Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Ma pusti novinare nemogu da prenesu vjest kako treba da nesto neizgrese , sam most nemoze da bude brzina 160 km , ostatak ,vjerovatno da moze pitanje treba li nam i da li se isplati , tako da se strpimo
 
Ko još da veruje novinarima kada se i mnogo ozbiljniji ljudi u ovoj državi frljaju sa ciframa i barataju pojmovima koji sa datom temom nemaju veze.
 
ок фрљају се, али се фрљају са мањом, а то је већ опасно... заиста како то може да буде сад мање и од 120?? Па неће сви возови стајати у панчево.
 
Људи, је л` ви видите да је то једна од оних вести у којима у сваком пасусу постоји бар једна материјална грешка?
Колико ми је познато, и постојећи колосек за Панчево је грађен за 120 км/сат, па свакако други неће бити прилагођен нижем стандарду.
 
Пантограф":ech8yfsc je napisao(la):
Људи, је л` ви видите да је то једна од оних вести у којима у сваком пасусу постоји бар једна материјална грешка?
Колико ми је познато, и постојећи колосек за Панчево је грађен за 120 км/сат, па свакако други неће бити прилагођен нижем стандарду.

U Srbiji se mnogo toga prilagodjava nizem standardu, ne bi me cudilo da i ovo urade tako. :bash:
 
ANTIĆ: Stanica "Prokop" do 2016.
Nedelja, 16. 02. 2014.|11:42 | Izvor: B92
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... op-do-2016

Prva faza radova na Prokopu može biti gotova za dve godine, kaže kandidat SPS-a za gradonačelnika Beograda i ministar saobraćaja u ostavci Aleksandar Antić.

- Zajedno sa ljudima iz Železnice i ljudima iz republike, garantujem da ovaj projekat može, u provoj fazi koja bi bila funkcionalna, da bude završen u naredna 24 meseca - rekao je Antić

On je kazao da od tog projekta zavisi razvoj celog grada, kao i izgradnja projekta "Beograd na vodi".

Antić je rekao da je redosled prioriteta izgradnja "Prokopa", mosta Borča-Zemun i završetak obilaznice oko Beograda.

- To je redosled prioriteta i za to imamo i sredstava i mogućnosti - rekao je Antić, dodajući da će Beograd obezbediti sredstva za svoj razvoj i da nijedan dinar, koji se danas izdvaja za socijalnu brigu i socijalnu pomć najugroženijim kategorijama stanovništva, ne može biti upotrebljen za investicije.
 
„Прокоп” би да гради 30 компанија

Због великог интересовања градитеља за завршетак железничке станице „Прокоп” последњи рок за пријаву на тендер уместо следећег понедељка померен је са 24. на 28. фебруар. Ако је судити по броју компанија које су присуствовале састанку пре расписивања тендера за наставак изградње нове железничке станице Београд центар, која ће бити финансирана кувајтским кредитом од око 26 милиона долара – заинтересовано је тридесетак домаћих и страних компанија.
 
Ja se nesto ne razumem u tendere, ali ne vidim logiku da se pored velikog broja ponudjaca produzuji rokovi...

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
„Прокоп” би да гради 30 компанија
Рок за пријаву на тендер за завршетак те железничке станице продужен са 24. на 28. фебруар

prokop.JPG

(Фото Д. Јевремовић)
Због великог интересовања градитеља за завршетак железничке станице „Прокоп” последњи рок за пријаву на тендер уместо следећег понедељка померен је са 24. на 28. фебруар. Ако је судити по броју компанија које су присуствовале састанку пре расписивања тендера за наставак изградње нове железничке станице Београд центар, која ће бити финансирана кувајтским кредитом од око 26 милиона долара – заинтересовано је тридесетак домаћих и страних компанија.

С обзиром на велики број питања који је пристигао у оквиру тендерске процедуре и законску обавезу да се на њих одговори у року од три дана, а да нико од потенцијалних понуђача не буде оштећен, „Железнице Србије” су, како објашњавају, продужиле важење позива за још четири дана.

– Јавним позивом је предвиђено да максималан рок за извођење радова на реконструкцији саобраћајних капацитета у железничкој станици Београд центар у Прокопу буде 420 дана, а критеријум за оцењивање понуда биће најнижа понуђена цена. На овај начин убрзавамо завршетак изградње београдског железничког чвора и стварамо претпоставке за успешну реализацију пројекта „Београд на води”, који је од изузетног значаја за целу Србију – истиче Драгољуб Симоновић, генерални директор „Железница Србије”.

