Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Sada (ne)plaćaju firmi Srbijavoz za održavanje linija, što je najlakši ali najskuplji aranžman.
I ovako svu odgovornost prenose na SV. Ovo sada je neka vrsta agencijskog voza.
Vidi kako rade u teretnom saobraćaju. Ima raznih modela.
 
Па ко у Србији све то има? Од њега да изнајми. Србија Воз

Мени се идеја начелно свиђа, БМВ или слична организација, али са добрим руководством и са јасном финансијском контролом.
 
@Bender Rodriguez Pišeš, "infrastruktura se kadrovski obnovila, sada ima 5700 radnika". Tehnološki minimum po stanju i tehnologiji upravljanja i organizacije iz 2012. je bio 10.000 ljudi. Sve što je rekonstruisano, remontovano, nabavljena nova oprema za 12 godina može da ukine 500-1000 maksimum radnih mesta zahvaljujući sistemu koji se opslužuje sa manje ljudi. Ali, ako je Dule Voz emigrirao u Nemačku, šta dalje da se priča.

I majke ti, šta je to bolje na železnici za poslednjih 12 godina, a da nije šminka?
 
@Bender Rodriguez Pišeš, "infrastruktura se kadrovski obnovila, sada ima 5700 radnika". Tehnološki minimum po stanju i tehnologiji upravljanja i organizacije iz 2012. je bio 10.000 ljudi. Sve što je rekonstruisano, remontovano, nabavljena nova oprema za 12 godina može da ukine 500-1000 maksimum radnih mesta zahvaljujući sistemu koji se opslužuje sa manje ljudi. Ali, ako je Dule Voz emigrirao u Nemačku, šta dalje da se priča.

I majke ti, šta je to bolje na železnici za poslednjih 12 godina, a da nije šminka?
To uopšte nije bila moja poenta.
 
@Bender Rodriguez Pišeš, "infrastruktura se kadrovski obnovila, sada ima 5700 radnika". Tehnološki minimum po stanju i tehnologiji upravljanja i organizacije iz 2012. je bio 10.000 ljudi. Sve što je rekonstruisano, remontovano, nabavljena nova oprema za 12 godina može da ukine 500-1000 maksimum radnih mesta zahvaljujući sistemu koji se opslužuje sa manje ljudi. Ali, ako je Dule Voz emigrirao u Nemačku, šta dalje da se priča.

I majke ti, šta je to bolje na železnici za poslednjih 12 godina, a da nije šminka?
Koliko zaposlenih bi morao da ima javni prevoz koji opslužuje Beograd, ako takva kompanija u Pragu, a koja osim autobusa, tramvaja i trolejbusa, opslužuje i metro, ima oko 10.000 zaposlenih?
 
Ovih 9 novih garnitura što se nabavlja iz Kine, jel moguće da će sve to voziti samo na jednoj planiranoj liniji Prokop-Surčin, ili će neka od njih preteći i za ostatak BG Voza? I da li im je visina uopšte odgovarajuća za Karađorđev Park i Vukov Spomenik?
 
Gledajući jedan od Kresojevih snimaka iz tunela, primetio sam da rasveta u tunelu postoji. U pitanju su one stare lampe otporne na vlagu, kao što smo nekad imali u podrumima. Pitanje je da li je taj sistem u funkciji.


Pogledajte prilog 198774
Rasveta postoji, ali ne služi za evakuaciju putnika i ne napaja se iz objekata Infre već iz objekata Javnog preduzeća za skloništa.
Naime, Vračarski i Dedinjski tunel su zamišljeni kao nuklearna skloništa. U slučaju opasnosti od nuklearnog rata, predviđeno je da se u njih nabiju stotine spavaćih kola i zapečate teška čelična vrata na ulazima.
Oba tunela su opremljena sa nekoliko bunkera koji imaju rezervno napajanje, centar veze, operacione sale, bazene sa vodom, pogone za filtraciju vazduha itd.
E iz tih bunkera se napaja ova rasveta, i industrijske utičnice koje su namenjene da se na njih zakače kola kako bi u njima bilo svetla i grejanja.
Mislim da je ukupan kapacitet zamišljen za 10 hiljada ljudi.

