Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Kaže da su ovaj bušili prosek 3m/dnevno. Zavisi kolko je metara još tamo ostalo
 
Rade sekundarnu i u Lazu. U Munji rade sekundarnu ceo krug. Potrajaće sve to.
 
Jos dve zrtve danas na putu Užice - Požega. :(
Naravno, u mestu Uzići.
 
Gotovo godisnji izvestaj za 2022 https://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/suiss/UISS_godisnji_izvestaj_2022.pdf

Screenshot 2023-03-23 at 20.39.50.png


Screenshot 2023-03-23 at 20.40.07.png



Statistika iz 2021: #24.917
 
Kaže ukupni prihodi oko 305 mil evra.
Rast 2022/21 Bg-Ča +20%, ukupno 8.187.173, pa podeljeno sa 365 = 22.430 dnevni promet (jesam dobro shvatio, nešto mi mnogo u odnosu na prvu godinu 2017?).
Šta su koji q povećavali harač putarine sad +14% ako imaju dobre prihode, alavost, nikad im nije dosta, ni da im je prihod 500 mil, tako da iz daljih rasprava uopšte izbacimo promet kao parametar isplativosti gradnje autoputa.
Screenshot_20230323_212549_com.google.android.apps.docs_edit_955542173527105.jpg
 
Da Anas sam putovao ka Ivanjici.U Gorobilju se nazire priključni krak na Požega -Arilje. Upravno na postojeći put, na mestu gde je Moravica vrlo blizu puta, prokopano je 50-100metara tra se (od puta do reke.Očigledno je da će to biti beza ta dva puta. S obzirom na napadni ugao, jasno je da će biti pravljen kruž.ni tok. To parčence im je sad preko potrebno da bi mogli da krenu radovi na mostu. Ne znam da li im je u planu upravljanje Moravice jer tu već počinje da se ponaša kao ravničarska reka, meandrirajući.
 
Da Anas sam putovao ka Ivanjici.U Gorobilju se nazire priključni krak na Požega -Arilje. Upravno na postojeći put, na mestu gde je Moravica vrlo blizu puta, prokopano je 50-100metara tra se (od puta do reke.Očigledno je da će to biti beza ta dva puta. S obzirom na napadni ugao, jasno je da će biti pravljen kruž.ni tok. To parčence im je sad preko potrebno da bi mogli da krenu radovi na mostu. Ne znam da li im je u planu upravljanje Moravice jer tu već počinje da se ponaša kao ravničarska reka, meandrirajući.
Hvala @branik, ovo je veoma korisna informacija.
Čini mi se da se na prošlom snimku Puteva Srbije nazirao malo taj deo blizu magistrale, primetio sam zemljane radove. Čekamo nov snimak, pa ćemo videti kako napreduje taj deo do Gorobilja...
 
Nisam danas mogao da slikam. Bio sam pod utiskom teške nesreće koja se dogodila nekih tridesetak sekundi pre nego što sam naišao kod Knez petrola u Uzićima. (@Cheyenne pomenuo koji post iznad)
Za koji dan ču ići opet pa ću slikati.
Inače, čim je posle 2 i po sata zastoja pušten saobraćaj, na obilaznici oko Požege dogodila se još jedna nesreća.
To prestaje da bude put, postaje bojno polje.
I jedna zanimljivost i ilustracija traljavosti i fušeraja: nešto iza tog prokopanog parčeta budućeg puta, između Gorobilja i Milićevog Sela ka Arilju, na mostu koji je prošle sezone dugo rađen uz naizmenično semaforsko propuštanje, primeti se, ali i oseti (bar moja leđa) veliko ulegnuće. Izdržao je 7-8 meseci.
 
Када АП дође до Ужица и споји се Моравски до краја. БГ-Чачак ће се увећати још за 50%!
Daj bože, ali vrlo teško. Mislim da u pravcu Zlatibora već idu svi kojima se ide tamo i da tu nema mnogo mesta za povećanje veće od ukupne tendencije povećanja svih autoputeva u Srbiji.
Sa druge strane, vidim potencijal oko priključenja Moravskog, na koji će sigurno preći dosta ljudi koridora X, pogotovo leti kad je tamo sve mučnije voziti.
...da napišem po stoti put: BG-Čačak opravdava očekivanja, tako će sigurno biti i do Požege. Dalje na jug je skroz druga priča.
 
Како је све наопако, не видим зашто би и ово било другачије! Кад се неко побунио. Гледам французе, ко да је неко заменио народ, тамо храбри људи а овде сисе.
Дај Боже да ово до Пожеге заврше, моје наде да ураде до Мачката бар, имају све мање шанси! Врло брзо ће ако већ није део Пожега -Златибор постати најопаснији правац у земљи!
 
Благодарим Серђо, на ноћном снимку...необично је ово видети! Мада су разлози више него јасни!
 
Daj bože, ali vrlo teško. Mislim da u pravcu Zlatibora već idu svi kojima se ide tamo i da tu nema mnogo mesta za povećanje veće od ukupne tendencije povećanja svih autoputeva u Srbiji.
Sa druge strane, vidim potencijal oko priključenja Moravskog, na koji će sigurno preći dosta ljudi koridora X, pogotovo leti kad je tamo sve mučnije voziti.
...da napišem po stoti put: BG-Čačak opravdava očekivanja, tako će sigurno biti i do Požege. Dalje na jug je skroz druga priča.
Da, ali definitivno treba nastaviti u pravcu Zlatibora i Visegrada pre nego ka Boljarima, naime Crna Gora jos nije ni projekat usvojila za nastavak AP od Kolasina ka Boljarima tako da se sa nase strane AP zavrsio negde u livadi na granici sa CG
 
Prošao sinoć autoputem, radovi su u
cevi tunela Šarani, u smeru ka Čačku, pa se saobraćaj odvija naizmenično kroz ovu cev za Beograd.
 
Zašto svi taj autoput vezuju isključivo za Crnu Goru?

Maksimum u srednjem roku, dakle u sledećih 15 godina ili i malo više, je deonica Matesevo - Andrijevica u CG (22km), a sa srpske strane do Mackata (veliko AKO, ali u tom roku možda i bude) i drugi krak do Ivanjice (još veće AKO).

Iako je u prirodi čoveka uvek nada i sklonost da veruje u lepe priče, u realnosti to nam je to.
 
Мислио сам да ће се на делу од БГа до Чачка промет у наредним годинама повећати за 50%, са садашњих 22000 дневно на 30-35000.
 
Al čekaaaj kako sad najednom Može DISKRIMINACIONO poskupljenje ovima 14%, a onima 8%, a lažu da Ne Može istom logikom dikskriminacije da domaćim vozilima poskupi 1%, a stranim 20%? To je zato što je neko ljigavi strani dupeljubac, srbomrzac 😈

Ako ništa ovo je makar prvi korak ka tome da naši gradjani plaćaju kud i kamo jeftinije od stranaca. Teško će bilo koji stranac tokom letnje sezone uzimati tag za dva prolaska kroz Srbiju.
Inače mislim da sam u HR vidjao da pojedine naplatne rampe imaju radno vreme u slučaju da plaćate gotovinom. To zapravo ima smisla u kontekstu smanjivanja troškova.
 
Vrh