мишљења сам да на територији Београда регио возови треба да буду бесплатни, а да град повећа издавања Србијавозу за 10-20%
To bi onda bila rupa u sistemu,
па и Београд има смислену територију, не разумем.
па баш због те (потенцијалне) рупе у систему би Београд давао СВ-у до 20% више него сада. ионако се СВ, као и остатак путничких система у Европи, субвенционише. и као што сам рекао, то би важило само за регио возове, не интер-сити и регио-експрес
Pa i sad mogu to da rade, pošto BG Voz ide do Lazarevca. Evo baš gledam red vožnje, dolazak jednog BG voza u Lazarevac je u 13:13, a za dalje prema Valjevu ide već u 13:31, što će reći da nije ni strašno za presedanje.To bi onda bila rupa u sistemu, jer bi putnici onda mogli da uzimaju kartu recimo iz Lazarevca za Valjevo, umesto iz Beograda za Valjevo. U drugim zemljama gde karta za gradski prevoz važi u regio vozovima na teritoriji grada postoji jedinstvena cena karte za voz sa svih stanica na teritoriji grada do drugih mesta. Ali ti gradovi imaju smislenu teritoriju, a ne kao Beograd koji se prostire do Lazarevca i Mladenovca.
Pa i sad mogu to da rade, pošto BG Voz ide do Lazarevca. Evo baš gledam red vožnje, dolazak jednog BG voza u Lazarevac je u 13:13, a za dalje prema Valjevu ide već u 13:31, što će reći da nije ni strašno za presedanje.
Imate bolji primer u Batajnici, gotovo svaki Bg iz Ovče se nadovezuje na Novosadski REX i RE, obično 10tak minuta se čeka presedanje.
Po čemu je Batajnica prirodno kada je pridodata Beogradu u isto vreme kada i Mladenovac i Lazarevac, početkom 70. - tih godina?
Jel može neko stručniji da objasni, ako trenutno 9-10 garnitura vrši, u 8 od 10 slučajeva, polaske bez otkazivanja taktom od 30 i 60min, bar na pravcu Batajnica - Ovča i nazad + Resnik (neredovan doduše), kojom to matematikom od 9 novih garnitura svih 9 moraju da idu na liniju za expo, ako uzmemo u obzir da verovatno neće ići češće od pola sata u špicu i da je linija bar na oko gledajući mapu kraća za četvrtinu? Jel to znači da će stepen ispravnosti novih unapred biti 50% ili šta?
Zar od tih 9 vozova nije dovoljno 5, da po 2 budu u oba smera i jedan u rezervi? Šta je sa ostalih 4?
Ta linija za taj famozni expo ako preveze dnevno 5% od broja putnika onoga što svakodnenvno preveze Batajnica - Ovča biće super, ali nek uzmu još 9 garnitura da stoje u rezervi ako slučajno koja crkne za expo, ipak tu ima najviše frekvencije putnika, studenata, srednjoškolaca i zaposlenih a i da bude lepo na oko.
Od 9 garnitura, 7 bi trebalo da bude na radu. Nek je vožnja u jednom smeru 45 min, vreme čekanja na terminusu 15 min, nazad opet 45+15 dolazimo to obrta od 120 minJel može neko stručniji da objasni, ako trenutno 9-10 garnitura vrši, u 8 od 10 slučajeva, polaske bez otkazivanja taktom od 30 i 60min, bar na pravcu Batajnica - Ovča i nazad + Resnik (neredovan doduše), kojom to matematikom od 9 novih garnitura svih 9 moraju da idu na liniju za expo, ako uzmemo u obzir da verovatno neće ići češće od pola sata u špicu i da je linija bar na oko gledajući mapu kraća za četvrtinu? Jel to znači da će stepen ispravnosti novih unapred biti 50% ili šta?
Zar od tih 9 vozova nije dovoljno 5, da po 2 budu u oba smera i jedan u rezervi? Šta je sa ostalih 4?
Ta linija za taj famozni expo ako preveze dnevno 5% od broja putnika onoga što svakodnenvno preveze Batajnica - Ovča biće super, ali nek uzmu još 9 garnitura da stoje u rezervi ako slučajno koja crkne za expo, ipak tu ima najviše frekvencije putnika, studenata, srednjoškolaca i zaposlenih a i da bude lepo na oko.
Ove garniture kao da imaju tuberkolosu.