Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Не знам за шта ме питаш. Ако гледамо овај спој, сигурно да није. Мада ме чуди да нису варене шине за ту брзину.

Међутим грбица која се види даље на слици, мислиш да је и она исправљена? Капирам да је телеобјектив у питању и да се голим оком то не примети
Prle, ovo što se vidi na fotki je kolosek u izgradnji. Svi šinski sastavi su pod OBAVEZNO zavareni. Ova "grba" koju spominješ je posledica polaganja koloseka na još neuređen zastornu prizmu. Visinska razlika između koloseka u tunelu (betonska ploča) i ovog klasičnog na nasipu ka viaduktu je uzrok ovog što se vidi na slici.
"Poskakivanje" se dešava na diletacionim spravama na samom mostu a ne na ovoj tački koja je prikazana.
 
Не знам за шта ме питаш. Ако гледамо овај спој, сигурно да није. Мада ме чуди да нису варене шине за ту брзину.

Међутим грбица која се види даље на слици, мислиш да је и она исправљена? Капирам да је телеобјектив у питању и да се голим оком то не примети

Oпет понављам, слика је из времена изградње, тако да нема никакве везе са садашњим стањем на терену. Наравно да су шине варене и наравно да је грбица исправљена, јер се на слици види да засторна призма (туцаник) није у потпуности посута.
 
"Očekujem da dobijemo još najmanje dodatnih pet kompozicija a razgovaramo i sa drugim partnerima tako da očekujem da ćemo imati nove vozove", rekla je Brnabić.
Zanimljovo. 8 vozova bi u tom slučaju imali, koliko bi beše bilo na popravci + vruća + hladna rezerva? 3 garniutre? Znači 5 garnitura za Beograd-Subotica. Rečeno je da će vreme vožnje biti 1 sat i 18 minuta.
 
Fuxing is coming

И гребе бокове о ивице перона :ROFLMAO:

Ако нешто кинеско икад стигне, најреалнија је ова варијација на тему KISS200:


Мада, треба тежити унификацији возног парка, због проблематике одржавања. Имати 3 ЕМВ једног и 5 ЕМВ другог произвођача за 200 км/ч је јако неефикасно и непрактично. Ако мисле још 5 ЕМВ за 200 км/ч да набављају, онда би требало наставити са KISS-ом.

С обзиром да Карго ускоро пропада, предлажем да га Србија Воз купи и таман има ових 16 Вектрона.
 
@mvbg1, @Boki123, субота и недеља су одлични. На пример, у овом тренутку су распродате све карте за ИЦ возове после 16:00 из Новог Сада. Чак и када је лоше време, попуњеност викендом је добра, одокативно бар 70% места се прода. Кад је лепо време, само први јутарњи и евентуално возови између 14:00 и 16:00 се скроз не распродају, остали се распродају. Морам да признам да нисам био у праву када сам рекао да ће повећање цене карата довести до тога да викендом карта не мора да се купује два-три сата унапред или чак дан унапред.

Петак није као викенд, али је исто добар. Осталим радним данима број продатих карата, наравно, варира по сатима - у шпицевима одокативно бар 60-70%, али некад се и распродају све (воз у 17:00 из Београда), а ван шпицева одокативно 40-60%.

Дакле, простор за повећање треба тражити у радним данима, а за то је ипак потребно време (проналазак посла у другом граду је дуготрајнији процес од одласка на једнодневни излет). Већи број путника радник данима може да буде и уколико се уведе још неки каснији воз јер сада не може да се оде возом на кошаркашку утакмицу која почиње у 21:00 или на позоришну представу која почиње у 19:30 и траје 2,5 сата (треба урачунати и време у градском превозу). Иако су касни возови мање попуњени, они повећавају попуњеност поподневних возова (путовање у одласку). Србија воз би требало да прати догађаје који се одржавају и да, у складу са тим, повећава капацитете, као што је било за време Егзита и Бир феста. Зашто не би увели ванредни вечерњи воз када се у Арени игра кошаркшка утакмица или се одржава неки други догађај у граду? Свако би радије прошетао од железничке станице Нови Београд до Арене него тражио паркинг у околини.

