Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Ko je radio dizajn tabli na vukovom spomeniku to treba da usvoje kao standard
 
A jel imas fotke od tih tabli?

EDIT:

Nasao sam, super su :)

SS850946.jpg
 
Već sam jednom napisao da su te table na peronima 3 i 4 stare table koje nemaju veze sa ovim radovima. Te table su postavljene prilikom predhodnog uredjenja perona i 5. i 6.koloseka. Najverovatnije će se postavljati nove table sa drugačijim dizajnom.
 
kako ce se regulisati izduvni gasovi od vozova pogonjenih dizelom?

Valjda su mislili o tome?
 
laki72":ael00s7e je napisao(la):
kako ce se regulisati izduvni gasovi od vozova pogonjenih dizelom?

Valjda su mislili o tome?
Да се мало нашалимо, вероватно ће се регулисати оним лажним Фолксвагеновим софтвером за мерење емисије издувних гасова :lool:
 
laki72":35nj0qgz je napisao(la):
kako ce se regulisati izduvni gasovi od vozova pogonjenih dizelom?

Valjda su mislili o tome?


Неће дизели ту залазити, за њих је Дунав станица, а, надајмо се, кад електрифицирамо до Вршца, ни она.
 
Veceras prodoh kroz celu stanicu Prokopa al hajmo redom
Iz pravca muzeja 25 maj nema ni jedne oznake putokaza kao se spustiti do stepenica
koje vode do okretnice ispred samog ulaza u stanicu prokopa
Ista situacija neobeleženo i na ,,krovu,, Prokopa gde se nalaze (eci-peci-pec) ulazi za perone

a na peronima po podu postavljene beličaste pločice
ali dosta ih je sa vidnim oštecenjem (pukle i zdrobljene)

Radovi jesu obimni i vidljiv je (skup) napredak

Na kraju
vozovi i dalje ne primaju tu putnike :(
te izadjoh kod Ruda poboljšanim improvizovanim stepenicama tako da su mi patike ostale čiste
i za sam kraj
pešačka ruta od Prokopa do i jedne bus stanice na Gazeli i dalje je suluda :lol:
 
Добро је да су ставили слику девојке са кесама, уместо неки план или рендер.
 
@Дошљак, зар очекујеш од тотално не информисаног Б92 неки цртеж или било шта да поставе уз текст !

Ево најновије макете како ће изгледати Прокоп тј. Ж.С „Београд центар“, а вест су објавиле Новости са пригодном сликом макете и главног урбанисте (урбанисткиње :D ) из ЦИп-а. Пројекат је на јавном увиду до 12. октобра, а сугестије и примедбе се достављају Градској управи.

Тржни центар и на Прокопу
Н. В. - С. Б. М. | 07. октобар 2015. 17:45 | Коментара: 8
Представљен урбанистички пројекат за изградњу Железничке станице "Београд-центар". Планиране приступне саобраћајнице, станична зграда, гаража, бројни комерцијални садржаји


Макета нове железничке станице, Маријана Радовановић

ПРИСТУПНЕ саобраћајнице, станична зграда, те бројни комерцијални садржаји попут тржног центра и гараже на неколико нивоа, део су урбанистичког пројекта за изградњу Железничке станице "Београд-центар", који је урадио Саобраћајни институт ЦИП, а који је од пре два дана доступан на увид јавности у згради Градске управе.

http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%8 ... 0%BF%D1%83
 
Bilo bi lepo da "mercedes" zgradama iznad stanice obnove fasadu po zavrsetku...
 
Виде се на слици десно делови основа које очигледно одступају те макете од 90их.

Само се надам да не направе неку мега глупост градњом приступница и станичне зграде тако да блокирају метро коридор који води до станичних метро касета испод перона.

Исто тако, сигуран сам да имбецили нису могли да се досете да направе километар и по најобичније трамвајске пруге којом би се повезале мостарска петља и аутокоманда и која би као таква потпуно трансформисала трамвјски систем града и створила безброј могућности за развој система и повезивање прокопа са градом.

