Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

мишљења сам да на територији Београда регио возови треба да буду бесплатни, а да град повећа издавања Србијавозу за 10-20%
 
мишљења сам да на територији Београда регио возови треба да буду бесплатни, а да град повећа издавања Србијавозу за 10-20%

To bi onda bila rupa u sistemu, jer bi putnici onda mogli da uzimaju kartu recimo iz Lazarevca za Valjevo, umesto iz Beograda za Valjevo. U drugim zemljama gde karta za gradski prevoz važi u regio vozovima na teritoriji grada postoji jedinstvena cena karte za voz sa svih stanica na teritoriji grada do drugih mesta. Ali ti gradovi imaju smislenu teritoriju, a ne kao Beograd koji se prostire do Lazarevca i Mladenovca.
 
па и Београд има смислену територију, не разумем.

To bi onda bila rupa u sistemu,

па баш због те (потенцијалне) рупе у систему би Београд давао СВ-у до 20% више него сада. ионако се СВ, као и остатак путничких система у Европи, субвенционише. и као што сам рекао, то би важило само за регио возове, не интер-сити и регио-експрес
 
па и Београд има смислену територију, не разумем.

Imao je od 1929. do 1941. Ovo sad je potpuno besmisleno.


па баш због те (потенцијалне) рупе у систему би Београд давао СВ-у до 20% више него сада. ионако се СВ, као и остатак путничких система у Европи, субвенционише. и као што сам рекао, то би важило само за регио возове, не интер-сити и регио-експрес

Jeste, grad Beograd će da daje subvencije Valjevcima da umesto 569 dinara kartu do Beograda (Lazarevca) plaćaju 202 dinara. Gde je tu logika?
 
Vidite, šta god vi/mi da predložite/predložimo ovde, svakako će biti smislenije nego bilo šta što Šupić i njegovi Ćaci "stručnjaci" predlože. Tako da što se mene tiče, samo napred. 😁
 
To bi onda bila rupa u sistemu, jer bi putnici onda mogli da uzimaju kartu recimo iz Lazarevca za Valjevo, umesto iz Beograda za Valjevo. U drugim zemljama gde karta za gradski prevoz važi u regio vozovima na teritoriji grada postoji jedinstvena cena karte za voz sa svih stanica na teritoriji grada do drugih mesta. Ali ti gradovi imaju smislenu teritoriju, a ne kao Beograd koji se prostire do Lazarevca i Mladenovca.
Pa i sad mogu to da rade, pošto BG Voz ide do Lazarevca. Evo baš gledam red vožnje, dolazak jednog BG voza u Lazarevac je u 13:13, a za dalje prema Valjevu ide već u 13:31, što će reći da nije ni strašno za presedanje.
 
Pa i sad mogu to da rade, pošto BG Voz ide do Lazarevca. Evo baš gledam red vožnje, dolazak jednog BG voza u Lazarevac je u 13:13, a za dalje prema Valjevu ide već u 13:31, što će reći da nije ni strašno za presedanje.

Nije strašno, ali koliko je pouzdano? Koliko ima takvih veza dnevno? BG voz se često otkazuje, kasni itd. Čovek koji često putuje na toj relaciji (radi, studira u BG) gledaće što pre da stigne kući u VA, direktnim vozom.
 
Imate bolji primer u Batajnici, gotovo svaki Bg iz Ovče se nadovezuje na Novosadski REX i RE, obično 10tak minuta se čeka presedanje.

Par puta sam koristio takav način, ne iz finansijskih već praktičnih razloga kada sam išao sa Vuka i Pančevca.
Ali ne može se računati na sedeće mesto u većini slučajeva, pa je možda bolje sići na Prokopu.
 
I ja mislim da već postoje neke manje rupe u sistemu jer znam, iz ličnog iskustva, da u nekim Regio vozovima kondukteri ne prilaze i ne naplaćuju kartu sve do Lazarevca.

Ne znam da li je uvek tako, ali je bilo par puta svakako.

Mislim da to rade jer su i sami svesni da BG voz često ima kikseve i lakše im da progledaju kroz prste ljudima koji hoće da dođu npr do prigradskih naselja nego da se raspravljaju.
 
Po čemu je Batajnica prirodno kada je pridodata Beogradu u isto vreme kada i Mladenovac i Lazarevac, početkom 70. - tih godina?​
 
Po čemu je Batajnica prirodno kada je pridodata Beogradu u isto vreme kada i Mladenovac i Lazarevac, početkom 70. - tih godina?​

Kakve to ima veze kad je pridodata? I Pančevo je pridodato 1929, pa je oduzeto 1941. Ako sutra istog dana u isto vreme Gangula pridoda Šabac i Pančevo Beogradu, da li to znači da Šabac potpada pod beogradsko metro područje podjednako kao Pančevo? Udaljenost od Trga Republike vazdušnom linijom: Pančevo 16 km, Batajnica 18 km, Lazarevac 51 km, Šabac 61 km. Pančevo i Batajnica pripadaju beogradskom metro području, dok Lazarevac, Mladenovac i Sopot ne pripadaju.
 
