Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

RioBL":3j44yzqd je napisao(la):
ttbgd":3j44yzqd je napisao(la):
...
Kada glavni projekat ovo propiše kroz tehničke uslove, takav glavni projekat prođe eksternu reviziju od strane druge projektantske kuće i na osnovu toga se dobije građevinska dozvola, kako vi gospodo mislite da se u tenderu može tražiti nešto drugo umesto ovogа?
Kreditori (EBRD, EIB,...) se nikada ne mešaju u tehničke uslove, oni samo propisuju tendersku proceduru.

A ko je autor glavnog projekta? Cija ideja je bila da se primjeni ovakav informacioni sistem?

ttbgd":3j44yzqd je napisao(la):
Glavni projekat je radio CIP.

Znaci njihova je ideja da se u projekat uvrsti jedan ovakav informacioni sitem?
 
Hteo sam danas, ali mi se nije dalo. ;-) Sledeci put.
 
RioBL":16hahlj1 je napisao(la):
RioBL":16hahlj1 je napisao(la):
ttbgd":16hahlj1 je napisao(la):
...
Kada glavni projekat ovo propiše kroz tehničke uslove, takav glavni projekat prođe eksternu reviziju od strane druge projektantske kuće i na osnovu toga se dobije građevinska dozvola, kako vi gospodo mislite da se u tenderu može tražiti nešto drugo umesto ovogа?
Kreditori (EBRD, EIB,...) se nikada ne mešaju u tehničke uslove, oni samo propisuju tendersku proceduru.

A ko je autor glavnog projekta? Cija ideja je bila da se primjeni ovakav informacioni sistem?

ttbgd":16hahlj1 je napisao(la):
Glavni projekat je radio CIP.

Znaci njihova je ideja da se u projekat uvrsti jedan ovakav informacioni sitem?

Sve pojedinosti ne znam, ideja je mogla da potekne ili od investitora (zeleznice) ili od projektanta. Kako god ovo predstavlja tehnicki moderno resenje, lako je za odrzavanje i vrlo pouzdano. Ovo je postao standard u sistemima distribucije tacnog vremena.
 
Insa je pre 30 godina radila takve satove...

Doduse, mozda zaista danas nisu u stanju da ih naprave...
 
Igor":x0xi9dog je napisao(la):
Zanima me bas kako ce izgledati mada misilm da ne treba ocekivati previse posto bi tu trebalo pre svega da bude oznaka perona.

вероватно Новатроник, где ће писати који воз за где, просто и једноставно, без неких великих филозофија. ево отприлике овако:



с тим да бих ја у доњи ред ставио Полазак, уместо што иде ова трака са ценом

а може и овако (Берлин):

 
Misliš ovako za peron:

display1.jpg




A ovo iznad koloseka i perona u tržnom centru (čuvena kota 105):

3-9.jpg
 
Ono što sam ja video su klasični led ili plazma monitori iako su ugašeni. Tako da Novatronic nisu sigurno.
 
Novatronic funksionise sa 100 led sijalica, preko toga ne znaju da naprave info tablu. :lol:
 
:vops:
laki72":zu0fv55s je napisao(la):
Insa je pre 30 godina radila takve satove...

Doduse, mozda zaista danas nisu u stanju da ih naprave...

Pre 30 godina kačili satove na Network Time Protocol server :grand:
 
Laki malo idealizuje nase posrnule firme.
 
Ne vec na centralni sat jz u nemanjinoj koji je regulisao sve satove na mrezi jz
 
To sokoćalo od centralnog sata radi i danas. Vrlo primitivan sistem, generiše svakoga minuta 24V impulse i tako pogoni satove i ništa više. Pa da li je to trebalo ugraditi u Prokopu samo da bi INSA isporučila satove? Poređenje toga sa ovim sistemom koji se montira u Prokopu je kao poređenje XT286 računara sa današnjim računarima.
 
Dobro 'deco' laki idealizuje, nema problema.
Samo dragi drugari, pre nego vam je Microsoft omogucilo da vam racunar bude tacan 'u sekundu' postojalicsu 'neki kamendobski' srbedijanci kojima je eto isto tako bilo jako bitno tacno vreme.
I eto, tek za vasu informaciju, (ako vas uopste zanima) jedan jadan i bedan TV signal salje izmedju ostalog i informaciju o vremenu, a taj zastareli sistem je (gle cuda) dosta stariji nego li 30 godina.
E pa vi stavite prstic na celo, pa se zamislite dal su razne sluzbe koje su imale potrebe za zaista tacnim vremenom imali neke svoje 'mreze', bile one digitalne ili glupe analogne.
I ne nije bio samo impuls jer se nakon nestanka napajanja sat sam ustelovao na tacno vreme...
No dobro, gde je sta postojalo pre nego svako od nas pamti... to je u ovde opsti stav.
Zato se u Srbiji i veruje u studio koji je fingirao mesec, a Gagarin je verovatno okrenuo samo krug Migom 21 do Kavkaza...

