Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

page3.jpg

page8.jpg

page9.jpg

page11.jpg

page14.jpg

page18.jpg

page22.jpg

page24.jpg

page28.jpg

page31.jpg

page34.jpg

page41.jpg

page43.jpg

page46.jpg

page48.jpg

http://www.beogradcvor.rs/aktuelno/56.html
 
Ranije smo raspravljali o tome da li moze da se prosiri novi zelenicki most u vidu cetvorokolosecnog mosta ili ne.

branko-sanu.jpg


RioBL je postavio studiju Sanu po kojoj se vidi izvodljivost prosirenja brankovog mosta za Metro u vidu kosnika.
Dakle isti princip moze da se primeni i na novi zeleznicki most kako bi se prosirio za po jedan kolosek u svakom smeru i tako dobio cetvorokolosecni most.
 
Ne moze razliciti tip konstrukcije mogu samo da naprve novi paralelan most
 
Nije razliciti tip kontrukcije, vec razliciti tip nosenja.
Oba mosta su celicne konstrukcije.

Druga stvar, most preko ade je celicna konstrukcija na svom glavnom rasponu sa kosim zategama i sa kosnicima tako da ne vidim nijedan jedini problem fizicke prirode da se uradi tako nesto na novom zeleznickom mostu.
Dodatna konstrukcija u vidu kosnika je nesto sto se moze vrlo lako napraviti i prikaciti na postojecu konstrukciju.

Ne znam po kom tehnickom parametru mozes obrazloziti da je kosnik nemoguce dodati zbog kako kazes "razlicite konstrukcije"?
Nisi me ubedio argumentima Direktore.
 
Zar pomeranje tezista nece biti problem za nosenje (uzad), posebno u trenutku prolaska voza po spoljnoj 'dodatoj konstrukciji' ???
Moze li doci do 'uvijanja' usled takvog opterecenja?

U koliko je ovakvo prosirenje izvodljivo, to bi bila velika olaksica za prosirenje kapaciteta.
 
Kao sto na mostu preko Ade ne dolazi do uvijanja ni pomeranja tezista usled prolaska automobila tako ne bi bilo ni za novi zeleznicki.
Neko ce reci da ali ovo je voz, nije auto u pitanju!

Treba znati da su ti mostovi sa zategama mostovi najnovijih generacija po pitanju tih problema uvijanja, prenosa tezista i vibracija i da su oni zamisljeni da izdrze MNOGO vece sile nego jedan voz u pokretu.
Oni su dimensionisani na primer da mogu da izdrze neverovatna opterecenja (tipa kolaps na sve tri trake kolovoza na jednoj strani mosta, dok je druga na primer potpuno prazna)
Mozete li zamisliti koji je to disbalans odnosno opterecenje na toj strani mosta kada vise stotina automobila, autobusa i kamiona stoji na jednoj strani u guzvi.

Cak vise od toga ti mostovi su osmisljeni da izdrze uragane i zemljotrese neverovatnih jacina a prolazak jednog voza je maciji kasalj u odnosu na to.
 
Spatio, kakva je situacija u tunelu izmedju mosta i Prokopa? Mogu li stati 4 kolosjeka?
 
Spatio, mozda je o tome bilo rjeci ranije pa nisam procitao, ali koji bi bio znacaj uvodjenja 4 kolosjeka na novi most?
 
uh, pa to bi bilo fantastično.

@RioBL
Pre svega mogli bismo da zadržimo gradsku železnicu visokog takta a da usput NBG i Prokop obavljaju sve ostale funkcije glavne (glavnih) stanice (stanica).
 
RioBL":19ybkpre je napisao(la):
Spatio, mozda je o tome bilo rjeci ranije pa nisam procitao, ali koji bi bio znacaj uvodjenja 4 kolosjeka na novi most?

Upravo ovo sto je objasnio mekbejn, imali bi smo 2 koloseka za gradksu i prigradsku zeleznicu (BG voz i Beovoz) a ostala 2 koloseka bi bila slobodna za unutrasnji i medjunarodni saobracaj.
 
Cini mi se da ipak kao usko grlo ostaje sve...drugo :)
Od NBg stanice prema Batajnici...2 kolosjeka.
Od Prokopa prema Pancevu i Valjevu...2 kolosjeka.
Ako sam u pravo.
To mi se ne cini kao veliki dobitak.
 