Jel može neko stručniji da objasni, ako trenutno 9-10 garnitura vrši, u 8 od 10 slučajeva, polaske bez otkazivanja taktom od 30 i 60min, bar na pravcu Batajnica - Ovča i nazad + Resnik (neredovan doduše), kojom to matematikom od 9 novih garnitura svih 9 moraju da idu na liniju za expo, ako uzmemo u obzir da verovatno neće ići češće od pola sata u špicu i da je linija bar na oko gledajući mapu kraća za četvrtinu? Jel to znači da će stepen ispravnosti novih unapred biti 50% ili šta?
Zar od tih 9 vozova nije dovoljno 5, da po 2 budu u oba smera i jedan u rezervi? Šta je sa ostalih 4?

Ta linija za taj famozni expo ako preveze dnevno 5% od broja putnika onoga što svakodnenvno preveze Batajnica - Ovča biće super, ali nek uzmu još 9 garnitura da stoje u rezervi ako slučajno koja crkne za expo, ipak tu ima najviše frekvencije putnika, studenata, srednjoškolaca i zaposlenih a i da bude lepo na oko.
 
Jutros ponovo kasne Bg vozovi na relaciji Vukov spomenik - Novi Beograd. Kašnjenje su oko 30 minuta i koristi se samo jedan kolosek između Karađorđevog parka i Vukovog spomenika. Očigledno postoji kvar ili je možda čak zaglavljen voz u tunelu kao prošle nedelje.

P.S. Pozdrav za botove koji su odjednom postali zainteresovani za Železnicu zbog lažnog malog EXPO-a i pruge.
 
Jel može neko stručniji da objasni, ako trenutno 9-10 garnitura vrši, u 8 od 10 slučajeva, polaske bez otkazivanja taktom od 30 i 60min, bar na pravcu Batajnica - Ovča i nazad + Resnik (neredovan doduše), kojom to matematikom od 9 novih garnitura svih 9 moraju da idu na liniju za expo, ako uzmemo u obzir da verovatno neće ići češće od pola sata u špicu i da je linija bar na oko gledajući mapu kraća za četvrtinu? Jel to znači da će stepen ispravnosti novih unapred biti 50% ili šta?
Zar od tih 9 vozova nije dovoljno 5, da po 2 budu u oba smera i jedan u rezervi? Šta je sa ostalih 4?

Ta linija za taj famozni expo ako preveze dnevno 5% od broja putnika onoga što svakodnenvno preveze Batajnica - Ovča biće super, ali nek uzmu još 9 garnitura da stoje u rezervi ako slučajno koja crkne za expo, ipak tu ima najviše frekvencije putnika, studenata, srednjoškolaca i zaposlenih a i da bude lepo na oko.​
EXPO je sve i svja i ukoliko se nešto radikalno (ne mislim na stranku) ne desi ranije, tek sa startom 2028 godine će se stvari, uslovno rečeno, vratiti u normalu.​
 
Jel može neko stručniji da objasni, ako trenutno 9-10 garnitura vrši, u 8 od 10 slučajeva, polaske bez otkazivanja taktom od 30 i 60min, bar na pravcu Batajnica - Ovča i nazad + Resnik (neredovan doduše), kojom to matematikom od 9 novih garnitura svih 9 moraju da idu na liniju za expo, ako uzmemo u obzir da verovatno neće ići češće od pola sata u špicu i da je linija bar na oko gledajući mapu kraća za četvrtinu? Jel to znači da će stepen ispravnosti novih unapred biti 50% ili šta?
Zar od tih 9 vozova nije dovoljno 5, da po 2 budu u oba smera i jedan u rezervi? Šta je sa ostalih 4?

Ta linija za taj famozni expo ako preveze dnevno 5% od broja putnika onoga što svakodnenvno preveze Batajnica - Ovča biće super, ali nek uzmu još 9 garnitura da stoje u rezervi ako slučajno koja crkne za expo, ipak tu ima najviše frekvencije putnika, studenata, srednjoškolaca i zaposlenih a i da bude lepo na oko.
Od 9 garnitura, 7 bi trebalo da bude na radu. Nek je vožnja u jednom smeru 45 min, vreme čekanja na terminusu 15 min, nazad opet 45+15 dolazimo to obrta od 120 min
Za i=30 min je broj vozila na radu 4
Za i=20 min je broj vozila na radu 6
Za i=15 min je broj vozila na radu 8

Eto, ako ide sa intervalom od 30 min, znači da će biti 3 slobodne garniture za ostale linije.
 
Vrh