Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Da li su elementi reda vožnje za 160 ili 200 km/h? Na sajtu IŽS su nestale knjižice, tako da ne mogu da vidim. Ako su za 160 km/h onda ok, ali ako su za 200 km/h onda će sa 413-1 biti kašnjenja, naročito zbog slabijih vučnih motora u odnosu na 413-0.
Нису никад ни објављене књижице за наредни ред вожње. Свакако је планиран 413-100 (можда сам то чак покупио и од некога унутар фирме, али не могу сад да се сетим). Чињеница је да нема ниједно друго возило. KISSева има 2 комада, дакле они ће на IC на свака 2 сата. Кинези ће на међународне возове. То оставља 413-100 за IR што је тачно намена тог возила, чешћа стајања да није потребно 200км/х, а опет добољно проређена стајања да слаби вучни мотори не продужавају значајно време. То са моторима је епски фејл, буквално су само хтели да прођу јефтиније. Узели моторе за убрзане поласке, а седишта за приградско/регионалне. Лудаци
 
Gorane, šta je konkretno bio problem kod podhodnika pa je moralo naknadno da se sanira?
Hidroizolacija nije bila adekvatna. I pojavila se podzemna voda. Kada su otkrili odakle voda dolazi, prilikom ispumpavanja, voda je sve više i više krenula da nadolazi, i tu ih je poprilično uhvatila panika. Uspeli su to da reše sada. Subotica je inače poznata po izuzetno visokim podzemnim vodama.
 
Нису никад ни објављене књижице за наредни ред вожње.

Мислио сам на тренутно важећи. Не ради више линк на сајту за књижице.

KISSева има 2 комада, дакле они ће на IC на свака 2 сата.

Да. Две гарнитуре су потребне за такт на 2 сата БГ-СУ. Због такта ИнтерРегио на 4 сата, за шта је потребна једна гарнитура, помислио сам да ће трећи 410 ићи на ИнтерРегио, а да ће га мењати 413-1 кад је потребно да један 410 буде на прегледу или поправци.


Кинези ће на међународне возове.

То је јасно. С тим што ће за планирани обрт бити потребно 3 гарнитуре, а биће их 5.
 
Нису никад ни објављене књижице за наредни ред вожње. Свакако је планиран 413-100 (можда сам то чак покупио и од некога унутар фирме, али не могу сад да се сетим). Чињеница је да нема ниједно друго возило. KISSева има 2 комада, дакле они ће на IC на свака 2 сата. Кинези ће на међународне возове. То оставља 413-100 за IR што је тачно намена тог возила, чешћа стајања да није потребно 200км/х, а опет добољно проређена стајања да слаби вучни мотори не продужавају значајно време. То са моторима је епски фејл, буквално су само хтели да прођу јефтиније. Узели моторе за убрзане поласке, а седишта за приградско/регионалне. Лудаци

Zato su ih već stavili na Regio za Prijepolje, Panvoz, Regioexpres Ns - Bg je praktično Regio na stereodima, a uskoro će biti dole na Jugu za Regio.. 😃
 
Мислио сам на тренутно важећи. Не ради више линк на сајту за књижице.



Да. Две гарнитуре су потребне за такт на 2 сата БГ-СУ. Због такта ИнтерРегио на 4 сата, за шта је потребна једна гарнитура, помислио сам да ће трећи 410 ићи на ИнтерРегио, а да ће га мењати 413-1 кад је потребно да један 410 буде на прегледу или поправци.




То је јасно. С тим што ће за планирани обрт бити потребно 3 гарнитуре, а биће их 5.
Oni jedva imaju 2 KISSa operativno, vrlo se često dešava da im drugi ispadne zbog nečega pa nemaju čime. Naravno nemaju pojma da poprave, već zovu iz štadlera da dođu. To je cena male serije nažalost.
 
Dupli Flirt za Suboticu
IMG_20251008_153300.jpg
 
Na sajtu Srbijavoza subotički polasci i dalje nisu uneti u stanični RV za Prokop i sve stanice između Beograda i Novog Sada gde IR ima bavljenje. Ovaj put su prevazišli sebe u neažurnosti, klošari nepismeni i bahati 🤬
 
Vidim na aplikaciji da su pokupovane sve karte za Suboticu manje - više odmah, ali zanima me jel bi pravili problem da samo udjem u voz na Novom Beogradu kao da je običan voz. Neće kondukter da mi naplati kartu od 0 dinara sigurno?

Sent from my Pixel 7a using Tapatalk
 
Ако бих ишао у Сегедин, пошто наши неће да убаце могућност куповине онлајн карата, видим да могу узети карту на MAV-овом сајту. Да ли у том случају пошто не разумем бројеве возова на сајту, важи за СВ гарнитуре?
 
Pa nije valjda i ovo neko privremeno rešenje?
Privremeno još od početka 2024... Taj kontejner je užas i kad ide voz za Segedin a stvori se tipa 10 putnika, jako fali kartomat neki ili nešto, bukvalno nikad ne kupujem tamo kartu nego preko MÁVa kad već kod nas ne može.
 
Ако бих ишао у Сегедин, пошто наши неће да убаце могућност куповине онлајн карата, видим да могу узети карту на MAV-овом сајту. Да ли у том случају пошто не разумем бројеве возова на сајту, важи за СВ гарнитуре?
Nije vezano za prevoznika, možeš kartom za taj dan bilo koji polazak bilo kog prevoznika.
 
Хвала. Зато што је тешка глупост да се карте у "интернационалном" саобраћају морају купити на благајнама.
 
Zasto voz su-seg putuje vise od sat i po na relativno novoj pruzi?
Na prvom i poslednjem iz Segedina ima samo duže od sat i po, na ostalima je oko 83 minuta, od čega je 33 minuta čekanje na granici. U Mađarskoj je pruga i dalje bila pod konstrukcijom pa je sporija vožnja po redu vožnje nego što će od sledećeg reda vožnje biti. Trebalo bi od sledećeg reda vožnje da je oko 70ak minuta sa max 30 minuta granice na svim polascima.

Takođe trenutno u Subotici kupi kašnjenje kad kreće iz stanice jer ide ka severu prvo da izađe sa koloseka koji nije namenjen za tu liniju.
 
Vrh