Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

I nikad da se sastanu posto bi svi uvjek kasnili ili mozda dotefli pruge plus mogu zasjedati bilo gdje u srb .To bi ih priblizilo sfrj kad su funkcjoneri putovali vozom i to redovnim linijama
 
Pa nebi bilo prvi put. Mnoge su se sudbonosne odluke u evropi donosile u vozovima. Ipak, pozdravljam mastovitost :kk:
 
Као што ЕрСрбија именује авионе, могу и Железнице возове .... :lol: :lol: :lol:

"Вељин воз" ... :lool: :lool: :lool:
 
^^

ICS "Palma" Beograd-Jagodina sa redovnim gostovanjem filharmonije (sifra Betoven-Sopen). :violina:

ICS "Velja" sa samo dva vagona u kompoziciji, ali oba da budu bife vagoni. :vops:

ICS "Toma" Beograd-Moskva privremeno ne saobraca.

ICS "Aca" (Vucic, ne Lukas) nece imati vagone vec samo lokomotivu i ne zna se u kom pravcu ide.
 
hmmmm popravljate se, ovo je vec konstruktivno :lool: ... mozda i jedna parna komozicija u stvari vec postoji "romantika" za opoziciju i bivse lidere mile nam drzave.... :sesir:
 
Veljovoz , Tomvoz ,Acovoz , Palmovoz , jel ide i pozicija Cedovoz Botavoz :sesir:
 
Pošto je tema o Prokopu počela da se zakopava, hajde da i ja dodam po koju lopatu zemlje :wink:

Predlažem da se uz Prokop napravi Novi Picin park, savremeno okupljalište elitnih prostitutki.
Priznaćete, drugarice i drugovi, da se odnos prema prodavačicama ljubavi uveliko promenio, prohtevi su drugačiji, traži se estradno iskustvo, silikoni baloni i slično, ali ta veza sa železničkom stanicom je neraskidiva, usuđujem se reći prirodna.
S tim u vezi, mišljenja sam da u modernom okruženju Prokopa, tom biseru arhitekture 21. veka, toj raskrsnici Istoka i Zapada, treba ponuditi samo najbolje od usluga drugarica starleta, kako našem radnom čoveku koji je satima putovao iz svog zavičaja da vidi prestonicu, tako i svetskom putniku koji će na taj način steći svoje prve pozitivne utiske o gostoprimstvu ove divne zemlje.
(čuje se gromoglasni beskonačni aplauz, sličan onome sa kraja filma Poltron)
 
pa jel imaju ti ljudi koji putuju železnicom para za elitne prostitutke.

mislim da na prokopu ipak treba savremeno okupljalište kamenjarki.
napravi se jedna zgrada koja u samoj zgradi ima kružni hodnik. i kako čovek ide kroz hodnik da nailazi na vrata i ispred vrata da bude slika radnice, šta radi, kolika je cena i knjiga utisaka da se zna kako su mušterije zadovoljne. ako bi cene bile pristupačne to bi bio pravi bum.
 
zidar":2bwby5qo je napisao(la):
^^

ICS "Palma" Beograd-Jagodina sa redovnim gostovanjem filharmonije (sifra Betoven-Sopen). :violina:

ICS "Velja" sa samo dva vagona u kompoziciji, ali oba da budu bife vagoni. :vops:

ICS "Toma" Beograd-Moskva privremeno ne saobraca.

ICS "Aca" (Vucic, ne Lukas) nece imati vagone vec samo lokomotivu i ne zna se u kom pravcu ide.

Можемо да ставимо и ворхоловски портрет уз неку чувену изјаву дотичног ...

65mltv.jpg
 
Igor":33wktl3k je napisao(la):
Ajde uozbiljite temu ;)

Pa zar tema koja se zove "Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop" posle 40 godina uopste moze biti ozbiljna? :mrgreen:

14ahi6f.png


"Nije za svakoga"
 
posle dugo vremena se izvode radovi pa bi fokus trebalo da bude to.
 
Radovi na Prokopu se izvode samo zato da vlast moze da kaze da radi nesto povodom zeleznickog cvora, kao puka maska za BNV.
Svi dobro znamo da budzenje Prokopa nista ne resava, dzaba nam granitne ploce i hidroizolacija bez mosta u Vinci i tehnickih stanica.
I bez normalnih brzina na prugama, i bez pristojnih vagona, i bez novih stanica za bg:voz, i bez pristojne stanice na NBGD...