RioBL":2mf68fza je napisao(la):
Cini mi se da ipak kao usko grlo ostaje sve...drugo :)
Od NBg stanice prema Batajnici...2 kolosjeka.
Od Prokopa prema Pancevu i Valjevu...2 kolosjeka.
Ako sam u pravo.
To mi se ne cini kao veliki dobitak.

Od Novog Beograda prema Batajnici je prema GUP-u planirano da bude 4 koloseka, ako 2 koloseka dolaze iz Panvceva i jos 2 iz resnika i spajaju se kod Prokopa, normalno je da onda imamo 4 koloseka od Prokopa do Batajnice.
Jedino usko grlo nam ostaje deonica Prokop Novi Beograd zbog mosta, jer je cak i tunel posle Prokopa projektovan za 4 koloseka.
 
RioBL":1aodgt5f je napisao(la):
Cini mi se da ipak kao usko grlo ostaje sve...drugo :)
Od NBg stanice prema Batajnici...2 kolosjeka.
Od Prokopa prema Pancevu i Valjevu...2 kolosjeka.
Ako sam u pravo.
To mi se ne cini kao veliki dobitak.

Od Novog Beograda prema Batajnici je prema GUP-u planirano da bude 4 koloseka, ako se 2 koloseka koji dolaze iz Panceva i jos 2 koloseka koji dolaze iz Resnika ulivaju u Prokop, normalno je da onda imamo 4 koloseka od Prokopa do Batajnice.
Jedino usko grlo nam ostaje deonica Prokop Novi Beograd zbog mosta, jer je cak i tunel posle Prokopa projektovan za 4 koloseka.
 
Jednostavno nema potrebe za 4 koloseka na mostu. Dok ti vozovi ne stizu na svaka 3 minuta (a ne 10,15 ili 20 kao kod nas) nema potrebe za vise koloseka - 2 je sasvim dovoljno.
 
Стизаће на 5-6 минута врло брзо. БГ:воз већ иде на 15 минута. ЖС ће, зарад рентабилности ако ни због чега другог, морати једном да уведе тактни ред вожње и на другим линијама, а све ће пролазити преко моста. Уз то, то су и сервисни колосеци, јер повезују главне станице са ТПС "Земун". За фреквентне возове према аеродрому, када би се направила пруга, већ сада не би било много простора.

Ово је, између осталог, веома јак технички (и економски) разлог да се нипошто не укидају пруге у Савском амфитеатру.

(Ако, којим случајем, у окивиру најављене модернизације пруге Прокоп - Стара Пазова из кинеског кредита, ЦИП-овци предвиде повећање брзине кроз Београд са 100 на 120 км/сат, тиме ће додатно смањити капацитет пруге)
 
Cek kako se povecanjem brzine smanjuje kapacitet? Mislim nesporno je da ce biti nategnuto sa bg vozom
 
spatiotecte":3lhifro1 je napisao(la):
RioBL":3lhifro1 je napisao(la):
Cini mi se da ipak kao usko grlo ostaje sve...drugo :)
Od NBg stanice prema Batajnici...2 kolosjeka.
Od Prokopa prema Pancevu i Valjevu...2 kolosjeka.
Ako sam u pravo.
To mi se ne cini kao veliki dobitak.

Od Novog Beograda prema Batajnici je prema GUP-u planirano da bude 4 koloseka, ako se 2 koloseka koji dolaze iz Panceva i jos 2 koloseka koji dolaze iz Resnika ulivaju u Prokop, normalno je da onda imamo 4 koloseka od Prokopa do Batajnice.
Jedino usko grlo nam ostaje deonica Prokop Novi Beograd zbog mosta, jer je cak i tunel posle Prokopa projektovan za 4 koloseka.

E, to onda nije bas jeftino...
jer osim rekonstrukcije mosta,...
treba prosiriti nadvoznjak kod sajma...
nadvoznjak na NBg...
nasip na Nbg...
(ne znam za tunel kod Tosinog)
itd.

Mnogo posla, ali u svakom slucaju bilo bi dobro kad bi bilo :)
 
Vrh