Šta je novo?

Nedavni sadržaj od =nikola=

  1. N

    Železnice - infrastruktura

    Nadstresnica je na potpuno istom mestu i istih dimenzija na svim tim snimcima koje si video, samo se ugao snimanja menja.
  2. N

    Kružni tokovi

    Pitanje za forumase: Da li je kruzni tok raskrsnica?
  3. N

    Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

    Gledao sam u inostranstvu kako se tokom 10 godina (u skladu sa potrebama) jedna raskrsnica prvo menjala u kruzni tok, pa su nakon nekoliko godina dodati semafori, pa su nakon jos nekoliko godina vratili raskrsnicu. Mi cemo ovaj desetogodisnji put izgleda preci za manje od godinu dana. U smeru...
  4. N

    Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

    Nismo toliko posebni kao sto mislimo. KT je svuda gde sam bio po svetu tema za razgovor, posebno u zemljama koje su naglo prosirile broj KT pa su stariji vozaci ostali uskraceni za teorijsku i prakticnu obuku. Ne pomaze ni to sto KT pravila variraju od zemlje do zemlje.
  5. N

    Tri nova kružna toka na Novom Beogradu kod TC Ušće

    Pa zar nisu upravo u ovoj satovoj emisiji sto se spominje rekli da je to najsigurnija varijanta i da vozac koji vozi spoljasnjom trakom nikad ne moze da bude kriv. Ta emisija je isla na javnom servisu, pa ne treba da se cudomo sto vecina vozaca tako vozi.
  6. N

    Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

    Najgora stvar u celoj prici sto je sistem pracenja radio najbolje prvih mesec dana, svakog dana je sve gori, autobusi, cak citave linije, se ne vide na aplikaciji. Vozaci preskacu polaske, pogotovo pri kraju dana. Vise puta sam uhvatio vozaca 83 da preskace polaske i kad ga pitam, dobijem...
  7. N

    Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

    Juce usao u neki autobus na liniji 15 (inace je ceo vozni park na toj linini raspad), najava je radila ali se iz zvucnika culo glasno zujanje posle svake najave
  8. N

    Kružni tokovi

    Nije mi se svidela emisija. Ok, vecina ljudi ne gleda SAT pa nece ni biti prevelikog uticaja, ali promocija voznje desnom trakom u KT nije dobra. Prosecan vozac je tokom emisije naucio da ako propusti automobile na ulazu u KT i vozi desnom trakom do izlaza nikada ne moze biti kriv za bilo kakav...
  9. N

    Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

    88 se vec nedeljama ne vidi na displejima na stajistima.
  10. N

    BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

    Katastrofa koliko nesreca u poslednjih 7 godina. Nije jos gotov izvestaj ni za prethodnu nesrecu, nacekacemo se.
  11. N

    BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

    Nije problem dan-dva, problem je sto (verovatno) ne postoji striktno regulisan rok popravke. Nemoguce je drzati ceo sistem 100% ispravnim 100% vremena, pravili bi se zastoji svaki dan, ali je moguce uspostaviti pravila odlaganja popravke. Kako to izgleda: Napravi se knjiga sa svim mogucim...
  12. N

    BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

    To uopste ne moze da se poredi. Vozac autobusa ne upravlja masinom od 60 tona 100km/h. To je 20x veci momentum u odnosu na prosecan autobus. I jos vaznije, vozac autobusa nema predsignal koji treba da pamti dok staje u stanicu jer ce mu zatrebati ta informacija kasnije. Za opisani scenario...
  13. N

    BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

    Naravno da ima, zato i pitam koje dodatne mere postoje da se izbegne. Postoji nesto sto se zove "ljudski resursi i ogranicenja" gde je ustanovljeno da operator masine ili sistema ili procesa ne moze biti odgovoran ukoliko je za bezbedno obavljanje posla neophodna neka nadljudska osobina. Ako...
  14. N

    BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

    Nevezano za ovu nesrecu (jer zvanicno ne znamo sta se desilo), meni ovaj scenario koji si opisao deluje savrseno za katastrofu. Masinovodja prolazi pored signala koji emituje mirnu zutu svetlost, ali u medjuvremenu staje na Vukovom spomeniku i otvaranje/zatvaranje vrata i cekanje u stanici mu...
  15. N

    BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

    Poslednju kontrolu je obavio Kresoje i zakljucio da je u skladu sa JUSom
Vrh