Šta je novo?

Nedavni sadržaj od =nikola=

  1. N

    Železnička stanica Novi Beograd

    Nego jel jos stoji “S” znak za vozove okacen na kuku za susenje mesa?
  2. N

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Ljudi su slali novac nigerijskom princu, nista me ne cudi
  3. N

    Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

    Na osnovu cega mapiraju kod nas? Edit: Pitam bezveze, lepo pise na sajtu
  4. N

    Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

    Zbog cega uopste postoje automati za cekiranje karata? Ako karta moze da se kupi online ili cak u vozu, nema nikakve potrebe da se ogranici ulaz na peron.
  5. N

    Železnice - svaštara

    Dizel RVR u Letoniji. Jako lici na ove nase, osim naravno pogona.
  6. N

    Železnice - putnički saobraćaj

    Jos kad bi ostala u takvom stanju...
  7. N

    Železnice - putnički saobraćaj

    Jel moguce kupiti kartu u vozu? Cesto dok cekam BG Voz naidje neki stadler koji bi mi odgovarao, al me uvek mrzi da otvaram browser pa ipak propustim. Jel imaju neki kondukteri sa pos terminalom da se setkaju, kako to funkcionise?
  8. N

    Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

    Zato sto Nis ima svega cetiri parking pozicije, a kapacitet za prihvat putnika je jos manji.
  9. N

    Air Serbia

    Mogli su tako da urade, ali to je bas suludo. Razumem, pogresis slovo L i R, ali bas ceo broj, pogotovo sto se konstantno ponavlja jedan broj i onda izaberes skroz drugi. Sve je namesteno za kurs 300, i mapa na displeju aviona, i autopilot, i kontrola letenja ti kod svakog odobrenja govori da je...
  10. N

    Air Serbia

    Ova teorija je bezveze, jer ne postoje ni Dx izlazi ni deklarisane duzine za drugu PSS, pa samim tim to ne sme da bude ni ponudjeno kao izbor. Za drugi smer je jbg ocigledno, mada naravno moze bas to da se ispostavi kao greska Btw, standardna tezina putnika i rucnog prtljaga je 85kg za ovu...
  11. N

    Air Serbia

    Imas neki post 2-3 stranice iza sta sve ulazi u proracun. Performanse mogu da se racunaju iz tabela rucno, preko neke aplikacije na tabletu ili preko operativnog centra. Ne znam koju varijantu koriste ovi iz Maratona. Aplikacija izgleda ovako nekako, ovo je za Airbus ali nije bitno sve su one...
  12. N

    Air Serbia

    Nema, ali nema veze. Moze da ispadne dugorocno dobra stvar. Moze i da propadne, jbg nema biznisa bez rizika
  13. N

    Air Serbia

    Egyptair prodaje svoje a220 treba razmisliti o tome
  14. N

    Air Serbia

    Deklarisane duzine staze TORA i ASDA, gradijent staze, stanje staze (suba, vlazna, mokra, sneg, led…), masa aviona i centraza, konfiguracija aviona (flaps, bleeds, packs, anti ice), meteo uslovi ( vetar, temperatura, pritisak)
  15. N

    Air Serbia

    Ovde se lepo vidi da je preko puta za aerodrom preleteo prilicno nisko, manje od 100 stopa iznad terena. Iznad autoputa je vec imao dobrih 700-900 stopa nadmorske visine.
Vrh