Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

pa da verovatno ce ici samo do sirine perona neki spusteni plafon i sl a iznad koloseka gotovo sigurno nece raditi a i ovako je odlcno kada se prefarba
 
Ма то је супер решење. Ова ребраста плоча и треба да се види. Још ако буде осветљења са стрене светлом скривеним у том спуштеном делу плафона биће то бомбоница.
 
page1.jpg

page30.jpg

page31.jpg

page38.jpg

page39.jpg

page44.jpg

izvor:beograd čvor
 
Пантограф":1illb0k5 je napisao(la):
tzoran1":1illb0k5 je napisao(la):
Пантограф":1illb0k5 je napisao(la):
Ово је, између осталог, веома јак технички (и економски) разлог да се нипошто не укидају пруге у Савском амфитеатру.

Ovo ciscenje zeleznickih sina iz gradskog jezgra i oko Kalemegdana je bio neki od razloga za izmestanje stare stanice jos pre od price bgd @ h2o?


Да, али није битно 8)
Ниједан урбанистички план до овог за БнВ није предвидео измештање железнице из Савског амфитеатра. Укопавање да, али измештање - никако. Постоји јак разлог за то. Актуелни моћници су преко тог разлога прешли и тиме ће Београду (и Србији) дугорочно нанети неисказиву штету, коју некаква фиктивна корист и јавни интерес од Београда на води неће моћи да надоместе ни приближно.

Moze li za nas sa jeftinijim kartama neki od tih jakih razloga za ocuvanje tih sina u savskom amfiteatru i oko Kalemegdana? a da nije ovo...
"Prema Generalnom planu Beograda do 2021. godine je predviđeno da postojeća železnička stanica sa dva-tri koloseka ostane kao deo javnog gradskog prevoza, za protokolarne potrebe i u turističke svrhe."
taj plan izgleda da vise ne vazi, i koliko bi kostalo to ukopavanje, a ovo je jos jaci razlog:
"Radi se o poštovanju tradicije i decenijskih navika putnika. Ova u Beogradu bi imala sasvim smanjenu funkciju i tu bi pristizali vozovi uglavnom iz uze Srbije odnosno sa juga. Putnici koji ne zele Beovozom u prokop ili Vukov spomenik, mogli bi koristiti ovu staru stanicu koja ih dovodi blize centru i koja je tu dovodila (malo sentimentalnosti) i naše roditelje i dedove i pradedove kad su svojevremeno dolazili u Beograd. "
 
Sve je vec objasnjeno nemora da se ukopava .Tramvaj na normalnom kolosjeku ada huja obrenovac
 
LRT na linij Ada Huja - Obrenovac (na vijaduktu kroz SA).
 
Nevidim potrebu za vijaduktom kao tram u jurija gagarina
 
Pa ako zelimo vozilo koje ce brze i vise putnika prevoziti kroz SA onda trasu za to vozilo treba ili ukopati ili dici na vijadukt.
 
Свашта ће човек овде прочитати...

Ево мог/нашег става

deca8bf682d43fb5d7667dba541b3499.JPG


092b801349e0e2d046fbd4b121d9ec27.jpg


У комбинацији са метроом по Јовиновој траси и укопаним железничким колосецима главне станице више него довољно, посебно што би оваква лрт линија дуж Саве и даље ка Карабурми у перспективи повезала све главне попречене саобраћајне правце, како железничке тако и друмске.
 
Delija moras biti uporan kad neko novi dodje prica krece od pocetka .Umjesto da se malo prelista forum
 
Da probam da se nadovezem reci Direktora i Delije.

Beograd je od pre par godina (napokon) uveo taktnu gradsku liniju voza. Postoje planovi, a i potrebe da se uvedu linije i za Ripanj odnosno Mladenovac, dok bi se postojeca linija produzila do Panceva. Takodje postoji potreba za frekventnijim vozovima ka Valjevu i Novom Sadu. Sa ostalim kategorijama novi zeleznicki cvor bi bio zagusen, jer nije ni predvidjen za ulogu gradske zeleznice za to je bilo predvidjen tkz Regionalni metro za koji nikad necemo imati para.