Izvinite na smaranju :)
 
Sustina je jednostavna tj pitanje je jednostavno ima li Insa model koji moze da zadovolji ove zahteve ili nema. To da moze da se poveze na centralni casovnik u Nemanjinoj ocigledno nije bilo uslov pri nabavci.

Inace sat na stajalistu Karadjordjev park ne mogu da se setim proizvodjaca nije Insa ali je neki SFRJ sigurno ne radi, sa cime je on i kako sinhronizovam i u kakvom je stanju uopste.
 
Пре неки дан сам баш гледао те сатове на Карађорђевом парку, заборавио сам тачну марку, 100% није Инса, мислим да је Искра, и није тачан.
 
Najvaznije pitanje u vezi stanice Prokop - sat :(
Sta je sljedece? Plocice? :roll:
 
RioBL":137pn5gg je napisao(la):
Najvaznije pitanje u vezi stanice Prokop - sat :(
Sta je sljedece? Plocice? :roll:

Sve ulazi u opsti dojam. Ako si nemarljiv oko detalja, kako da shvatim tvoju profesionalnost i entuzijazam? Detalji su najupecatljiviji vid sezibilnosti i shvatanja okoline.
Ne treba ni obicne ljude tretirati kao tupave i neukusne. Sta ce tu brojevi? Da utvrde da neko ne shvati vreme pogresno? Ajmo malo suptilnosti i svesti o kulturi u komunikaciji na neki stilizovan, lagodniji, pa i dostojanstveniji nacin.
Dakle i plocice su jako vazne.
 
Videli smo kakve su plocice izabrali, toliko o sensibilnosti i shvatanju okoline...
 
Staklena_Wool_nica":h7987db4 je napisao(la):
RioBL":h7987db4 je napisao(la):
Najvaznije pitanje u vezi stanice Prokop - sat :(
Sta je sljedece? Plocice? :roll:

Sve ulazi u opsti dojam. Ako si nemarljiv oko detalja, kako da shvatim tvoju profesionalnost i entuzijazam? Detalji su najupecatljiviji vid sezibilnosti i shvatanja okoline.

Woolnice, sve zavisi od polja interesovanja.

Nekog zanima sat na stanici a nekog koliko ce zeljeznica moci prevesti putnika preko Prokopa.
 
Staklena_Wool_nica":nx6cb6s0 je napisao(la):
RioBL":nx6cb6s0 je napisao(la):
Najvaznije pitanje u vezi stanice Prokop - sat :(
Sta je sljedece? Plocice? :roll:

Sve ulazi u opsti dojam. Ako si nemarljiv oko detalja, kako da shvatim tvoju profesionalnost i entuzijazam? Detalji su najupecatljiviji vid sezibilnosti i shvatanja okoline.
Ne treba ni obicne ljude tretirati kao tupave i neukusne. Sta ce tu brojevi? Da utvrde da neko ne shvati vreme pogresno? Ajmo malo suptilnosti i svesti o kulturi u komunikaciji na neki stilizovan, lagodniji, pa i dostojanstveniji nacin.
Dakle i plocice su jako vazne.
Лепота неког решења не мора да значи да је успешан у економском, еколошком, енергетском, регионално-развојном, урбанистичком, социјалном и функционалном смислу, а економски, еколошки, енергетски, регионално-развојно, урбанистички, социјално и функционално успешна решења често имају занемарене естетске елементе. Пример за ово друго су метро системи у Њујорку и Бостону, а ми у Београду имамо много трагичнији случај овог првог.

По званичном пројекту од Београда дезинтегрисане станице са којој је кум Мали Перица дао име "Београд центар" стварно би за већину даљинских кретања био тупав онај ко користи Прокоп.

Ко је Мали Перица?

Жали се учитељица тати Малог Перице:
- Ваш син на прозору нацртао врата, па сви ђаци попадали кроз прозор.
- То није ништа! - одговара тата Малог Перице - Код мене на зиду нацртао п.... па сам сломио к....!

У критичкој јавности САД постоји један врло симпатична поштапалица за пројекте типа "Прокоп":
Let we build it, they will use it!
 
Vrh