Prokop jednostavno uopste nije prioritet sto se zelenice u Srbiji (i u Beogradu) tice, ima toliko hitnijih i potrebnijih stvari da je prilicno odvratno gledati kako se sminka fantomska stanica dok vecina ostalih stanica u zemlji nema ni nadstresnicu a kamo li wc. Poslednjih 40 godina Jugoslovenska/Srpska zeleznica funkcionise bez Prokopa, i moze tako do daljnjeg s'obzirom na jadan obim prometa.

Nasa zelenica a i drzava postace ozbiljne tek kada IC (a ne ICS) "Josip Broz Tito" bude saobracao od Ljubljane do Skoplja kao sasvim normalna stvar (i u saobracajnom i u simbolicnom smislu)

2v1b314.png
 
Будући да је Прокоп од старта до данас, ево 40 година касније највећа урбанистичка спрдња Београда, овај форумски циркус је још и превише озбиљан.
 
Oтворите себи тему па тролујте до миље воље. Поштедите ову тему за нас који мислимо да је прокоп са свим својим недостатцима ипак битан за железницу.

Од прокопа је далеко већи проблем чињеница да хоће да у потпуности укину стари железнички чвор а тиме је озбиљан развој и градске и међуградске железнице - капут.
 
Delija":29p58llu je napisao(la):
Од прокопа је далеко већи проблем чињеница да хоће да у потпуности укину стари железнички чвор а тиме је озбиљан развој и градске и међуградске железнице - капут.

Potpuno tacno. :kk:

Stara zabluda i dalje stoji da ce novi cvor zameniti stari, sto ne samo sto nije pozeljno vec nije ni moguce ako hocemo da imamo i gradsko-prigradsku zeleznicu a i regionalno-medjunarodnu.

Nasa sreca u nesreci je to sto se nece u skorije vreme praviti tehnicke stanice Zemun i Kijevo, neophodne za novi cvor, te ce Glavna zeleznicka stanica sa svojim pratecim tehnickim postrojenjima do daljnjeg preziveti i osigurati opstanak starog cvora, kako u Savskom Amfiteatru tako i u Topciderskoj dolini.
 
Ma mi smo i sa novim i sa starim cvorom teska sirotinja u odnosu na druge evropske gradove.
Kad ce ovi debili iz gumenjare da shvate da treba da bude samo jedan jedini cvor koji ce se vremenom siriti i modernizovati.

Ova podela na stari i novi cvor je nesto najgluplje sto je moglo da postoji u planiranju zeleznice.
 
spatiotecte":3pewm2f6 je napisao(la):
Ma mi smo i sa novim i sa starim cvorom teska sirotinja u odnosu na druge evropske gradove.
Kad ce ovi debili iz gumenjare da shvate da treba da bude samo jedan jedini cvor koji ce se vremenom siriti i modernizovati.

Ми смо са старим и новим железничким чвором (под условом да се одржавају како треба и искористе на ваљан начин) европски "горњи дом" по питању железничке инфраструктуре (нерачунајући метро). Градска железница је нешто што неке европске престонице као што је Париз, тек сада озбиљно развијају.
 
Prokop ima dodornih tačaka sa železnicom ....ali on je bitan ne za železnicu , vec samo za gradsku železnicu
a protiv koje se velikom snagom bori Bg naftni lobi i to vrlo uspeštno počevši od sabotiranja razvoja
tramvaja, Beovoza, metroa, a vrlo vidljivi su i nj. rezultati kod sadašnjeg Bgvoza

Prokop treba da profunkcioniše u par koraka
prvi korak - doci do funkcionalniog predhodnog stanja tj. ipsilon(3 )kraka
drugi korak - prošoiriti i produžiti tu mrežu tj.
otvoriti i Karaburmski krak preko postojeceg tunela i uključiti Pančevo i Pazove
treci korak - integrisati gradsku železnicu sa metro mrežom

Jasno da ga treba osoposobiti ali samo u osnvnim razmerama (potrebe grad. železnice)
u protivnom postaje orudje naftnog lobija kao nezazita neman koja guta novac
 
Ja ne vidim potrebu da se to deli na stari i novi. Sve treba da funkcionise kao sistem a da centar sistema kao stanica bude Prokop.
 
Ja mislim da ce i ako izmjeste sve sine iz SA, vrlo brzo zakljuciti da su im one tu ipak potrebne. A da li ce to onda biti kroz neki nezavisni sinski sistem (metro) ili kao jos jedan krak zeljeznice (BG voza, recimo) vidjecemo. Nisam siguran sta bi bilo bolje.
 
kad izmeste staru žel.stanicu, hoće li da sklone onda one šine kod sajma kao i rampu ?
 
Vrh