S
stex_pb
Guest
U svakom trenutku od Medaka do Slavije stoje bar 3 pokvarene trole. Tako je poslednji godinu dana najmanje.
To je trend u Dorćolu odavno.Da ne grešim dušu, zadesi se i po neka dobra, utegnuta. Vidi se da je remontovana, radi klima radi grejanje ali većina je očigledno namerno zapuštena. Ovde nije toliko u pitanju godina proizvodnje već čisto neodržavanje i dovođenje u stanje čisto da može da ide. NA nekim vozilima je tolika korozija da se može ruka uvući u karoseriju. To nije zarđalo juče već godinama neodržavanja. Unutrašnje oplate su pričvršćene tek sa jednim ili dva vijka umesto recimo svih 10, sve landara i puca. zar je teško vratiti sve vijke posle servisa? To je ono što korisnik može da vidi a kakve su budževine ispod "haube" ne smem ni da zamislim.
@Дошљак može da potencira i ukidanje autobusa obzirom na procenat pokvarenih "kineza" još od prvog radnog dana. OD vozača Higera sam saznao da je u svakom trenutku neispravno 40% vozila.
Може, али ће да крене спин аутобуси су нови, ниски, климатизовани, еколошки, а тролејбуси су стари, мрежа се кида, зато стаје све до Славије до Медака и од Таковске до Бањице. Па ће прича како су електробуси исто на струју ал могу без жица, па жице су ружне, блокирају поглед на фасаде, и оно класично за један тролејбус купимо 3-4 аутобуса.Da ne grešim dušu, zadesi se i po neka dobra, utegnuta. Vidi se da je remontovana, radi klima radi grejanje ali većina je očigledno namerno zapuštena. Ovde nije toliko u pitanju godina proizvodnje već čisto neodržavanje i dovođenje u stanje čisto da može da ide. NA nekim vozilima je tolika korozija da se može ruka uvući u karoseriju. To nije zarđalo juče već godinama neodržavanja. Unutrašnje oplate su pričvršćene tek sa jednim ili dva vijka umesto recimo svih 10, sve landara i puca. zar je teško vratiti sve vijke posle servisa? To je ono što korisnik može da vidi a kakve su budževine ispod "haube" ne smem ni da zamislim.
@Дошљак može da potencira i ukidanje autobusa obzirom na procenat pokvarenih "kineza" još od prvog radnog dana. OD vozača Higera sam saznao da je u svakom trenutku neispravno 40% vozila.
Upravo prosao stari kratki ikarbus n serija na 40ici, tuga. Cak ni stare trole nisu dovoljne
Znam, uzas.To je redovna pojava radnim danom na 40, nažalost.
Da, sadašnji najsavremeniji tolejbusi sa popriličnom autonomijom ozbiljno koštaju. Ne znam doduše, ni šta bismo radili sa tim hi tech čudima. Kako bi se to održavalo dorćolskim štapovima i kanapima?Може, али ће да крене спин аутобуси су нови, ниски, климатизовани, еколошки, а тролејбуси су стари, мрежа се кида, зато стаје све до Славије до Медака и од Таковске до Бањице. Па ће прича како су електробуси исто на струју ал могу без жица, па жице су ружне, блокирају поглед на фасаде, и оно класично за један тролејбус купимо 3-4 аутобуса.
PRELEPE SLIKE! Koje su to prevrnute trole? A na drugoj slici naravno jedna trola “u kvaru”
Trebalo bi…Да ли има и 60 БКМ да су у возном стању?
Otprilike 0%. Osim ako ne puste privatnike da rade na trolejbuskim linijama, tada bi opet bilo 0% osim ako to ne bude StrelaKoja je šansa da se nabave Solaris trole i da te trole sukcesivno zamene ovo đubre što trenutno vozi
Hvala na odgovoru, onda treba pustiti Strelu na trolejbuskim linijama bez dileme.Otprilike 0%. Osim ako ne puste privatnike da rade na trolejbuskim linijama, tada bi opet bilo 0% osim ako to ne bude Strela