Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Čika Brana":ktv7kap1 je napisao(la):
Данас у нашој земљи могу опстати само мали (јако мали) системи које појединац може сам контролисати. Делегирање одговорности је у овим крајевима, после 70-их, потпуна утопија. Изгубили смо представу да наш рад производи вредност. Ова колективна несвест се може поправљати искључиво на индивидуалном нивоу шта је немогуће постићи на нивоу велике групе. Не предлажем распад система, већ демонтирање великих на мале целине, које су способне да сагледају саме себе и којима реално може управљати једна, заинтересована, особа.


БРАВО! То говори животно искуство у садејству са природном интелигенцијом и моћима расуђивања.
 
Pretpostavljam da svaka stanica ima svog direktora koji je podredjen visem tijelu u nadleznosti zeljeznica (generalni direktor zeljeznica?). Ako bi stanice postale samostalne (samostalnije) da li bi onda trebao postojati generalni direktor zeljeznickih stanica?
 
RioBL":21eoaej7 je napisao(la):
Pretpostavljam da svaka stanica ima svog direktora koji je podredjen visem tijelu u nadleznosti zeljeznica (generalni direktor zeljeznica?). Ako bi stanice postale samostalne (samostalnije) da li bi onda trebao postojati generalni direktor zeljeznickih stanica?
НЕ, никако!
Да употребим граматички "nonsense" наших новинара: Најидеалнија организација би био холдинг. Свака станица би имала само свог шефа можда директора ако се ради о великој станици са успешно развијеним бочним пословима. Централна јединица би обављала рутинске послове типа обрачун плата, обједињена набавка и сл, али никакво мешање у пословање пословних јединица (станица). Такође би у нашем случају било потребно постојање заједничке (опште) интерне контроле. За све остало пословна јединица одговара сама себи. Успешне јединице иду даље, а неуспешне у приватизацију и распуштање. Ако би били доследни врло брзо би се показало шта може да опстане.
 
Čika Brana":3r758ytk je napisao(la):
Зато што нам је ниво друштвене свести врло близу НУЛЕ. 50-их и 60-их је још увек владао ентузијазам обнове и људи су озбиљно схватали свој посао. Данас у нашој земљи могу опстати само мали (јако мали) системи које појединац може сам контролисати. Делегирање одговорности је у овим крајевима, после 70-их, потпуна утопија. Изгубили смо представу да наш рад производи вредност. Ова колективна несвест се може поправљати искључиво на индивидуалном нивоу шта је немогуће постићи на нивоу велике групе. Не предлажем распад система, већ демонтирање великих на мале целине, које су способне да сагледају саме себе и којима реално може управљати једна, заинтересована, особа. Зато предлажем да свака станица буде фирма за себе да би они који раде у њима могли да схвате да само сами себи могу да помогну.
Moze, neka ta zainteresovana osoba iskesira sav novac koji je investiran do sada u prokop pa neka bude firma za sebe koja ce naplacivati svoje usluge prodaje karata i izdavanje poslovnog prostora ...
a u vezi holdinga procitajte malo komentare...
http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/535783 ... /komentari
 
Pa zeleznica ide ka tom neuspjesnom modelu da postane holding iako se u evropi koaj nas tjera na to ponovo vrsi ujedinjenje
Sef stance i dans postoji i odgovara za rad osoblja i funkcjonisanje stance visem organu sad ce to biti clanica holsinga za infrastrukturu u koje ce nabiti sve dugove i visak zaposlenih
 
Sta mislite o ovom grafitu u stnaicnoj zgradi

prokopoko.jpg


Ima li sanse da ostane neprekrecen?

Misljenja sam da je trenutno glavni turisticki adut ovog grada ta "urbana kultura" i shodno tome ovakve stvari bi trebalo cuvati. Pritom ne mislim da bi narocito smetao, cak bi i oplemenio prostor, razvedrio ga. Mogao bi da dobije specijalno osvetljenje i namerno bude "trn u oku" stanice za koju se svi slazu da (bez stanicne zgrade makar) izgleda kao betonski sarkofag..

Nesto "slicno" postoji u metro stanici Stefansplac u Becu

120813_2007_wewaltzthro4.jpg


Ako se dobro secam prilikom izgradnje stanice nasli su podzemnu kapelu i ostavili staklo u jednom cosku koje gleda na njenu unutrasnjost, sjajna stvar (mada mi nismo te srece, efekat bi bio slican).
 
Imamo i mi to na vuku samo malo propalo i nije za prilazenje
 
p4243051.jpg

p4243019.jpg

p4243020.jpg


2) Koridor koloseka 7 i 8 - molersko farbarski radovi između osa 5 i 5’

Montaža kablova za EE i linijske rasvete na V peronu:

p4242986.jpg

p4242998.jpg

p4243017.jpg


3) IV peron - toku su molersko farbarski i keramičarski radovi na IV peronu na stubovima ose 14

p4243026.jpg

p4243039.jpg

p4243041.jpg

p4243043.jpg


4) Senjački pothodnik (u zoni ose 2) - keramičarski radovi

Hidroizolaciona zaštita (premaz), malterisanje i priprema za postavljanje keramičke obloge zidova:

p4243062.jpg

p4243063.jpg

p4243068.jpg

p4242983.jpg


http://www.beogradcvor.rs/aktuelno/60.html
 
Da li ce se stubovi oblagati keramikom ili onim granotom sto smo ranije videli?
 
da li je to normalno da tako prljavi beton - crn je ne znam od cega: vlage? neceg drugog? samo prefarbaju u belo?
u prokopu ce da staju i dizelasi, zar ne? ko ce to da pere - niko!

Tapatalk
 
drum1":2rdrk6va je napisao(la):
da li je to normalno da tako prljavi beton - crn je ne znam od cega: vlage? neceg drugog? samo prefarbaju u belo?
u prokopu ce da staju i dizelasi, zar ne? ko ce to da pere - niko!

Tapatalk


pa prefarban beton ce mnogo lakse da se opere nego kad je u izvornom obliku, zar ne?
 
Fotke sa gradilišta u maloj jačoj rezoluciji:
page11.jpg

page13.jpg

page14.jpg

page15.jpg

page16.jpg

page17.jpg

page18.jpg

page19.jpg

page33.jpg

page34.jpg

page38.jpg

page43.jpg

izvor:beograd čvor
 
Onda si mogao ostaviti link ka istom ili nista nekomentarisati
 
1) Koloseci 3 i 4:
Dedinjska strana:
page1.jpg

page2.jpg

page3.jpg

29.4
Koloseci 3 i 4 u centralnom delu stanice:
page33.jpg

Radovi na 4. koloseku u zoni ose 4:
page37.jpg

page39.jpg

page44.jpg

2) I peron:
page22.jpg

3) IV peron
Stubovi obloženi keramikom u bočnim (manje frekventnim delovima stanice (ka senjačkom i dedinjskom tunelu)
page28.jpg

dok će u centralnom najfrekventnijem delu stanice između osa 3 i 3’ subovi biti obloženi kamenom:
page24.jpg

4) Kolosek 7 i 8:
page15.jpg

podhodnik,zidovi se oblažu keramikom
page7.jpg

page8.jpg

http://www.beogradcvor.rs/aktuelno/61.html
 
Izliv ne moze da ide preko grede i stuba, tako da mora da ide cik cak.
Opet je to moglo malo boje da se izvede slozicu se.
 
Ne samo to, vec se i ukrsta sa nosacem kablova.
 
Vrh