Šta da ti kažem, a da ti već nisam napisao u par postova od pre neki dan. Mislim da nije teško za shvatiti ako se lepo pročita. Svuda ti je u svim Komunalnim firmama isto, samo se negde na terenu vidi više, a negde manje. Kad se ta preduzeća budu vodila samostalno od strane sposobnog, i na adekvatan način, biranog menadžmenta, plus sa stvarno dovoljnim sredstvima, što finansijskim, što u potrebnoj opremi, tada će i slika svega biti drugačija. Ljudi se moraju platiti, a i nagraditi, jer niko na posao ne ide zarad sira i vojne muzike. Javno komunalna preduzeća grada Beograda nisu Ferari, pa da se otimaju da rade i za džabe. Da ne govorim da je skoro nemoguće otpustiti neradnike i filozofe, jer su Zakonom o radu zaštićeni kao beli medvedi, sve dok ne učine tešku povredu radne obaveze. Pa i tada često dobiju priliku da se vrate na posao, a po temeljnom i sveobuhvatnom sudskom postupku, kad pride dobijaju i milione na ime neisplaćenih zarada, ako nisu nigde radili u međuvremenu. Mora se malo i raditi u državnim firmama da bi se neke stvari razumele (ministarstva, javna uprava, JKP itd.). Narod nije u stanju da smeni bahatu vlast jednom u 10 godina, a kamoli da menja ceo sistem. Naviklo se na parolu teraj pa dok ide ide, i ne talasaj mnogo, radi svoj posao i ćuti.
A uzgred budi rečeno, opremu vezano za praćenje, navigaciju i zvučnu najavu, ugrađuje treće lice, bar koliko ja znam. No, sve i da je GSP, uradiće onako kako im je najlakše i to je to. Zvučnici u Katicama ko zna od kad ne rade. Pitanje ožičenja itd. Ne postoji ovde potreba za estetikom, i uopšte se nikada nismo zamarali, kolektivno gledano, izgledom, urednošću, higijenom itd. I da se nigde nikada nije putovalo van zemlje, net je pun video snimaka svih mogućih vrsta. Ne treba biti genije pa videti koliko kod nas sve izgleda jako ofucano i zapušteno, pogotovo kad su u pitanju vozila javnog prevoza.