Време избора извођача радова, таман је „легао” да „ Прокоп” по ко зна који пут, послужи као предизборни адут.

Велимир Илић, министар грађевинарства, јуче је најавио да радови почињу на јесен, а само два дана раније министар саобраћаја и кандидат за градоначелника Александар Антић да ће све бити готово за 24 месеца.

– Ово су последњи избори у којима ће „Прокоп” бити тема предизборне кампање – обећао је Антић.

– Да смо свемирску станицу правили, брже бисмо је направили него што завршавамо „Прокоп” – признао је министар саобраћаја наводећи да је свестан да је „Прокоп” постао симболичан споменик неспособности нашег друштва да завршава велике инфраструктурне пројекте.

Да се изградња „Прокопа” своди на разумну меру потврдио је Илић, рекавши да се одустало од идеје да на великој бетонској плочи која прекрива колосеке буде изграђено 130.000 метара квадратних пословног простора.Сем станичне зграде тамо за сада ништа друго неће бити грађено.

– Радимо пројект за оно што је најнеопходније. Одустало се од првобитног плана, а то је да се ту изгради доста комерцијалног садржаја, станови, хотел... што би ту инвестицију поскупело за четири пута – рекао је Илић.

На претходном тендеру, пре девет година, када је победио мађарски „Тригранит” могућност изградње комерцијалних садржаја био је мамац за инвеститоре. Њихова обавеза била је да заврше станицу, а за узврат добију право на градњу и власништво над комерцијалним садржајима.

Међутим правила финансирања су измењена. Кувајтски Фонд за арапски економски развој крајем 2012. године одобрио је повољан зајам, али само за завршетак железничке станице. Уколико буду задовољни реализацијом овог уговора, најавили су могућност наставка инвестирања у изградњу станичне зграде и других садржаја.

Из овог кредита биће финансирана изградња преосталих шест колосека (јер четири већ постоје), као и пратећих перона. Затим електротехничка и сигнално-сигурносна постројења и најзад зграде за Телекоманду, за територију железничког чвора Београд.

Завршетак „Прокопа” је предуслов за измештање железничке станице из центра града и ослобађање Савског амфитеатара за остварење пројекта „Београд на води”. Да би теретни саобраћај био протеран из центра града неопходно је саградити и друмско-железнички мост код Винче, за који је завршен идејни пројекат. У јавности је спомињано да су кинеске компаније заинтересоване за градњу и овог моста.

М. Авакумовић
објављено: 19.02.2014.

Izvor Politika - http://www.politika.rs/rubrike/Ekonomij ... ja.sr.html
 
U cemu je poenta postavljanja linkova za istu vest po nekoliko puta kada svi portali prenose jednu istu vest? :o

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Opšta obaveštenost? :) Tema je prokop, ovo je vest... Što se mene tiče ja ne moram da objavljujem tako nešto. Ako je stav ljudi ovde da to opterećuje nema problema.
 
Ma razumem ja...
Nego istu vest je stavio i dzoni, pa imam utisak da se dupliraju iste informacije.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Tri domaće firme na tenderu za "Prokop" - Ponude dostavili "Bauwesen", "Sitimont" i "Energoprojekt"
Subota, 01. 03. 2014.|11:19 | Izvor: Tanjug
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... rgoprojekt

Na tenderu za završetak izgradnje buduće glavne železničke stanice "Beograd centar" ("Prokop") ponude su dale tri domaće kompanije. Ugovor sa ponuđačem trebalo bi da bude potpisan do 25. marta, izjavio je u petak (28. februara 2014. godine) Tanjugu generalni direktor "Železnica Srbije" Dragoljub Simonović.

- Ponudu su dali "Bauwesen" Lazarevac, zemunski "Sitimont" i konzorcijum tri firme "Energoprojekta": "Energoprojekt Niskogradnja", "Energoprojekt Visokogradnja" i "Energoprojekt Oprema" - rekao je Simonović posle otvaranja tenderskih ponuda u petak.

- Radovi na "Prokopu" bi trebalo da počnu početkom aprila i "Železnice Srbije" su spremne da odmah krenu u realizaciju tog posla - rekao je Simonović. On je dodao da će tačan datum početka zavisiti od spremnosti kompanije koja na tenderu bude izabrana.

