W
WLABmz
Guest
Проблем je у томе што је наш напон 25кВ, те би могли набавити само половне ЕМВ из земаља Мађарска, Румунија, Бугарска, Турска, Грчка, Македонија, Црна Гора, БиХ, Хрватска, а у тим земљама их нема на продају. У Немачкој, Аустрији, Швајцарској сигурно постоји половних ЕМВ, али је тамо напон 15кВ, који би се могао прерадити за 25кВ, али онда је већ питање да ли је исплативо прерађивати стару бабу. Што се тиче ЕМВ, ДМВ и локомотива, свакако сам за набавку нових, или младих половних, који су енергетски ефикаснији од старих.
То да је прошло време половњака је неинформисаност. Многе европске железнице набављају половне локомотиве, ЕМВ, ДМВ, путничке вагоне, укључујући државне железнице Немачке, Чешке, Мађарске итд. О приватницима и да не причам. Радни век железничких возила, уз добро одржавање може бити и дуже од пола века. Стари путнички вагони се често "рециклирају" и излазе из фабрика као потпуно нови, уз велику уштеду у новцу. Ми смо наших 500+ путничких вагона продали у старо гвожђе, а могли смо их искористити за новоградњу, као Пољаци, Чеси, Словаци, Хрвати, Словенци...Сигуран сам да се бар неко од вас возио возом у ЕУ, који му је изгледао као потпуно нов, а уствари је баба од 40 и кусур година, а о томе нису имали појма.
То да је прошло време половњака је неинформисаност. Многе европске железнице набављају половне локомотиве, ЕМВ, ДМВ, путничке вагоне, укључујући државне железнице Немачке, Чешке, Мађарске итд. О приватницима и да не причам. Радни век железничких возила, уз добро одржавање може бити и дуже од пола века. Стари путнички вагони се често "рециклирају" и излазе из фабрика као потпуно нови, уз велику уштеду у новцу. Ми смо наших 500+ путничких вагона продали у старо гвожђе, а могли смо их искористити за новоградњу, као Пољаци, Чеси, Словаци, Хрвати, Словенци...Сигуран сам да се бар неко од вас возио возом у ЕУ, који му је изгледао као потпуно нов, а уствари је баба од 40 и кусур година, а о томе нису имали појма.