Ђоле Певчанин
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.11.2016.
- Poruke
- 4.433
- Pohvaljen
- 5.524
Јел морам да обратим пажњу када ми је свеједно?
Јел морам да обратим пажњу када ми је свеједно?
Kao što i kaže, to je samo preporuka. A karte će moći da se sasvim normalno kupuju u vozu bez nadoknade.Au veselo za penzionere i ljude bez aplikacije.
U stanicama: Zmajevo, Vrbas Nova, Lovćenac-Mali Iđoš, Bačka Topola i Žednik neće biti organizovana prodaja karata na blagajni i putem kartomata, te je preporuka putnicima da svoju kartu kupe putem mobilne aplikacije.
Kao što i kaže, to je samo preporuka. A karte će moći da se sasvim normalno kupuju u vozu bez nadoknade.
Dobro da to stoji, u glavi mi je predstavljalo veći problem zbog rezervacije sedišta i situacije da ako uđu putnici bez karata pa krenu da zauzimaju mesta od putnika sa kartama, ili odaberu već pun voz. Ali dobro ima i onih nenumerisanih mesta za mesečne...Kao što i kaže, to je samo preporuka. A karte će moći da se sasvim normalno kupuju u vozu bez nadoknade.
Najveća debilana od svih je što će tokom promo perioda pustiti samo IR i IC vozove za koje je obavezna rezervacija uz ograničen broj mesta.
Na stanici u Subotici fizički nema mesta za više. Svi koloseci sem prvog su zatvoreni zbog popravki na pothodniku, meni ovo trenutno deluje kao maksimum mogućeg, sa Regio polascima bi dolazili u problem da treba sa istog koloseka da kreće i stiže voz.Jel bar ima neke naznake kada bi mogli da profunkcionišu i Re polasci, bilo SU-BG ili samo SU-NS? Neće pre godišnje promene RV ?
Jel bar ima neke naznake kada bi mogli da profunkcionišu i Re polasci, bilo SU-BG ili samo SU-NS? Neće pre godišnje promene RV ?
Tako je. Konkretno pothodnik da se završi u Subotici I to je uslov za puštanje ostalih perona. Što se tiče radova na sanaciji pothodnika, najteže je gotovo, sve je sanirano. U toku je postavljanje obloge na zidove pothodnika, i ostaje još da se postave behaton kocke (gazeći sloj)Mislim da su najavili da će ovako biti do kraja RV 24/25. Videćemo za 25/26 šta će biti. Postojeći predlog sa sajta IŽS će svakako morati da koriguju da bi se uklopilo sa planiranim dvosatnim taktom međunarodnih. Puštanje svih perona u upotrebu u stanici Subotica je prvi preduslov za sve.
Gorane, šta je konkretno bio problem kod podhodnika pa je moralo naknadno da se sanira?Tako je. Konkretno pothodnik da se završi u Subotici I to je uslov za puštanje ostalih perona. Što se tiče radova na sanaciji pothodnika, najteže je gotovo, sve je sanirano. U toku je postavljanje obloge na zidove pothodnika, i ostaje još da se postave behaton kocke (gazeći sloj)
Pogledajte prilog 254236
Pa negde sam video da piše to, a onda sam viđao ljude koji uredno kupuju karte u Sokolu. Bile pre više od godinu dana...Zar nije bilo u nekom trenutku doneta odluka da se u IC Soko može samo sa prethodno kupljenom kartom i rezervacijom? Ili su to ponišitili?
Nema više ovog voza. Zvanično zbog građevinskih radova, nezvanično zbog visokih troškova u Trstu. Iz novog reda vožnje, to će biti samo EC Beč - Ljubljana. Međutim, RailJet će stići u Sloveniju od juna 2026. Beč - Grac - Filah - Jesenice - Ljubljana.Ljubljana je o.k. sto ima koneckiju za Italiju.
Dosta besplatnih polazaka rasprodato, IR su duplirali kapacitet.
Pa oduvek je planirano da ide Flirt (100) na IRZnači, ići će Flirt na IR.
Pa oduvek je planirano da ide Flirt (100) na IR
Лоша хидроизолација па је потходник био поплављен како сам чуо.Gorane, šta je konkretno bio problem kod podhodnika pa je moralo naknadno da se sanira?
Verovatno ubacuju adhoc u zavisnosti od tražnje. Tj., znaju da će sad biti navala i za vikend, nakon toga će postepeno da smanjuju.Čudno je onda što kad se gleda dovoljno unapred isti je predviđen kapacitet IC i IR za Suboticu:Pogledajte prilog 254256
Verovatno ubacuju adhoc u zavisnosti od tražnje. Tj., znaju da će sad biti navala i za vikend, nakon toga će postepeno da smanjuju.