Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Da da. Dobro si pročitao 5 (slovima PET).
Mislim da to jedinstveni slučaj u evropi da tolika flota vektrona jednog operatera bude van saobraćaja.
Vrv tamo negde u Siemensu ovaj smehotres stoji notiran pod kodnim imenom "ma dal je moguće" ili "lepte jbo".

I ono što preživi SK, ne preživi IŽS u Makišu, danas iskliznula sa šina 193-912.😄

Takođe, Regan 664-106 je već duže vreme "out", ne znam da li su uspeli da ga osposobe u poslednjih nekoliko dana?!

Požarevac uopšte nam dizel lokomotivu, grebare se od Kraljeva kad zagusti za Kaonu/Smederevo, ostalo bruto ide preko Zaječara zbog onog ponovnog remonta između Požarevca i Majdanpeka.

Što je najgore, SK nema nikakve planove za dizel lokomotive, a tu možda i više gori nego sa Elektro lokomotivama, da nisu došli Regani haos bi bio.
Deo Niškog osoblja su prebacili u Zaječar.
 
Malo zanimljivosti.🙂

Isečak iz jedne od mnogih izdanja prof. Zorana Bundala, fotografisao sam tabelu vezanu za otvaranja i gašenja deonica uskokolosečnih pruga u Srbiji.

20230314_195358.jpg


20230314_195416.jpg
 
Poslednja izmena:
@Boki123
Onda je trebalo da se planira na drugom mestu.
Podvoznjak je jako skup infrastrukturni objekat da bi sluzio samo pesacima i biciklama.
Koliko vidim stvarno nema mesta da i motorni saobraćaj prođe na lokaciji, zato je i ovakvog oblika. Mislim da će biti podvoznjak 600 metara južnije ka izlasku iz mesta.
Podvožnjak nije skupa infrastruktura ako ga radiš u sklopu ovakvih radova, bio bi skupa infrastruktura da moraš da obustavljaš saobraćaj itd. Ovako već imaš samo zemlju, iskopaš, betoniraš i ćao
 
Da nije skupa investicija sve pruge bi bile denivelisane a danas u celoj Srbiji jedino je denivelisan pravac Beograd Novi Sad + do Subotice u radovima.
Imam CIPov projekat za prugu Beograd Pancevo, ti ne bi verovao koliko ima planova i statickih proracuna samo za male kanalisane propuste ispod pruge a tek za ovakve podvoznjake.
 
Naš narod često voli da pravi "prečice" preko pruga, tako da je ovo opravdana investicija pod uslovom da su ispratili tokove kretanja biciklista i pešaka.
Iz ugla železničkog saobraćaja bolja rešenja su podzemni prolazi nego klasične pasarele, pod uslovom da se grade kvalitetno i održavaju na pravilan način, što često nije slučaj kod nas.
 
Jel misle ovo da završavaju sta je sa onom halom sto je godinama kostur stajao
20221102_123332.jpg
 

Izmena u saobraćaju bilo je i na deonici Beograd-Valjevo u terminu u četiri sata ujutru i Valjevo-Beograd u terminu u šest sati ujutru.


Tada je, kako je rečeno Beti, na vozu koji saobraća na ovoj liniji, došlo do specifičnog defekta koji nije mogao da se otkloni momentalno, te se servisiranje prenelo i na današnji dan, a sutra bi saobraćaj trebalo da bude normalizovan.


Specifični defekt a a vruće rezerve nema. Nema ni hladne..
 
Šta će one vući zapravo? Kargo?

Pripadaju SV-u, jedino da se rentiraju nekom privatnom operateru, u prošlosti je Kargo iznajmljivao Maršalke za kružnu vuču & Po-Bor.

Pisao sam već, mogu se iskoristiti dobro i u Putničkom sektoru, vuča Plavog voza, u slučaju pada KM-a za prevlačenje itd..
Jedno vreme je 666-003 bila rezerva u stanici Požega za Barca, tako da nekad i u takvim situacijama nađu namenu.:)
 
Vrh