Iz tog razloga je neophodno da stari zeleznicki svor ostane u funkciji i preuzme deo saobracaja gradske zeleznice. Pored rasterecenja, odnosno odrzavanja planiranog inteziteta koriscenja novog zel. cvora, to bi imalo i ekonomske, demografske i privredne benificije. Sa oostankom zeleznicke pruge u SA i uvodjenjem gradske zeleznice sa taktnim redom voznje se stvara mogucnost da neko ko zivi u Mladenovcu, Pancevu, Valjevu, Staroj ili Novoj Pazovi radi u Beogradu i da na lak, jednostavan i brz nacin dodje do posla a da i dalje zivi u svom mestu boravka. Tj. otvara se mogucnost funkcionisanja kao sto je sad u zapadnoj Evropi.

To odgovara i Gradu i Drzavi, kao i samom investitorima i poslodavcima u SA i sire.
 
Железници је тренутно једина исплатива делатност, а привреди развојни потенцијал, транспорт роба и држава мора своју пажњу усмерити на оспособљавање железничких коридора за ту намену, изградњу обилазнице око Београда, карго центра и осталог, без развоја привредних грана које доносе профит не да не можемо градити ништа ново, већ нећемо имати за кога градити. Реиндустријализација земље је насушна потреба и железница јесте један од ослонаца на том путу.
Што се тиче београдског чвора, потребно je довршити и проширити нови железнички чвор и ослободити СА и топчидерску долину старе железничке инфраструктуре (сукцесивно, како се нови чвор биде изграђивао - проширивао). Проширењем чвора и изградњом пруга на новим правцима, створили и се услови за развој путничког саобраћаја и на локалу, односно приградске железнице, која би уз метро представљала најважнији вид јавног превоза на територији града Београда.
 
Zadrzavanje starog zeleznickog cvora resava samo parcijalno problem opterecenja u centralnoj zoni grada gde neki vozovi ne bi zavrsavali u Prokopu vec bi imali kao krajno odrediste Beograd glavnu ili Dunav stanicu.

Novi zeleznicki cvor (a i stari) nije predvidjen za visokotaktnu zelenicu u kombinacioji sa medjunarodnim i unutrasnjim saobracajem.

Zato jedino resenje je dupliranje kapaciteta tamo gde je moguce a i tamo gde je planirano.
Neki pocetak bi bio prelazak na 4 koloseka od Stare pazove do Prokopa posto je ceo taj krak i predvidjen da bude dupliran, sto GUP-om, sto na nekim mestima gde je vec ostavljen prostor za dodatak jos 2 koloseka (izmedju stare i nove pazove, i po izlasku iz Prokopa postoji tunel od 200 metara za 4 koloseka kao sto sam vec objasnio na temi o Prokopu.
 
spatiotecte":x6jnvkv4 je napisao(la):
(izmedju stare i nove pazove, i po izlasku iz Prokopa postoji tunel od 200 metara za 4 koloseka kao sto sam vec objasnio na temi o Prokopu.

:) :grand: Pa ovo je tema o Prokopu
 
Igor":1xr2enzi je napisao(la):
spatiotecte":1xr2enzi je napisao(la):
(izmedju stare i nove pazove, i po izlasku iz Prokopa postoji tunel od 200 metara za 4 koloseka kao sto sam vec objasnio na temi o Prokopu.

:) :grand: Pa ovo je tema o Prokopu

Ups izvinjavam se, istripovao sam se da je tema "modernizacija zleznice"

Hahaha, koji bag, sorry. :D
 
direktor":4l2uxylr je napisao(la):
Delija moras biti uporan kad neko novi dodje prica krece od pocetka .Umjesto da se malo prelista forum

Nema sta da se lista...svi smo slobodni da iznosimo svoja misljenja. Mozda bi neko volio da se njegov tekst uklese u kamen i da niko vise nista ne dodoaje i ne oduzima. Nece moci.
 
Delija":1jodxu4z je napisao(la):
Свашта ће човек овде прочитати...

