milos.tro
Professional
- Učlanjen(a)
- 24.12.2013.
- Poruke
- 11.209
- Pohvaljen
- 21.858
Simonović: Domaći izvođači spremni da grade Prokop
Tanjug | 16. 01. 2014
Generalni direktor Železnica Srbije Dragoljub Simonović izjavio je danas da na konkursu za nastavak izgradnje stanice Prokop mogu da učestvuju svi koji ispunjavaju uslove i da je prioritet "da ovog puta pokažemo da smo u stanju da posao realizujemo sa domaćom operativom".
Železnička stanica "Beograd - Centar", poznatija kao Prokop, "kapitalni je objekat", rekao je on za RTS i podsetio da će javni poziv za nastavak izgradnje, koji su Železnice Srbije juče objavile, biti otvoren do 24. februara, a kriterijum za ocenjivanje ponuda biće najniža ponuđena cena.
Navodeći da na konkursu mogu da učestvuju izvođači iz zemlje i inostranstva, on je istakao da "imamo naše dobre izvođače koji mogu to da završe".
Javnim pozivom za podnošenje ponuda za prvu fazu radova na rekonstrukciji saobraćajnih kapaciteta u Prokopu predviđen je maksimalan rok za izvođenje radova od 420 dana, odnosno 18 meseci, izjavio je generalni direktor srpskih železnica i dodao da će posao biti finansiran kuvajtskim kreditom od oko 26 miliona evra.
On je objasnio da će, po završetku izgradnje, stara železnička stanica biti izmeštena iz centra, a kroz Prokop će prolaziti lokalni, regionalni i međunarodni putnički vozovi, dok "teretni saobraćaj mora da zaobiđe ovaj deo stanice i ići će preko Pančevačkog mosta".
Železnice su juče saopštile da se završetkom izgradnje beogradskog železničkog čvora "stvaraju pretpostavke za uspešnu realizaciju projekta 'Beograd na vodi', koji je od izuzetnog značaja za celu Srbiju".
Izgradnja Prokopa je počela 1977. godine, ali je ubrzo prekinuta zbog nedostatka novca. Radovi, sa prekidima, traju 37 godina i u njih je dosad uloženo više od milijardu evra
Tanjug | 16. 01. 2014
Generalni direktor Železnica Srbije Dragoljub Simonović izjavio je danas da na konkursu za nastavak izgradnje stanice Prokop mogu da učestvuju svi koji ispunjavaju uslove i da je prioritet "da ovog puta pokažemo da smo u stanju da posao realizujemo sa domaćom operativom".
Železnička stanica "Beograd - Centar", poznatija kao Prokop, "kapitalni je objekat", rekao je on za RTS i podsetio da će javni poziv za nastavak izgradnje, koji su Železnice Srbije juče objavile, biti otvoren do 24. februara, a kriterijum za ocenjivanje ponuda biće najniža ponuđena cena.
Navodeći da na konkursu mogu da učestvuju izvođači iz zemlje i inostranstva, on je istakao da "imamo naše dobre izvođače koji mogu to da završe".
Javnim pozivom za podnošenje ponuda za prvu fazu radova na rekonstrukciji saobraćajnih kapaciteta u Prokopu predviđen je maksimalan rok za izvođenje radova od 420 dana, odnosno 18 meseci, izjavio je generalni direktor srpskih železnica i dodao da će posao biti finansiran kuvajtskim kreditom od oko 26 miliona evra.
On je objasnio da će, po završetku izgradnje, stara železnička stanica biti izmeštena iz centra, a kroz Prokop će prolaziti lokalni, regionalni i međunarodni putnički vozovi, dok "teretni saobraćaj mora da zaobiđe ovaj deo stanice i ići će preko Pančevačkog mosta".
Železnice su juče saopštile da se završetkom izgradnje beogradskog železničkog čvora "stvaraju pretpostavke za uspešnu realizaciju projekta 'Beograd na vodi', koji je od izuzetnog značaja za celu Srbiju".
Izgradnja Prokopa je počela 1977. godine, ali je ubrzo prekinuta zbog nedostatka novca. Radovi, sa prekidima, traju 37 godina i u njih je dosad uloženo više od milijardu evra