Beli zo
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 13.09.2020.
- Poruke
- 1.603
- Pohvaljen
- 5.165
Iste širine kao Lipak i Železnik i budući Beli potok na istočnom kraku Staničenje...Ово је највиши и најшири тунел тренутно на нашим путевима, али је међу најкраћима.
Iste širine kao Lipak i Železnik i budući Beli potok na istočnom kraku Staničenje...Ово је највиши и најшири тунел тренутно на нашим путевима, али је међу најкраћима.
Ono što će sada neko vreme biti vest i problem su gužve na Obrenovcu u povratku nedeljom i na kraju praznika.Srećom pa je proširenje krenulo sa mrtve tačke i može početi verovatno već na jesen i dupliraće broj izlaznih traka.Meni zanimljivo u ovom tekstu je odnos 60:40 u korist Pakovraća ali mislim da ima logike da za Uskrs ili 1 Maj to ipak bude 50:50.

Значи 18500 дневно! Машала!Beograd-Čačak
2021. 6.770.154
Грешка, нисам рачунао та два, али је највишиIste širine kao Lipak i Železnik i budući Beli potok na istočnom kraku Staničenje...
Ko ono pisa da ovaj autoput nece imati ni 10k protoka i da nije isplativ i da je trebalo da se radi brza saobracajnica, nek se slobodno sam izloguje sa foruma![]()
Da li bi negde mogla da se nađe broju saobraćajnih udesa sa smrtnim ishodom na deonici ibarske od Čačka do Beograda i poređenje sa stanjem pre MV?Ukupan saobraćaj
Beograd-Čačak
2021. 6.770.154
2020. 5.031.704
2019. 3.154.441
Srbija
2021. 62.456.619
2020. 48.785.560
2019. 56.878.438
Па није баш да сви имају адаптивне, заправо у питању је значајна мањина. Генерално темпомат је екстра ствар и јако корисна, али ако склонимо ноге са папучица и превише се опистимо може бити и јако опасна. Реко бих да успорава реакцију слично као да смо у неком блажем алкохолисаном стању. Ја га често искључим када видим да улазим у гужву.Pa imaju sad svi ti adaptivne tempomate. On sam 100 i više metara od vozila ispred usporava. Dosta naporno koliko je oprezan