Šta je novo?

Železnice - putnički saobraćaj

Da li su elementi reda vožnje za 160 ili 200 km/h? Na sajtu IŽS su nestale knjižice, tako da ne mogu da vidim. Ako su za 160 km/h onda ok, ali ako su za 200 km/h onda će sa 413-1 biti kašnjenja, naročito zbog slabijih vučnih motora u odnosu na 413-0.
Нису никад ни објављене књижице за наредни ред вожње. Свакако је планиран 413-100 (можда сам то чак покупио и од некога унутар фирме, али не могу сад да се сетим). Чињеница је да нема ниједно друго возило. KISSева има 2 комада, дакле они ће на IC на свака 2 сата. Кинези ће на међународне возове. То оставља 413-100 за IR што је тачно намена тог возила, чешћа стајања да није потребно 200км/х, а опет добољно проређена стајања да слаби вучни мотори не продужавају значајно време. То са моторима је епски фејл, буквално су само хтели да прођу јефтиније. Узели моторе за убрзане поласке, а седишта за приградско/регионалне. Лудаци
 
Gorane, šta je konkretno bio problem kod podhodnika pa je moralo naknadno da se sanira?
Hidroizolacija nije bila adekvatna. I pojavila se podzemna voda. Kada su otkrili odakle voda dolazi, prilikom ispumpavanja, voda je sve više i više krenula da nadolazi, i tu ih je poprilično uhvatila panika. Uspeli su to da reše sada. Subotica je inače poznata po izuzetno visokim podzemnim vodama.
 
Нису никад ни објављене књижице за наредни ред вожње.

Мислио сам на тренутно важећи. Не ради више линк на сајту за књижице.

KISSева има 2 комада, дакле они ће на IC на свака 2 сата.

Да. Две гарнитуре су потребне за такт на 2 сата БГ-СУ. Због такта ИнтерРегио на 4 сата, за шта је потребна једна гарнитура, помислио сам да ће трећи 410 ићи на ИнтерРегио, а да ће га мењати 413-1 кад је потребно да један 410 буде на прегледу или поправци.


Кинези ће на међународне возове.

То је јасно. С тим што ће за планирани обрт бити потребно 3 гарнитуре, а биће их 5.
 
Нису никад ни објављене књижице за наредни ред вожње. Свакако је планиран 413-100 (можда сам то чак покупио и од некога унутар фирме, али не могу сад да се сетим). Чињеница је да нема ниједно друго возило. KISSева има 2 комада, дакле они ће на IC на свака 2 сата. Кинези ће на међународне возове. То оставља 413-100 за IR што је тачно намена тог возила, чешћа стајања да није потребно 200км/х, а опет добољно проређена стајања да слаби вучни мотори не продужавају значајно време. То са моторима је епски фејл, буквално су само хтели да прођу јефтиније. Узели моторе за убрзане поласке, а седишта за приградско/регионалне. Лудаци

Zato su ih već stavili na Regio za Prijepolje, Panvoz, Regioexpres Ns - Bg je praktično Regio na stereodima, a uskoro će biti dole na Jugu za Regio.. 😃
 
Мислио сам на тренутно важећи. Не ради више линк на сајту за књижице.



Да. Две гарнитуре су потребне за такт на 2 сата БГ-СУ. Због такта ИнтерРегио на 4 сата, за шта је потребна једна гарнитура, помислио сам да ће трећи 410 ићи на ИнтерРегио, а да ће га мењати 413-1 кад је потребно да један 410 буде на прегледу или поправци.




То је јасно. С тим што ће за планирани обрт бити потребно 3 гарнитуре, а биће их 5.
Oni jedva imaju 2 KISSa operativno, vrlo se često dešava da im drugi ispadne zbog nečega pa nemaju čime. Naravno nemaju pojma da poprave, već zovu iz štadlera da dođu. To je cena male serije nažalost.
 
Vrh