Тада би у перспективи добили фантастичну жележничку станицу која у себи повезује практично све транспортне системе у граду.
 
Delija":ew078itx je napisao(la):
Исто тако, сигуран сам да имбецили нису могли да се досете да направе километар и по најобичније трамвајске пруге којом би се повезале мостарска петља и аутокоманда и која би као таква потпуно трансформисала трамвјски систем града и створила безброј могућности за развој система и повезивање прокопа са градом.

.

Bravo Delija!
Mudro zboris! ;)
+
 
Дуго смо у УЉЖ покушавали да измозгамо куда би тачно та пруга могла да прође и није да нам је успело, а била би од огромне користи.
Any idea, anyone?
 
Delija kuda bi provuko tramvaj neki tram na prokopu je bio predvidjen
 
@Pantograf
Svakako ima i pametnijih od mene za takva pitanja, ali cim budem pri kompu, da malo prostudiram mapu, dajem neki svoj laicki predlog
 
Пантограф":23363bnp je napisao(la):
Дуго смо у УЉЖ покушавали да измозгамо куда би тачно та пруга могла да прође и није да нам је успело, а била би од огромне користи.
Any idea, anyone?

Postoji li mogucnost da se poslije mostarske petlje odvoji jedna trasa u zeljeznicki tunel ispod Bulevara VP pa da sa vozovima ulazi u stanicni prostor?
 
Пантограф":2x8d2e1d je napisao(la):
Дуго смо у УЉЖ покушавали да измозгамо куда би тачно та пруга могла да прође и није да нам је успело, а била би од огромне користи.
Any idea, anyone?

ја имам идеју да иде само од Аутокоманде, уз Милутина Ивковића, Булеваром кнеза Александра, низ Драгана Манцеа, па лево до станице



а окретање може да буде око станичне зграде
 
Moжда још да се уради мост од Прокопа преко БИП-а и хитне помоћи да се трамвај настави на ресавску, а са друге стране мост ка Делиградској, куда би се провукао тролејбус ка Славији и од Прокопа на другом правцу ка Бањици. И још ми паде на памет једна идеја, да се Ластина станица уместо у блок 42. пресели на плочу Прокопа.
 
Ауф ал сте компликовани. :)

Трамвај уз аутопут! Након повезивања прокопа новим надвожњаком са старим градом преко клиничког центра оно једно или два постојећа десна укључења на АП се могу лагано укинути а туда трасирати трамвај по земљи уз минималне трошкове и без укрштања са осталим видовима саобраћаја све до кружног тога на аутокоманди. Једино треба уложити мало више у одвајање те нове трамвајске линије са мостарске петље.

Тиме, редефинишимо целокупни трамвајски систем овом кључном везом, опслужујемо прокоп а као бонус добијамо могућност ширења новог трамвајског коридора уз аутопут или "ту негде" а што је од судбоносне важности по несрећне делове Душановца, Вождовца, Лекиног Брда...који данас имају друмску мрежу а и стамбени фонд једне просечне бразилске фавеле, без могућности проширења.
 
Хмм, али куда уз аутопут и како спојити пругу са постојећом код Мостара? Како заобићи БИП и провући се кроз сам Мостар без укрштања са рампама? Није то баш тако једноставно, Мостар је сам по себи исувише замршен, ја не видим начин за прављење те везе без неких тунела или надвожњака.

Можда да се поруше уџерице између Млина и водовода на Мостару, и туда се провуче пруга уз рушење још неколико објеката до раскрснице Војводе Путника и Кнеза Александра, мада и ту онда мора некако да се спусти на плочу Прокопа што опет компликује већ компликовану идеју пресецања раскрснице трамвајем. Цела прича би била много једноставнија са враћањем трамваја у Кнеза Милоша, који би ја даље провукао кроз све паркове и преко Топчидерске долине надвожњаком, све до Церака.
 
Vrh