Као што је @Boki123 већ рекао, потенцијал лежи и у путницима са успутних станица. Осим поменуте повезаности локалним превозом, треба повећати и број возова који се заустављају у успутним станицама, минимум један воз на сат од 06:00 до 22:00 и бар два у шпицу. Мени се више пута десило да сам са друштвом хтео да путујем до неког успутног места и да смо на крају ишли аутом јер нема воза 2-3 сата (нпр. недељом ујутру).
 
Ja bih se kladio na CRRC Sirius mada su oni za 160 km/h. Napravljena su 3 komada za Leoexpress, a ugovor je otkazan jer nisu dobili EU sertfikat (na testiranju su preko 3 godine).
Kinezi sada traže kome da ih uvale da ih ne bi vracali nazad za Kinu.
 
@mvbg1, @Boki123, субота и недеља су одлични. На пример, у овом тренутку су распродате све карте за ИЦ возове после 16:00 из Новог Сада. Чак и када је лоше време, попуњеност викендом је добра, одокативно бар 70% места се прода. Кад је лепо време, само први јутарњи и евентуално возови између 14:00 и 16:00 се скроз не распродају, остали се распродају. Морам да признам да нисам био у праву када сам рекао да ће повећање цене карата довести до тога да викендом карта не мора да се купује два-три сата унапред или чак дан унапред.

Петак није као викенд, али је исто добар. Осталим радним данима број продатих карата, наравно, варира по сатима - у шпицевима одокативно бар 60-70%, али некад се и распродају све (воз у 17:00 из Београда), а ван шпицева одокативно 40-60%.

Дакле, простор за повећање треба тражити у радним данима, а за то је ипак потребно време (проналазак посла у другом граду је дуготрајнији процес од одласка на једнодневни излет). Већи број путника радник данима може да буде и уколико се уведе још неки каснији воз јер сада не може да се оде возом на кошаркашку утакмицу која почиње у 21:00 или на позоришну представу која почиње у 19:30 и траје 2,5 сата (треба урачунати и време у градском превозу). Иако су касни возови мање попуњени, они повећавају попуњеност поподневних возова (путовање у одласку). Србија воз би требало да прати догађаје који се одржавају и да, у складу са тим, повећава капацитете, као што је било за време Егзита и Бир феста. Зашто не би увели ванредни вечерњи воз када се у Арени игра кошаркшка утакмица или се одржава неки други догађај у граду? Свако би радије прошетао од железничке станице Нови Београд до Арене него тражио паркинг у околини.

Као што је @Boki123 већ рекао, потенцијал лежи и у путницима са успутних станица. Осим поменуте повезаности локалним превозом, треба повећати и број возова који се заустављају у успутним станицама, минимум један воз на сат од 06:00 до 22:00 и бар два у шпицу. Мени се више пута десило да сам са друштвом хтео да путујем до неког успутног места и да смо на крају ишли аутом јер нема воза 2-3 сата (нпр. недељом ујутру).
Slažem se. Minimum za regio je 1 voz po satu odnosno 2 u špicu. Ro će biti ostvarivo od narednog reda vožnje.
Takođe fali petkom i vilendom kasniji večernji voz, oko ponoći u oba pravca.
Ja nisam zadovoljan brojem putnika, ok jeste popunjenost sjajna ali na kom vozu? Nije isto 70 posto na IC polasku BG-NS sa 4-delnom garniturom i IC polasku Cirih-Bern sa duplom sinhron garniturom sa po 8 vagona (i to dužih od vagona KISSa). Ok treba vreme za to, treba da imamo radnu snagu koja se navikla da komjutuje, ali za to treba j industrija duž pruge, dosta studenata i veza javnog prevoza.
Doćić3mo u jednom trenutku do toga
 
TPS Stara hala za Gorbacove i nova za 413.

DJI_0229.JPG
DJI_0231.JPG
DJI_0233.JPG
DJI_0236.JPG
DJI_0238.JPG
DJI_0239.JPG
DJI_0240.JPG
DJI_0246.JPG
DJI_0259.JPG
 

Prilozi

  • DJI_0244.JPG
    DJI_0244.JPG
    298 KB · Pregleda: 116
  • DJI_0243.JPG
    DJI_0243.JPG
    353,8 KB · Pregleda: 106
  • DJI_0246.JPG
    DJI_0246.JPG
    345,3 KB · Pregleda: 110
  • DJI_0245.JPG
    DJI_0245.JPG
    298,5 KB · Pregleda: 125
Ако Фусин не гребе пероне, ФФС ће бити ок. (Фусин Фор Сербиа).
 