Ево мог/нашег става

092b801349e0e2d046fbd4b121d9ec27.jpg

Ovo je fin tvoj/vas stav, ali ako ovakva vozilai na ovaj nacin budu zujala duz savske obale, onda opet imamo problem pristupa obali a ovaj LRT bi se sveo na tramvaj koji na svakoj raskrsnici ceka zeleno svjetlo, pjesaka da mu se makne ili nekog ko je nepropisno parkirao auto. Potreban je nezavisan sinski sistem a trasa je inace OK.
 
RioBL":3ljldm1d je napisao(la):
direktor":3ljldm1d je napisao(la):
Delija moras biti uporan kad neko novi dodje prica krece od pocetka .Umjesto da se malo prelista forum

Nema sta da se lista...svi smo slobodni da iznosimo svoja misljenja. Mozda bi neko volio da se njegov tekst uklese u kamen i da niko vise nista ne dodoaje i ne oduzima. Nece moci.

Opa, vidi sad!!!! :D
A ti sebe dozivljavas kao genija pre koga nista nije postojalo, ni ideje, ni realizacije, a tvojim dolaskom se desio "veliki prasak" i sve pocinje?! ;)

Kako mozes nesto da dodas ili oduzmes, ako ne znas sta je do sada diskutovano???

E pa to "nece moci"...
Ne zato sto ja ili neko drugi tako kaze, vec zato sto na taj nacin sam sebe diskreditujes kao sagovornika.

Zato ti ja predlazem da ipak malo 'prelistas' temu o kojoj zelis da diskutujes.
Bices u toku, a i sama rasprava ce imati visi nivo, i po sadrzajnu i kulturi komunikacije.
 
Naravno da nisi u pravu Laki.
Listam ja ali ne prihvatam kao dobro misljenje sve sto procitam. Ni nemam namjeru da prihvatim sve sto procitam bez obzira koliko listao. Ako to nekome smeta zao mi je ali ovo je forum a ne neciji blog.
 
laki72":1tibsl6f je napisao(la):
Kako mozes nesto da dodas ili oduzmes, ako ne znas sta je do sada diskutovano???

Sta ti to znaci? Ako ja vidim sliku tramvaja gore ne trebam dati komentar? Kad bi svi tako samo potvrdjivali necije stavove onda vaj forum nebi imao smisla...mogao bi se nazvati stranacki skup. Pa ne treba biti genije da se to zakljuci.
 
RioBL":zmeuges9 je napisao(la):
Nema sta da se lista...svi smo slobodni da iznosimo svoja misljenja. Mozda bi neko volio da se njegov tekst uklese u kamen i da niko vise nista ne dodoaje i ne oduzima. Nece moci.

У чему је проблем? Да ти неко није можда забранио да изнесеш свој став?

Ајде мало сјашите сви са Делије.

RioBL":zmeuges9 je napisao(la):
Ovo je fin tvoj/vas stav, ali ako ovakva vozilai na ovaj nacin budu zujala duz savske obale, onda opet imamo problem pristupa obali a ovaj LRT bi se sveo na tramvaj koji na svakoj raskrsnici ceka zeleno svjetlo, pjesaka da mu se makne ili nekog ko je nepropisno parkirao auto. Potreban je nezavisan sinski sistem a trasa je inace OK.

Као што ти је неко већ скренуо пажњу, не знаш баш о чему пишеш и шта критикујеш.

1. ЛРТ не би зујио дуж обале. Игром случаја овај рендер је урађен управо у тој краткој деоници која је најближа Сави. Одмах после овога постојећа пруга (а цела поента је управо у коришћењу постојеће пруге) завија дубоко у савски амфитеатар а даље од обале.

2. Независан шински систем би били метро и градска железница а они по овој деоници нису ни могући, ни планирани, ни исплативи нити пожељни у крајњој линији. Ова трамвајска/лрт линија би била у служби фидера метро система,повезавања попречних праваца и хуманизацији односно деаутомобилизацији СА.

