Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 246 95,0%
  • BMC

    Glasovi: 13 5,0%

  • Ukupno glasača
    259
Koja je uopste prednost trolejbusa u 2023 godini, uvek sam se to kao laik pitao, sa njima u beogradu sve neki problemi (logicno ne odrzavaju se)? U danasnje vreme sa elektricnim i ovim busevima na metan/cng i filterima na dizelu, sta je prednost trolejbusa osim da zakrci saobracaj kada se otkaci stap?
Trole bolje ubrzavaju i njihov motor lakše podnosi uzbrdicu, upravo zato što je pantografom povezan sa spoljnim izvorom napajanja, to im je prednost i u odnosu na autobuse i na e-buseve. Naravno, i potpuno su ekološke što se tiče uticaja na atmosferu. GSP zbog katastrofalnog održavanja ima probleme sa autobusima i tramvajima koliko i sa trolejbusima.

Nemoguće je sve autobuse konvertovati u trole, ali mogle bi za početak biti vraćene neke linije koje su saobraćale u prošlosti; 15-ca i 16-ca su sredinom pedesetih prvobitno uvedene kao trola i tako su vozile sve do energetske krize početkom sedamdesetih, doduše 16-ca je produžena od Zelenog Venca do Karaburme kada je pretvorena u bus.
 
Али он се вероватно обавезао уговором да ће радити 5 година због џабе Д категорије.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока

Ugovorna obaveza je 24 meseca za one koji rade prekvalifikaciju sa C na D preko agencije Riko. Ako žele da napuste ranije plaćaju negde oko 260000 dinara.
 
Što bez plate🙂 Moraju samo da ostanu u firmi dve godine pošto GSP plaća obuku. Imaju sva ostala prava normalno kao i svi drugi.
 
Al zato zarađuju na obuci za tramvaje koja nije besplatna, a pre se sete Bate Stojkovića u Balkanskom špijunu, nego li onih koji su završili obuku. I ovo nije nešto što pričam napamet, već znam za neke slučajeve gde nisu nikada zvali ljude, a zna se da smo deficitarni i sa vozačima tramvaja.​