Ако Фусин не гребе пероне, ФФС ће бити ок. (Фусин Фор Сербиа).

Радиће нови модел и покушати да добију хомологацију за ЕУ због 5 возова. Хоће, али месеца Лимбурга. Притом ето, онај за Чехе после 3 године није добио хомологацију. Чеси узели 3, хтели 30, али одустали због не добијања хомологације. Вероватно и политика има неког удела у томе. Просто ме неодољиво подсећа на "признавање вакцина". Видећемо овај за Аустријанце двоспратни за 200 км/ч. Ако добије, то је то - то једино можемо набавити.
 
Ето тај за Чехе може. Ако пичи по Србији, није много ни важно. Хмологирани производ ће сигурно бити скупљи.
Друга еј ствар да мора да прелази границу. Овако, не видим потребу, тим пре ако се део производње и сервисни центар отворе у Србији, што би било логично.
 
Овако, не видим потребу, тим пре ако се део производње и сервисни центар отворе у Србији, што би било логично.

Какав део производње и сервисни центар за 5 возова? Ако имамо 24 Штадлерова воза и ускоро долази још 18, а за то се не отвара сервисни центар, него возови иду на сервис у Мађарску, зар ти делује реално да ће неко да отвара сервисни центар за 5 возова? Наравно да неће, јер знају да саберу 2+2.
 
Мени делује: Логично је да због трошкова логистике Кинезима треба база у Европи. С тим у вези, ако Србија би постала огледно поље, на чијој територији би се вршио развој и тестирање тј предевропска хомологација.
Са Штадлером тако нешто није могуће, баш због тих малих количина које си навео.

Само да напоменем да Кинези још држе челичану и рудник бакра у Србији, имају Пиреј у Атини и улажу у пруге у Србији, тако да сценарио о коме пишем не делује не могуће. Шта више, врло је испуњив.
 
A коме ће Кинези да продају возове у Европи (не рачунам ових пар возова/локомотива ту и тамо који су статистичка грешка), с обзиром на константно саботирање од стране ЕУ?

То што некима нешто делује овде, потпуно је ирелевантно у односу на реалност.
 
Да, тако је исто било и за Аутомобилску индустрију, па она добија све већи експортни потенцјал. Кинези раде и чекају. Већа економска криза или рат у Европи, и ето њих.
 
Kinezi već dominiraju tržištem EV auta u Evropi.
Sa izuzetkom Norveške i Švedske.
EU se neće buniti ako bude 50% delova tog voza made in Europe.
 
А ти кинески аутомобили се производе у Србији?

Аутомобилска индустрија је поприлично другачије конципирана од индустрије железничких возила, као и правила где могу возила да саобраћају. Кинезе су пре неколиког година директно спречили да купе чешког железничког гиганта Шкоду, јер би им то био директан улаз на европско тржиште, са свим дозволама и сертификатима које Шкода има.
 
Само да напоменем да Кинези још држе челичану и рудник бакра у Србији, имају Пиреј у Атини и улажу у пруге у Србији, тако да сценарио о коме пишем не делује не могуће. Шта више, врло је испуњив.
Не улажу Кинези ништа у пруге већ позајмљују новац са каматом, а притом радове изводе њихове фирме.
 
Koji tenkre je nabavio crnu zgradu, ima da bude 80°C unutra
Мени делује: Логично је да због трошкова логистике Кинезима треба база у Европи. С тим у вези, ако Србија би постала огледно поље, на чијој територији би се вршио развој и тестирање тј предевропска хомологација.
Са Штадлером тако нешто није могуће, баш због тих малих количина које си навео.

Само да напоменем да Кинези још држе челичану и рудник бакра у Србији, имају Пиреј у Атини и улажу у пруге у Србији, тако да сценарио о коме пишем не делује не могуће. Шта више, врло је испуњив.
Nema ni logike ni teoretske sanse da se van EU radi testiranje i homologacija za EU
 
Vrh