3. Бојим се да имаш површно знање и поимање урбаног простора. У више примера по Европи доказано је да добро осмишљени, изведени и одржавани трамвајски системи често додатно оплемењују урбани простор, пешачке зоне и тргове. Не загађији околину, нису бучни и углавном се ради о модерним и лепим возилима који се крећу по истим таквим трамвајским баштицама. Они ни најмање на нарушавају урбани простор нити приступ истима пешацима. Дуже од једног века трамваји у Европи су делови урбаног транспорта који је најбоље имплементиран у јавни простор и чини га још квалитетнијим.

4. Било какава прича о висококапацитетном шинском систему дуж обале није прихвтљива нити реална. То чак ни најгрђи саобраћајни инжењери који су осакатили овај град нису планирали.
 
Nema potrebe Delija do necije pisanje dozivljavas kao "jahanje po tebi". Mislim da nas sve ovde vise zanima Beograd nego neki forumas licno. Znam da moze biti mucno kad stalno iznova nesto treba "objasnjavati" nekom ko "ne shvata" ili je nov ali tako je to na forumima i to se ne moze promjeniti. Evo npr po tackama kako si ih naveo :) :

1. postojece sine prolaze kroz savski amfiteatar od Kalemegdana do mosta na Adi gdje skrecu dalje od obale. To je bar 3 kilometra kroz centar grada. I ja bih volio da postoji nacin da se iskoristi postojece ali mislim da nije rjesenje da se na te sine stavi tramvaj koji ide paralelno sa vec postojecom tramvaj linijom (Savska ulica, Mostar, Sajam...)

2. da. Nezavisni sinski sistem po ovoj dionici! Ne znam na sta mislis kad kazes "metro i gradska zeleznica" ali siguran sam da nezavisni sinski sistem moze i mora tuda da prolazi. I naravno upravo suprotno od onog sto pises. taj sistem je i moguc i isplativ i svakako pozeljan. Ne znam jedino je li planiran jer nemam uvid u tudje planove.

3. nemam nista protiv tramvaja. naprotiv volim ih :) volim i automobile, taksije, autobuse...a volim naravno i pjesaciti. Ali bez obzira na sve sto volim prosto bode oci nepostojanje nezavisnog sinskog sistema u Beogradu a on bi ovde itekako dobro dosao (duz Save).

4. vremena se mjenjaju

5. Zivio!
 
RioBL":pn4beb7p je napisao(la):
Nema potrebe Delija do necije pisanje dozivljavas kao "jahanje po tebi". Mislim da nas sve ovde vise zanima Beograd nego neki forumas licno. Znam da moze biti mucno kad stalno iznova nesto treba "objasnjavati" nekom ko "ne shvata" ili je nov ali tako je to na forumima i to se ne moze promjeniti. Evo npr po tackama kako si ih naveo :) :

1. postojece sine prolaze kroz savski amfiteatar od Kalemegdana do mosta na Adi gdje skrecu dalje od obale. To je bar 3 kilometra kroz centar grada. I ja bih volio da postoji nacin da se iskoristi postojece ali mislim da nije rjesenje da se na te sine stavi tramvaj koji ide paralelno sa vec postojecom tramvaj linijom (Savska ulica, Mostar, Sajam...)

2. da. Nezavisni sinski sistem po ovoj dionici! Ne znam na sta mislis kad kazes "metro i gradska zeleznica" ali siguran sam da nezavisni sinski sistem moze i mora tuda da prolazi. I naravno upravo suprotno od onog sto pises. taj sistem je i moguc i isplativ i svakako pozeljan. Ne znam jedino je li planiran jer nemam uvid u tudje planove.

3. nemam nista protiv tramvaja. naprotiv volim ih :) volim i automobile, taksije, autobuse...a volim naravno i pjesaciti. Ali bez obzira na sve sto volim prosto bode oci nepostojanje nezavisnog sinskog sistema u Beogradu a on bi ovde itekako dobro dosao (duz Save).

4. vremena se mjenjaju

5. Zivio!

Pa tebi su sve tacke sem tacke broj 5 pogresne.
 
RioBL":x372kpr9 je napisao(la):

U Beogradu vreme stoji nazalost. Svi problemi grada su isti ili vrlo slicni vec 50 godina i uspesno se ne resavaju
 
Vrh