мишљења сам да на територији Београда регио возови треба да буду бесплатни, а да град повећа издавања Србијавозу за 10-20%
To bi onda bila rupa u sistemu,
па и Београд има смислену територију, не разумем.
па баш због те (потенцијалне) рупе у систему би Београд давао СВ-у до 20% више него сада. ионако се СВ, као и остатак путничких система у Европи, субвенционише. и као што сам рекао, то би важило само за регио возове, не интер-сити и регио-експрес
Pa i sad mogu to da rade, pošto BG Voz ide do Lazarevca. Evo baš gledam red vožnje, dolazak jednog BG voza u Lazarevac je u 13:13, a za dalje prema Valjevu ide već u 13:31, što će reći da nije ni strašno za presedanje.To bi onda bila rupa u sistemu, jer bi putnici onda mogli da uzimaju kartu recimo iz Lazarevca za Valjevo, umesto iz Beograda za Valjevo. U drugim zemljama gde karta za gradski prevoz važi u regio vozovima na teritoriji grada postoji jedinstvena cena karte za voz sa svih stanica na teritoriji grada do drugih mesta. Ali ti gradovi imaju smislenu teritoriju, a ne kao Beograd koji se prostire do Lazarevca i Mladenovca.
Pa i sad mogu to da rade, pošto BG Voz ide do Lazarevca. Evo baš gledam red vožnje, dolazak jednog BG voza u Lazarevac je u 13:13, a za dalje prema Valjevu ide već u 13:31, što će reći da nije ni strašno za presedanje.
Imate bolji primer u Batajnici, gotovo svaki Bg iz Ovče se nadovezuje na Novosadski REX i RE, obično 10tak minuta se čeka presedanje.
Po čemu je Batajnica prirodno kada je pridodata Beogradu u isto vreme kada i Mladenovac i Lazarevac, početkom 70. - tih godina?