Rok za podnošenje ponuda za prvu fazu radova na železničkoj stanici "Beograd centar" istekao je u petak. Kako je ranije objavljeno, na predtenderskom sastanku bilo je 30 zainteresovanih kompanija.

Taj posao će biti finansiran kreditom kuvajtskog Fonda za arapski ekonomski razvoj, vrednim nešto manje od 26 mil EUR, a srpske železnice su raspisale tender 15. januara. Simonović je podsetio da je prvobitni rok za podnošenje ponuda bio 24. februar, ali da je on produžen za četiri dana kako niko od velikog broja zainteresovanih ponuđača ne bi bio oštećen.

Rok je produžen zbog izuzetno velikog broja pitanja koji je pristigao u okviru tenderske procedure i zakonske obaveze da se na njih odgovori u roku od tri dana.

- Javnim pozivom je predviđeno da maksimalan rok za izvođenje radova na rekonstrukciji saobraćajnih kapaciteta u železničkoj stanici "Beograd centar" u Prokopu bude 420 dana, a kriterijum za ocenjivanje ponuda biće najniža ponuđena cena - rekao je ranije Simonović.

- Na taj način "Železnice Srbije" intenziviraju aktivnosti na završetku izgradnje beogradskog železničkog čvora i stvaraju pretpostavke za uspešnu realizaciju projekta "Beograd na vodi" - naglasio je on.

Tenderom su obuhvaćeni kapaciteti za prijem, otpremu i upravljanje saobraćajem vozova u "Beograd centru", odnosno kompletno sređivanje građevinske i elektrotehničke infrastrukture.

Stanicu "Beograd centar" trenutno koriste samo vozovi gradske železnice "BG voza", a realizacija tog posla omogućiće da kroz stanicu funkcionišu i lokalni, regionalni i međunarodni putnički vozovi.
 
"Bauwesen" bas zvuci domace :laugh:

Sto je najgore jeste domaca firma.
 
Navijam za Energoprojekt

Ovaj projekat je jednostavno sudjen njima a i duzni su im ostali :)
 
Баш сам пре неки дан причао са човеком који ради у Ебергопројекту.Кажу да им вероватно никада неће исплатити дуг.Можда то пребију управо овим послом.
 
ovaj bauwesen je neka smejurija od firme, i ja im ne bih dao ni da prismrde prokopu, a kamoli da predaju ponudu za tender.

čovek koji je vlasnik ove firme je takođe i vlasnik preduzetničke radnje za popravku gorionika.

https://plus.google.com/109088652415281063152/about

to je taj čovek možete proveriti na sajtu apr-a po jmbg-u.

dalje, sajt firme je na besplatnom domenu, a izgleda kao da je napravljen za cca 5 minuta, od strane nestručne osobe

http://www.bauwesen.ls.rs/rs/

takođe pogledati i
http://www.youtube.com/watch?v=CiudWC0Bvfk

mislim da je to neka partijska firma, i da bi svako bilo katastrofa da neka takva firma može da dobije tender.
 
Najbolje je sto "bauwesen" kao zvuci fensi a u stvari na nemackom prosto znaci - "gradjevinarstvo".
 
Нема везе шта значи, наша нација се пали на све страно још ако је немачко..
 
Tender je samo za tehnički deo stanice koji nije vezan sa arhitektonskim rešenjem iznad ploče.
 
Dzaba sve ako se ne urade pristupne saobracajnice. A one su usko vezane i za arhitektonskim resenjem iznad ploce.
 
mvbg1":h38o1rim je napisao(la):
Dzaba sve ako se ne urade pristupne saobracajnice. A one su usko vezane i za arhitektonskim resenjem iznad ploce.
i sa raseljavanjem dela Maleškog brda, a mozda se za njih i gradi u Borči ono naselje :laugh:
 
laki72":1eqbmqt6 je napisao(la):
Ja se nesto ne razumem u tendere, ali ne vidim logiku da se pored velikog broja ponudjaca produzuji rokovi...

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2

Ja se razumem u iste i rokovi se produzavaju iz vise razloga, zakonski moze nekoliko a kljucni je:
- ako se primetilo da tenderska dokumentacija ima nedostatke pa trpi znacajne izmene daje se ponudjacima rok da se prilagode izmenama

a ima i onih koje nisu po zakonu...
 
Vrh