U tunelima nije predviđeno osvetljenje za evakuaciju jer nije predviđena evakuacija. Projektantni su zamislili da se voz koji gori zaustavi na Vukovom spomeniku ili da napusti tunel.
Kruže glasine da je u okviru projekta rekonstrukcije tunela predviđeno da se uradi i evakuaciono osvetljenje, ali je to između Infre i CIP-a.

Tramvaj do Rakovice nećemo videti još ko zna koliko godina, naprdnjački retardi Bulevar Patrijarha Pavla i dalje ne pipaju. Tramvajske šine dovežene na gradilište pre 2 godine i od onda skupljaju prašinu i navlače korov.
Pre možda mesec dana su opet raspisali tender i dobili su dve ponude koje su obe bile procenat ili dva iznad procenjene vrednosti. Ali pazi, to je tek druga faza od kilometar i po, do okretnice u Kneževcu ima još 3 kilometra... A i uži je prostor.
Nažalost, neće to skoro biti gotovo.
 
Uhvatih i 035/077, drugi čisti RVR pored 019/020. Verujem da će Prleta obradovati.

DSC_4899.JPG

DSC_4901.JPG

20240522_172934.JPG

20240522_183255.JPG


Unutra klasično urađeno Želvozovski, malo prefarbano, stavljena nova Pullman sedišta, zanimljivo da rukohvate nisu ni prebrisali, samo su ih vratili onako ne baš čiste.
Od majstora čujem da dobro vuče, ako ne ništa, makar su lepši ovako čisti i bez grafita, nažalost putnički salon već išaran.
20240522_183326.JPG

20240522_183504.JPG

20240522_183517.JPG

20240522_183344.JPG

20240522_183814.JPG


Malo iz vožnje.
20240522_183856(0).JPG
 
Жив био Јеланча! Срце се радује! Чак и од спољашње свежине. Некако добијем крила кад видим да је чисто и макар обновљено.

Штета наравно што се тако површно ради, што се макар не очисти темељно изнутра. Да не причам да то треба да раде сваку ноћ.
 
Da li se sada normalno obavlja saobraćaj kroz vračarski tunel?
 
Da li postoji opcija da se kupi neki polovan voz za neke sitne novce ili da nam donira neka zemlja (poput japana ili švajcarske uzimam njih za primer jer su nam poklonili autobuse i tramvaje)
Znam da zemlje imaju različite pragove i širine odstojanja točkova ali verujem da se to može srediti.
Nemoguće da nigde u svetu niko ne prodaje neke putničke vozove koji su stariji i koji nam pašu.
 
Da li postoji opcija da se kupi neki polovan voz za neke sitne novce ili da nam donira neka zemlja (poput japana ili švajcarske uzimam njih za primer jer su nam poklonili autobuse i tramvaje)
Znam da zemlje imaju različite pragove i širine odstojanja točkova ali verujem da se to može srediti.
Nemoguće da nigde u svetu niko ne prodaje neke putničke vozove koji su stariji i koji nam pašu.
Za električne treba taj neki dobrotvor da ima mrežu 25kV, 50Hz to u Evropi imaju sve zemlje ex yu, sem Slovenije, Bugarska, Rumunija, Grčka, Turska, Mađarska i Finska i možda ex Čehoslovačka. Od ponuđenih nemamo puno izbora...
 
Katastrofa koliko nesreca u poslednjih 7 godina. Nije jos gotov izvestaj ni za prethodnu nesrecu, nacekacemo se.
 
Uhvatih i 035/077, drugi čisti RVR pored 019/020. Verujem da će Prleta obradovati.

Pogledajte prilog 199063
Pogledajte prilog 199064
Pogledajte prilog 199065
Pogledajte prilog 199066

Unutra klasično urađeno Želvozovski, malo prefarbano, stavljena nova Pullman sedišta, zanimljivo da rukohvate nisu ni prebrisali, samo su ih vratili onako ne baš čiste.
Od majstora čujem da dobro vuče, ako ne ništa, makar su lepši ovako čisti i bez grafita, nažalost putnički salon već išaran.
Pogledajte prilog 199067
Pogledajte prilog 199068
Pogledajte prilog 199069
Pogledajte prilog 199070
Pogledajte prilog 199071

Malo iz vožnje.
Pogledajte prilog 199072
Ставити камере у те возове и кажњавати вандале.
 
Vrh