Peroni su skoro završeni, na 2. i 3. fale rasveta, razglas i displeji, a na 4. ima još malo sitnih radova i treba da se uradi obloga lifta. Stanična zgrada ima nekoliko čekaonica sa displejima, a predviđeno je i više prostora za sedenje u holu, tako da čekaonice na samim peronima nisu neophodne, osim možda nekih manjih, čisto da se sakriješ koji minut.
Što se tiče kontaktne mreže, može drugačije, ali je komplikovanije, a uradili su portale umesto stubova na četiri koloseka. Što se tiče stubova između koloseka, to bi zahtevalo veći razmak koloseka, što povlači veću širinu stanice, veću dužinu pothodnika, kao i veću dužinu za ulaz i izlaz vozova iz stanice. Što je sve ok ako imaš neograničen prostor, ali ovde to nije slučaj.
Ne postoji teretna obilaznica oko Novog Sada, jedina opcija bi bila da idu preko ranžirne da bi obišli samu stanicu, ali to nije predviđeno.
Što se tiče kontaktne mreže, može drugačije, ali je komplikovanije, a uradili su portale umesto stubova na četiri koloseka. Što se tiče stubova između koloseka, to bi zahtevalo veći razmak koloseka, što povlači veću širinu stanice, veću dužinu pothodnika, kao i veću dužinu za ulaz i izlaz vozova iz stanice. Što je sve ok ako imaš neograničen prostor, ali ovde to nije slučaj.
Ne postoji teretna obilaznica oko Novog Sada, jedina opcija bi bila da idu preko ranžirne da bi obišli samu stanicu, ali to nije predviđeno.