razmišljati kako ga povezati funkcionalno sa mrežom javnog saobraćaja. Definitivno za početak treba srediti prilaz ka autoputu što je problem zbog razlike na nivelaciju i neizgrađenu petlju. Da li može makar neko privremeno rešenje da se odradi da se može prići sa autoputa direktno na prokop bez trenutnog relija po onim uskim ulicama?
 
... kako ga povezati funkcionalno sa mrežom javnog saobraćaja...
Lako....pešački nadvožnjak iz Deligradske pretvoriti u auto nadvožnjak
Slavija - Deligradska - Prokop :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361378#p361378:2l2r3yzk je napisao(la):
Karlo del Ponte » 06 Dec 2015 11:38 am[/url]":2l2r3yzk]...са великим ранцем, две путне торбе, и старом мајком, која је дошла да обиђе унуке, а све своје са собом носи...
Ако имам паре за такси, имам и да је доведем колима, тако да воз остаје празан.

A šta ćeš sa starom majkom u Savamali? Da je vodiš u Mikser na piće? Da se razumemo, brojne zamerke za Prokop stoje, ali se i lokacija trenutne Železničke stanice debelo precenjuje.

I ranije smo pričali o tome, ali valja nekada i ponoviti.

Prvo - trenutna stanica je u centru, ali kao i da nije. Pešačke veze sa onim što se u Beogradu smatra centrom u najužem smislu te reči, su očajne. Naročito za pomenute "stara majke", "velike rančeve" i "dve putne torbe" (aj' polako sa svim tim uz Kameničku, pa da vidimo dokle ćemo). Ni gradski prevoz vam neće mnogo više pomoći. Jedina veza sa centrom je nepouzdana "dvojka" sa kojom pravite ne tako malo obilaženje do željene tačke (stanica kod Gradske biblioteke), uz obavezno 10-minutno "kampovanje" na okretnici kod Beton hale.

Drugo - za koliki broj putnika je realno krajnje odredište centar grada? A naročito za već pomenute "stara majke", "velike rančeve" i "dve putne torbe"? I oni od te stanice moraju nekako da se doklackaju do neke Karaburme, Medaka, Konjarnika, Zemuna, Novog Beograda, Dorćola, Banjice, Vidikovca, Ceraka, Žarkova, Borče, Železnika, Čukaričke padine, Kaluđerice... Hteo, ne hteo - gradski prevoz, automobil ili taksi ti ne ginu, pa ostavio tebe voz u Savskoj ili u Prokopu.

Naravno, sve ovo ne znači da je Prokop idealna alternativa, samo da ni Savska nije toliko superiornija u odnosu na njega, kako se ovde prečesto ističe. Paradoksalno je zapravo da bi sadašnja stanica dobila na značaju eventualnom urbanizacijom Savskog amfitetatra, a da je to upravo razlog zbog kojeg hoće da je maknu odatle.
 
Piće u Savamali sa stara majkom :lool:
plus 1 :)
Isto smo zakljucili i da je centralna autobuska stanica u bilo kom megapolisu ćista debilnost
to isto važi i za šinski saobracaj
stim što imamo iz prošlosti daleko bolju železničko staničnu situaciju
jer postoje stare stanice Zemun, NBgd, Rakovica... i dr.

Ulagati samo u Prokop a zanemariti ostale stanice je debilnost na kvadrat

Kakva nam je gradska uprava, urbanisti, arhitekte... vrlo lako ce mo videti ,
da li se sve završava sa Prokopom ili ce napokon da se sete i radova na ostalim stanicama... jeste pitanje
mada stepenovanje se ne završava samo kvadratom kao sto ni nebo nije granica
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361624#p361624:3jka2qlf je napisao(la):
Homer Jay » 07 Dec 2015 06:40 pm[/url]":3jka2qlf]
Prvo - trenutna stanica je u centru, ali kao i da nije. Pešačke veze sa onim što se u Beogradu smatra centrom u najužem smislu te reči, su očajne. Naročito za pomenute "stara majke", "velike rančeve" i "dve putne torbe" (aj' polako sa svim tim uz Kameničku, pa da vidimo dokle ćemo). Ni gradski prevoz vam neće mnogo više pomoći. Jedina veza sa centrom je nepouzdana "dvojka" sa kojom pravite ne tako malo obilaženje do željene tačke (stanica kod Gradske biblioteke), uz obavezno 10-minutno "kampovanje" na okretnici kod Beton hale.

:kk:

Radim u samom centru, svakog jutra se prevezem otprilike do ŽS Glavne (što otprilike simulira neki dolazak vozom) a odatle se pešice penjem u centar Kameničkom, Reljinom i Sremskom i tu bih akciju mogao otprilike da podvedem pod "cardio trening" jer se otprilike tako posle tog osećam. Pri tome nemam prtljag :) Na šta Kamenička liči i u kom su stanju one stepenice sa strane, i kakav to utisak može ostaviti na hipotetičkog turistu koji prvi put vidi Beograd, svi znamo. OK, to se teoretski da srediti, ali za ovih 30 i kusur godina koliko postojim na ovom svetu nisam nikad tu ulicu video u nekom boljem stanju.

Možda Prokop nema bolju poziciju od žs glavne (mada se meni ne čini toliko strašno - deluje mi da je Kneza Miloša odmah tu, kad se pređe nadvožnjak preko AP) ali bar ŽS Vukov Spomenik ima, ja mislim, nemerljivo bolju poziciju. A ona pripada novom železničkom čvoru, te će, kada se međugradski saobraćaj prebaci sa starog čvora na novi, više koristiti i situacija će biti bolja. Barem meni kao laiku to tako deluje :)

(edit - slovo)
 
Svi spominju tu kamenicku da bi isli od Glavne do centra a zaboravljate da imate slicnu situaciju da bi izasli iz Prokopa.
Morate de planinarite da bi izasli iz rupe.
Tako da ako je to minus za Glavnu onda je i minus za Prokop.
Isto tako ovde se ni ne zna kako dovesti tramvaj do Prokopa i to bi zahtevalo ogromna ulaganja samo da jedna linija uopste dodje dok kod Glavne imate glavno cvoriste raznih linija koje dolaze sa cak 4 smera.
A zna se da cese Savski amfiteatar urbanizovati tako da to jos i dodaje na atraktivnosti pozicije sadasnje stanice dok urbanizaciju Prokopa mozete ocekivati 2100te godine.

Suludo je izbacivati zeleznicu iz centra grada.
 
Vrh